Self-ship ~ 83

627 39 2
                                    


~ ~ ~

Postać: Ikuya Kirishima

Relacja: Najlepsi przyjaciele

Pochodzenie: Free!

~ ~ ~



Musiało upłynąć naprawdę dużo czasu, zanim zostaliście najlepszymi przyjaciółmi. Oboje na początku byliście wobec siebie nieufni i zdystansowani, gdy jednak lepiej się poznaliście, dostrzegając mnóstwo łączących Was cech, staliście się sobie niesłychanie bliscy.

~*~

Czasem chodzicie razem na basen, żeby wspólnie popływać, jednak oddajecie się temu z goła odmiennych powodów.

~*~

Towarzyszy Ci podczas wieczornych spacerów, żebyś mogła popodziwiać nocne niebo i migające na nim gwiazdy, ukrywając fakt, że sprawia mu to taką samą przyjemność jak Tobie.

~*~

Nauka nowych rzeczy nie jestem dla żadnego z Was wyzwaniem, a mimo to spotykacie się u Ciebie lub niego, żeby razem odrobić lekcje albo się pouczyć.

~*~

Pomagacie sobie i staracie się nawzajem wspierać w każdej dziedzinie życia, co wbrew pozorom jest dla Was bardzo trudne, jako że wolicie nie zdradzać się zbytnio ze swoimi prawdziwymi uczuciami. W ostateczności zwracacie się do siebie o pomoc, ale dopiero, gdy sytuacja zaczyna Was przerastać.

~*~

Wywołujesz na jego twarzy uśmiech częściej niż ktokolwiek inny.  

~*~

Rysunek, o którym powiedział same dobre rzeczy, wyjątkowo postanowiłaś powiesić nad łóżkiem, żeby nigdy nie zapomnieć o usłyszanych komplementach.

~*~

Zaraziłaś go swoim uwielbieniem do małych i słodkich zwierząt, przez co nie potrafi już przejść obojętnie obok kota czy psa, podczas drogi do szkoły lub sklepu.

~*~

Weekendowe wieczory gier — kiedyś stosunkowo sporadyczne — stały się Waszą małą tradycją. Czasem Twojemu przyjacielowi udaje się nawet z Tobą wygrać.

~*~

Bywacie chłodni w stosunku do siebie, co nierzadko wprawia w osłupienie osoby słabo Wam znane, ale w taki sposób się dogadujecie.

~*~

Śmiejesz się za każdym razem, kiedy przypadkowo wywołasz rumieńce na jego twarzy. Wygląda wtedy tak uroczo, że nie potrafisz się powstrzymać przed uszczypnięciem go w policzki.

~*~

Każdemu postronnemu obserwatorowi rzuca się w oczy Wasza bliska relacja i swobodny sposób, w jaki odnosicie się wobec siebie. Często przez to słyszycie pytania w stylu: ,,Dlaczego nie jesteście parą?''. Słowa nie wyrażą jak bardzo Was to kłopocze.

Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz