Self-ship ~ 8

2.2K 106 36
                                    


~ ~ ~

Postać: Kise Ryōta

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Kuroko no Basket

~ ~ ~



Przez niego Twoje marzycielskie oblicze zdominowało chłodne i realistyczne podejście do życia, z czego jest bardzo zadowolony.

~*~

Uwielbiasz się z nim drażnić, co z lekka zaspokaja Twoją sadystyczną naturę.

~*~

Będąc zezłoszczoną bądź poirytowaną nie lubisz, gdy zwraca się do Ciebie zdrobniale, dlatego zakazałaś mu tego robić. W takich momentach, zajęty rozpaczaniem, mimowolnie mówi do Ciebie per ,,misiaczku''.

~*~

Nie potrafisz się na niego zbyt długo boczyć, kompletnie wymiękając przy jego oczach zbitego szczeniaczka.

~*~

Cieszy się, że posiadasz więcej niż jedno hobby, niemniej nieustannie zachęca Cię do oddania się w pełni koszykówce. Uwielbia się chwalić, że wszystkiego nauczyłaś się od niego.

~*~

Czytanie w spokoju książki jest praktycznie niemożliwe w jego towarzystwie. Złakniony czułości łasi się do Ciebie jak kot, do tego marudząc i domagając się uwagi z częstotliwością równą rozpieszczonemu dziecku. W takich sytuacjach nie dane jest Ci się skupić na czymkolwiek innym poza nim.

~*~

Nie pozwala Ci zaprzepaszczać planów na rzecz lenistwa. Przeważnie męczy Cię tak długo, aż w końcu podejmujesz się działania, później mu za to dziękując.

~*~

Z lekka panikuje i próbuje załagodzić napiętą sytuację, kiedy zdarzy Ci się zachować wobec kogoś chamsko. Chyba że dojdzie do wniosku, że dana osoba zasłużyła na takie potraktowanie. Wtedy pozostaje bierny, ale w duchu jest z Ciebie naprawdę dumny.

~*~

Nierzadko podpatruje aktualnie czytane przez Ciebie tytuły, szczerze zaciekawiony rzeczami, które wzbudziły Twoje zainteresowanie. Chciałby w przyszłości wykorzystać tę wiedzę do uszczęśliwienia Cię.

~*~

Uwielbia Cię dotykać, zwłaszcza w ciemnym i niedużym pomieszczeniu, kiedy jego bliskość jest nad wyraz wskazana.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz