Self-ship ~ 71

1K 66 27
                                    


~ ~ ~

Postać: Kou Mukami

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Diabolik Lovers: More Blood

~ ~ ~



Nie zrobiłaś na nim dobrego pierwszego wrażenia, ale postanowił lepiej Cię poznać, zanim całkowicie przekreśliłby znajomość z Tobą. Okazało się to słuszną decyzją, ponieważ bardzo szybko się przekonał, że jesteś świetną osobą do rozmów i idealną dawczynią krwi.

~*~

Widok padliny go brzydzi, toteż nie używa jej przeciwko Tobie. Posiada znacznie lepsze sposoby na dręczenie swojego masochistycznego koteczka.

~*~

Nie potrafisz w jego obecności zasnąć na dłużej niż trzy godziny, przez co czujesz się potem jak zombie. Nie masz jednak serca powiedzieć mu, że jego koszmary uniemożliwiają Ci właściwy odpoczynek.

~*~

Przyrządzone przez Ciebie potrawy są jedynymi, które z apetytem zjada i tylko dlatego Ruki i Yuma nie posłali Cię jeszcze do diabła za robienie ogromnego bałaganu w kuchni.

~*~

Odruch zasłaniania szyi, jakiego nabawiłaś się jeszcze przed poznaniem go, kompletnie na niego nie działa, a zwłaszcza gdy jest szczególnie głodny.

~*~

Niemalże każdego dnia musi postawić Cię w jakieś stresującej bądź kłopotliwej sytuacji. W przeciwnym wypadku dopada go bardzo zły humor.

~*~

Przez to, że oboje miewacie koszmary senne, podczas których wypowiadacie różne słowa, mogłoby się wydawać, że potraficie ze sobą rozmawiać przez sen.

~*~

Nieobchodzenie przez wampirów urodzin to dla Ciebie prawdziwe zbawienie! Inaczej zapłaciłabyś krwią za swoje zapominalstwo...

~*~

Dla własnego bezpieczeństwa starasz się nie pozostawiać po sobie bałaganu w rezydencji, ponieważ jako jedyna nie jesteś w stanie przemieszczać się za pomocą teleportacji.

~*~

Z premedytacją przygląda Ci się przez dłuższy czas, by zobaczyć jak zakłopotana próbujesz wytrzymać pod naporem jego palącego spojrzenia.

~*~

Często udaje, że nagle zmorzył go sen, by móc położyć głowę na Twoich udach i w ciszy nacieszyć się Twoją bliskością.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



~ ~ ~

Postać: Dazai Osamu

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Bungou Stray Dogs

~ ~ ~



Podczas Waszego pierwszego spotkania był śmiertelnie przekonany, że zgodzisz się na popełnienie podwójnego samobójstwa. Dopiero z czasem zauważył, że jesteś apatyczna tylko w styczności z nowo poznanymi osobami, co go trochę rozczarowało. Jednak nie zaprzestał prób namówienia Cię na wspólne odejście z tego świata.

~*~

Kiedy zauważy jakąś padlinę zawsze prowokuje Cię, żebyś na nią spojrzała. W końcu nie odmówi sobie przyjemności z patrzenia, jak trzęsiesz nogami na widok czegoś martwego.

~*~

Uwielbia, gdy dla niego gotujesz, dlatego często prosi Cię o przygotowywanie mu posiłków do pracy. Przeważnie odmawiasz argumentując, że przy jego udanej próbie samobójczej Twoje wysiłki pójdą na marne. W rzeczywistości nie chce Ci się sprzątać po kuchennych zmaganiach.

~*~

Czasem, kiedy słuchanie wywodów Kunikidy go nudzi, chwyta Cię delikatnie za szyję, tylko po to, by popatrzeć jak rzucasz się na ziemię i ją zasłaniasz. Nie przestaje go to bawić, nawet gdy obrywa za to od swojego partnera.

~*~

Nie przeszkadza mu Twoje bałaganiarstwo, co nie znaczy, że nie wykorzystuje go jako powodu do namówienia Cię na wykonanie wspólnego samobójstwa.

~*~

Obserwowanie Twoich zmagań, podczas stresujących sytuacji, to jego hobby. Pomaga Ci się z nimi uporać dopiero, gdy widzi, że jesteś bliska załamania nerwowego.

~*~

Kładzie się spać później niż Ty, by posłuchać jak mówisz przez sen. Zdarza się, że proponuje Ci wspólne samobójstwo licząc, że nieświadoma się zgodzisz, ale nawet wtedy mu odmawiasz.

~*~

Nie potrafisz zapamiętać daty jego urodzin, więc polegasz na Kunikidzie i jego niezawodnym notesie, czasem zastanawiając się, czy nie podkraść mu go.

~*~

Zdarza się, że patrzy na Ciebie tak długo, aż ulegniesz i przystaniesz na jego propozycje. Przeważnie dzielnie mu się opierasz, a przynajmniej do momentu, dopóki nie zacznie szeptać Ci uwodzicielsko na ucho.

~*~

Często się zapędza i mówi przy członkach agencji o szeregu Twoich zalet, by jakoś usprawiedliwić spóźnienie spowodowane spędzaniem z Tobą czasu w trakcie pracy.

~*~

Bazując na związku z Tobą udziela Kunikidzie szeregu porad miłosnych, przez co później Kunikida patrzy na Ciebie co najmniej dziwnie.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz