Self-ship ~ 45

1K 53 7
                                    


~ ~ ~

Postać: Hades Aidoneus

Relacja: Rodzeństwo (młodsza siostra)

Pochodzenie: Kamigami no Asobi

~ ~ ~



W jego obecności jesteś szczególnie spokojna, nawet jak powtarza nieustannie, żebyś się do niego nie zbliżała.

~*~

Z chęcią rozmawia z Tobą o kulturach innych krajów, o których posiada znacznie większą wiedzę od Ciebie.

~*~

Czasami z nudów specjalnie mówisz mu rzeczy, które go zawstydzają, aby popatrzeć jak się rumieni.

~*~

Strasznie się niecierpliwisz, kiedy przez swoją nieśmiałość zwleka z wyrażeniem opinii na temat, o który go zapytałaś. Mimo to nie dajesz mu spokoju, dopóki nie usłyszysz satysfakcjonującej Cię odpowiedzi.

~*~

Nieustannie się o Ciebie martwi, próbując w miarę możliwości pomagać Ci ze wszystkim, z czym sobie nie radzisz.

~*~

Jak to bywa z młodszą siostrą, musisz od czasu do czasu się z nim podrażnić. Zwłaszcza w kwestii jego ulubionego truskawkowego przysmaku. Nie omieszkujesz mu w takich sytuacjach wypominać, że jest zbyt uroczy jak na boga podziemi.

~*~

Kiedy napotykasz na pająka, zamiast powstrzymać Twój atak paniki mówi Ci, że to jego wina.

~*~

Wbrew pozorom, naprawdę się cieszy, że jesteś jego siostrą.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



~ ~ ~

Postać: Loki Laevatein

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Kamigami no Asobi

~ ~ ~




Wbrew pozorom, bardzo szybko złapaliście ze sobą dobry kontakt, mimo że główne cechy Waszych charakterów kompletnie ze sobą nie współgrały.

~*~

Na co dzień tego nie okazuje, ale jest gotowy zrobić dla Ciebie niemalże wszystko.

~*~

W jego towarzystwie zapominasz, co to znaczy słowo nuda.

~*~

Nie przeszkadza mu Twoja złośliwość, zwłaszcza że potrafi przebić każde Twoje ironiczne komentarze swoim cynizmem.

~*~

W wolnych chwilach pomaga Ci z wykonywanymi zajęciami, mimowolnie wydłużając czas pracy swoimi psikusami.

~*~

Uwielbia Twoje okulary, przez które zwraca się do ciebie per kicia, jako że posiadają oprawkę w panterkę.

~*~

Nie znosi być ignorowanym, dlatego zawsze domaga się Twojej uwagi. Czasem nawet wykorzystuje wszelkiej maści środki, żebyś tylko na niego spojrzała.

~*~

Naśmiewa się z Twojego strachu przed spaleniem żywcem, jednocześnie zapewniając, że nigdy coś takiego Cię nie spotka.

~*~

Wykorzystuje Twoją naiwność do robienie Ci coraz to różniejszych psikusów.

~*~

Nie potrafi zasnąć w trakcie deszczowych nocy, dlatego wpycha Ci się do łóżka, ilekroć takie mają miejsce. Przeważnie nie masz serce, aby go wygonić.

~*~

Zawsze musi się wtrącić do rozmowy, jeżeli zauważy, że z kimś żarliwie debatujesz.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz