~ ~ ~
Postać: Victor Nikiforov
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Yuri!!! on Ice
~ ~ ~
W chwili, gdy zatopił dłoń w Twoich włosach zakochał się w ich mierzwieniu, przez co bywasz czasem głaskana częściej niż Makkachin.
~*~
Gdy jego znajomi dopiero się z Tobą zaznajamiali, każdy z nich głowił się, czemu ktoś taki jak Ty się z nim spotykał. Jednakże po zaledwie kwadransie zorientowali się, że po prostu byłaś jego żeńską wersją.
~*~
Kocha z Tobą dyskutować, a już szczególnie uwielbia, gdy używasz bardzo ładnych i wyszukanych słów, aby wyznać mu swoje uczucia.
~*~
Jako pierwszemu udało mu się Ciebie zawstydzić więcej niż raz.
~*~
Nie zawsze rozumie Twoje czarne poczucie humoru, dlatego w wolnej chwili wypytuje o powód Twojego śmiechu.
~*~
Bardzo mu się spodobał Twój przyrost ambicji. W jego mniemaniu, powinnaś częściej brać z niego przykład.
~*~
Często razem ćwiczycie, chociaż zdarza się, że wykonujecie odmienne treningi. Na przykład, umawiacie się na wspólne bieganie, a na miejscu okazuje się, że o tym zapomniał i musi jechać rowerem obok Ciebie.
~*~
Imponujesz mu swoją wiedzą, co często skłania Was do wielu dyskusji i dzielenia się różnymi spostrzeżeniami.
~*~
Przy nim żadne słoiki nie są Ci straszne, ponieważ jest mistrzem w ich otwieraniu. Zrobiłaś mu nawet własnoręcznej roboty medal, żeby podkreślić swoją wdzięczność.
~*~
Zdarza się Wam zmieniać języki podczas rozmowy, co denerwuje Waszych znajomych, ponieważ kompletnie nie nadążają wtedy z konwersacją.
~*~
Oboje uwielbiacie się przytulać, więc robicie to przy każdej nadarzającej się okazji.
~*~
Raz widział jak tańczyłaś i śpiewałaś na cały dom, kiedy przez przypadek czegoś zapomniał i musiał się cofnąć z powrotem. Od tamtego czasu nieustannie Ci narzeka, żebyś robiła to częściej, a zwłaszcza w jego obecności.
~*~
Zdaje sobie sprawę z Twojego mechanizmu obronnego, dlatego stara się nigdy nie zostawiać Cię samej. Nie znosi, kiedy Twoja twarz staje się chłodna i obojętna.
~*~
Jako że mnóstwo rzeczy odkładasz na później, to na nim ciąży obowiązek przypominania Ci o nich.
~*~
Uważa Twoją chęć pomocy za uroczą i niezwykle altruistyczną.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
RandomBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...