~ ~ ~
Postać: Ferid Báthory
Relacja: Przyjaciele
Pochodzenie: Owari no Seraph
~ ~ ~
We wczesnym etapie Waszej znajomości próbowałaś go do siebie zrazić, ale z marnym skutkiem. Żadne nieprzyjemne uwagi, aroganckie zachowanie czy oziębłe traktowanie nie sprawiło, żeby trzymał się od Ciebie z daleka. Nic dziwnego, skoro umilałaś mu w ten sposób czas równie dobrze, co Mikaela.
~*~
Ceni Twoją bezpośredniość i szczerość, chociaż zdarzały się momenty, kiedy rozważał zabicie Cię za wypowiedzenie słów, które nie do końca mu się spodobały.
~*~
Zaintrygowała go Twoja osoba głównie dlatego, że dostrzegł w Tobie mnóstwo cech pozornie nie pasujących do gatunku ludzkiego. Z czasem to zainteresowanie się nasiliło i stałaś się jego ulubioną zabawką.
~*~
Czasem zabiera Ci okulary, aby pobawić się w osobliwą grę, w której masz wyznaczoną ilość czasu, żeby odnaleźć swoją zgubę. Jeżeli temu nie podołasz, zwraca Ci oprawki w zamian za Twoją krew.
~*~
Zdarza się, że przypatruje Ci się uważnie, uśmiechając się przy tym w swój charakterystyczny sposób. Wtedy dokucza Ci nieprzyjemne wrażenie, że planowane są wobec Ciebie jakieś nieczyste zamiary. Najgorszy jest jednak fakt, że nieważne co postanowisz, ponieważ większa ilość problemów spadnie na Ciebie tak czy siak.
~*~
Pewnego razu do podziemia zawędrował zdziczały pies, którego pozwolił Ci zatrzymać. Liczył po cichu, że skończy się to tragicznie, ale Tobie udało się oswoić zwierzę i zyskać nowego kompana.
~*~
Nie reaguje w żaden nieprzyjemny sposób na Twoje marudzenie. Po prostu wychodzi z pomieszczenia, kiedy dojdzie do wniosku, że ma dosyć słuchania Twoich bezsensownych zażaleń, a udzielanie jakichkolwiek komentarzy nie przyniesie mu żadnej rozrywki.
~*~
Kiedyś próbowałaś obudzić w nim uczucie współczucia oraz empatii, lecz bez żadnego powodzenia. Chociaż pogodziłaś się z porażką, wciąż w głębi serca wierzysz, że jest to wykonalne.
~*~
Z jego powodu zostałaś bardzo szybko zaakceptowana przez inne wampiry, co tylko napatoczyło Ci większej ilości zmartwień i poczucia obrzydzenia.
~*~
Wbrew pozorom, lubisz spędzać wolny czas na droczeniu się z nim i wymienianiu uszczypliwych uwag, mimo że nigdy byś się do tego nie przyznała.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
RandomBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...