~ ~ ~
Postać: Sleepy Ash
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Servamp
~ ~ ~
Wasz związek bardzo szybko wkroczył na wyższy poziom. Nic dziwnego, zważywszy na fakt, że od początku nie mieliście oporów spać razem.
~*~
Z przyjemnością oddajesz się marzeniom, zwłaszcza tych dotyczących Waszej wspólnej przyszłości.
~*~
Co najmniej raz dziennie dajesz mu odczuć swoją sadystyczną część.
~*~
Oboje posiadacie słomiane zapały, dlatego mało pożytecznych i kreatywnych rzeczy razem robicie. Nie wspominając o jakichkolwiek randkach poza domem.
~*~
Chociaż nie wygląda jak wzór rycerskości, obroniłby Cię przed każdym niebezpieczeństwem.
~*~
Wasi znajomi nie mają pojęcia, jak z Waszym podejściem poradzicie sobie w życiu. Cała nadzieja leży w Mahiru.
~*~
Codziennie wieczorem oglądacie razem anime, zajadając się przy tym niezdrowym jedzeniem.
~*~
Potrafisz go zachęcić do przejęcia inicjatywy w rozmowę, co zawsze miło Cię zaskakuje.
~*~
W razie konieczności przypomina Ci o najważniejszych rzeczach, takich jak chociażby jedzenie, gdy zbyt pochłonięta graniem zapominasz o całym świecie.
~*~
Pewnego razu prawie sfajczyłaś jego koci ogon, gdy próbowałaś przygotować Wam obiad. Od tamtego czasu jecie tylko gotowe dania.
~ ~ ~
Postać: Lawless
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Servamp
~ ~ ~
Od początku jego osoba działała na Ciebie jak czerwona płachta na byka. Nie znosiłaś, gdy wtrącał nos w Twoje sprawy, udzielając porad, o które nie prosiłaś. Dopiero z czasem zrozumiałaś, że był to jego sposób na podryw.
~*~
Przez swoją duszę marzycielki, nierzadko masz równie nierealne plany co on.
~*~
Znęcanie się nad nim i podpuszczanie przy każdej możliwej sytuacji, to Twój chleb powszechni. Co zabawne, Twój ukochany jest zaskakująco naiwny.
~*~
Większość jego słów wpuszczasz jednym uchem, a wypuszczasz drugim. Głównie, gdy cytuje Szekspira, którego szczerze nie znosisz.
~*~
Często zaciąga Cię na różnego rodzaju sztuki teatralne, niezależnie od Twojej opinii czy woli.
~*~
Kiedy wspominasz o swojej zaniżonej samoocenie, Twój ukochany zaczyna Cię w poetycki sposób chwalić i komplementować. Wtedy przeważnie tkwisz w emocjonalnej rozterce, ponieważ nie wiesz, czy go wyściskać, czy udusić za nazwanie puchem marnym.
~*~
Nierzadko nabija się z Twoich lęków, ale zawsze by Cię przed nimi obronił. Najprawdopodobniej, gdy tylko skończyłby się z Ciebie śmiać.
~*~
Wbrew pozorom, bardzo lubisz jego towarzystwo i nie potrafiłabyś bez niego wytrzymać zbyt długo.
~*~
Nie przejmuje się Twoimi kobiecymi humorkami, przyjmując dany stan rzeczy z zaskakującą łatwością.
~*~
Wystarczy, że zbyt długo się nie odzywasz, by zaczął odczuwać dreszcze niepokoju na plecach.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
RandomBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...