Self-ship ~ 35

1.1K 47 3
                                    


~ ~ ~

Postać: Crowley Eusford

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Owari no Seraph

~ ~ ~



Od początku wiedziałaś o naturze jego profesji, mimo to nie potrafiłaś zrezygnować z Waszej relacji.

~*~

W miarę możliwości starasz się pomagać mu z zobowiązaniami, jakie posiada wobec społeczności wampirów. Z lekka kłóci się to z Twoim poczuciem moralności, ale chęć wspierania go okazała się ważniejsza.

~*~

Niewiele rzeczy potrafi go zaskoczyć, jednak Twojemu czarnemu humorowi się to udaje.

~*~

Jesteś jedyną osobą, z której zdaniem się naprawdę liczy, jako że wierzy w szczerość Twoich intencji oraz starań.

~*~

Związek z Tobą obudził w nim wiele ludzkich cech, o których istnieniu zdążył już dawno zapomnieć.

~*~

Nigdy nie podobał Ci się rodzaj relacji, jaki posiadał ze swoimi doradczyniami, o czym bezzwłocznie mu powiedziałaś. Twój ukochany obiecał to zmienić, by nie popaść w niełaskę u tak pięknej kobiety jak Ty.

~*~

Uwielbia obserwować Twoje zawstydzenie spowodowane jego bliskością, dlatego dotyka Cię przy każdej możliwej okazji.

~*~

Kilka razy próbowałaś narysować jego portret, jednak nigdy nie byłaś wystarczająco zadowolona ze swojej pracy, dlatego każdy z owych rysunków lądował w koszu. Zdaniem Twojego ukochanego jest to urocze i próbuje cierpliwie wytrzymać do momentu, kiedy postanowisz pokazać mu ukończone już dzieło.

~*~

Zdajesz sobie sprawę, że Twój ukochany nie potrzebuje zwykłego jedzenia do życia, mimo to chętnie dzielisz się z nim przygotowanymi potrawami, co zawsze kończy się delikatnym poklepaniem po głowie i kilkoma słowami uznania.

~*~

Chociaż nie należysz do najdrobniejszych osób, Twój ukochany nieustannie nosi Cię na swoich ramionach, by móc nacieszyć się brzmieniem Twojego uroczego śmiechu.

~*~

Nie przeszkadzają mu Twoje nagłe zmiany nastroju, wręcz przeciwnie — z zainteresowaniem obserwuje wachlarz Twoich najróżniejszych reakcji, cały czas poznając Cię na nowo, przez co jego spokojna i pewna siebie postawa nie ulega najmniejszej zmianie.

~*~

Wbrew pozorom jego najważniejszym priorytetem jest zapewnienie Ci ochrony oraz poczucia bezpieczeństwa. Nie potrafiłby żyć dalej bez Ciebie, dlatego poziom jego troski jest naprawdę ogromny.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz