Self-ship ~ 43

1.1K 65 47
                                    


~ ~ ~

Postać: Kagami Taiga

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Kuroko no Basket

~ ~ ~



Wszyscy członkowie jego zespołu dowiedzieliście się o Waszym związku w chwili, gdy otumaniona szczęściem i adrenaliną wyznałaś mu miłość w trakcie jednego z najważniejszych meczy w sezonie. Najprawdopodobniej to sprawiło, że udało im się odnieść zwycięstwo, gdy Twój ukochany zdobył dla drużyny decydujące punkty.

~*~

Początkowo czuł się zakłopotany, gdy wystraszona chowałaś się za jego plecami w otoczeniu większej grupy znajomych. Jednak z czasem zaczęło mu to odpowiadać, jak i rozczulać pod pewnym względem.

~*~

Nie wszystkie cechy Waszych charakterów są kompatybilne, więc często jedno z Was musi ogłosić kapitulację, żeby nie doszło między Wami do ostrej wymiany zdań. Przeważnie pierwsza odpuszczasz Ty, jako że uważasz kłótnie za bezsensowne marnotrawienie czasu i energii.

~*~

Gwałtowny temperament Twojego ukochanego jest najlepszym sposobem na Twoje nieróbstwo i szybki spadek entuzjazmu odnośnie jakiegoś projektu. Wystarczy kilka chwil jego głośnego biadolenia, żeby wzrósł Twój zapał do pracy.

~*~

Nie wtrącacie się w zainteresowania swojego partnera; Ty w pełni pozwalasz mu na pochłanianie nadnaturalnych porcji jedzenie, a on nie przeszkadza Ci w oglądaniu anime.

~*~

Zdaje sobie sprawę, że podbierasz mu ulubione koszulki oraz bluzy, ograniczając tym samym ilość ubrań w szafie, ale nie ma nic przeciwko temu. Zwłaszcza gdy Twoje ciało przyozdabia tylko rzecz należąca do niego.

~*~

Trudno poświęcić Ci myśli czemuś innemu poza nimi, stąd Twoje bujanie w obłokach ograniczyło się praktycznie do minimum.

~*~

Największym poświęceniem z Twojej strony było udzielanie mu regularnych korepetycji, by w znaczącym stopniu podnieść jego godne pożałowania oceny. Niestety, nie wiedziałaś na jak głęboką wodę się rzucałaś, dopóki dotkliwie się o tym nie przekonałaś.

~*~

Potrafisz w sekundę nabawić go soczystych rumieńców, gdyż wywołaniem w nim zakłopotania jest iście prostym zajęciem. Wystarczy, że powiedziesz coś dwuznacznego albo zboczonego, żeby Twój chłopak stracił na moment kontakt z rzeczywistością.

~*~

Używacie wobec siebie wielu czułych zwrotów, które ociekają słodkością i intymnością w taki sposób, że korzystacie z nich wyłącznie, gdy jesteście sami.

Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz