~ ~ ~
Postać: Shikamaru Nara
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Naruto Shippūden
~ ~ ~
Gdy żadne argumenty nie przekonują Cię do ruszenia się z kanapy, Twój ukochany odpuszcza sobie wyciągacie Cię z domu i dołącza do Ciebie, abyście mogli razem poleniuchować.
~*~
Pomógł Ci opanować do perfekcji sztukę rozwiązywania problemów przy jak najmniejszym nakładzie pracy. Początkowo przyswajanie jego mądrości sprawiało Ci pewne problemy, jako że łatwe i szybkie rozwikłania niekoniecznie oznaczały te najładniejsze, a na takowych w szczególności Ci zależało, ale ostatecznie stałaś się bogatsza o nową wiedzę.
~*~
Jako jedyny potrafi Cię uspokoić i załagodzić każdą sytuacje, która doprowadziła Cię do szewskiej pasji.
~*~
Posiada na Twój temat tak rozległą i szeroką wiedzę, że właściwie mógłby za Ciebie prowadzić pamiętnik. Naturalnie, gdyby uprzednio uznał, że jest to warte zachodu.
~*~
Jesteś jedną z niewielu osób, której nie określił mianem kłopotliwej. W zasadzie, nawet Twoich problemów czy zmartwień nigdy nie nazwał w taki sposób, co w jego przypadku jest nad wyraz zadziwiające.
~*~
Nigdy w szczególny sposób nie afiszowaliście się swoim związkiem, przez co wiele osób myślało, że celowo to ukrywaliście.
~*~
Żaden z Waszych znajomych nie oskarżyłby Was o gadulstwo, co jest stosunkowo ironiczne zważywszy na fakt, że potraficie godzinami wymieniać się swoimi spostrzeżeniami, nawet nie zwracając uwagi na mijane godziny.
~*~
Czasem maltretujesz go, kiedy szczególnie zależy Ci na zjedzeniu czegoś pikantnego, by towarzyszył Ci w maratonie odwiedzenia wszystkich pobliskich knajpek z ostrymi potrawami. Chociaż Twój ukochany nie pojmuje, czemu tak Ci na tym zależy, zawsze przystaje na Twoje prośby.
~*~
Podobieństwo Waszych charakterów sprawia, że nie musisz się obawiać jego odejścia z powodu Twojego lenistwa, skoro oboje wolicie poświęcać wolny czas spaniu i ewentualnemu przyglądaniu się innym, niż zajmowaniu się kłopotliwymi i zajmującymi sprawami.
~*~
Zdecydowanie najwięcej wolnego czasu poświęcacie obserwowaniu chmur, jak i beztroskiemu rozkoszowaniu się swoim towarzystwem.
~ ~ ~
Postać: Shino Aburame
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Naruto Shippūden
~ ~ ~
Samotność w Waszym związku nie ma praktycznie miejsca, nawet gdy nie jesteście dla siebie dostępni, wciąż w swoim otoczeniu macie owady.
~*~
Twoje przyjaciółki podziwiają Cię za spokój, jaki potrafisz wykazać, gdy jego insekty wędrują w Twoim pobliżu, a Ty się nawet nie wzdrygasz. W zasadzie, zachowujesz spokój tylko dlatego, że panikowanie jest zbyt kłopotliwe i wymaga sporo nakładów energii, których nie chce Ci się marnować.
~*~
Wbrew pozorom, posiada naprawdę silne uczucia względem Ciebie i mimo nabijań Waszych znajomych, gdyby musiał dokonać wyboru pomiędzy Tobą a robakami — wybrałby Ciebie.
~*~
Zdajesz sobie sprawę z dziwnych cech jego osobowości, jednak w przeciwieństwie do większości osób nie wywołuje to w Tobie poczucia strachu ani obrzydzenia. W pełni akceptujesz go takim, jakim jest, korzystając z każdej wolnej chwili, by móc spędzić z nim jak najwięcej czasu.
~*~
Nie chowa wobec Ciebie żadnych urazów i chociaż mogłoby się wydawać inaczej, docenia Twoją niezachwianą szczerość, nawet te niezbyt przyjemną. Odpłaca Ci się tym samym, co niekiedy Twój pesymizm przekształca w coś nieprzyjemnego, stawiając Twojego ukochanego w kłopotliwej sytuacji.
~*~
Początkowo obawiał się, że masz uczulenie na insekty, kiedy w jego towarzystwie zaczynała pojawiać się wysypka na Twoim ciele. Dopiero gdy stałaś się pewna swoich uczuć przyznałaś się, że reagowałaś w taki sposób na jego dotyk. Po pewnym czasie dowiedzieli się o tym Twoi znajomi, którzy zaczęli nieustannie do tego nawiązywać.
~*~
Chociaż nie widać tego na pierwszy rzut oka, doskwiera mu smutek i tęsknota, gdy jesteście z dala od siebie zbyt długo.
~*~
Za jego sprawą polubiłaś wyprawy na miasto, szczególnie dla odwiedzenia lokali z ostrymi danami, gdzie nie tylko dane jest Ci delektować się swoimi ulubionymi potrawami, ale także rozkoszowanie się nimi w odosobnionym miejscu. Z jakiegoś powodu mieszkańcom przeszkadza spożywanie posiłków w otoczeniu insektów.
~*~
Nierzadko wprawiasz go swoją opiekuńczością w zakłopotanie, czego nie jesteś do końca świadoma, jako że ukrywa wtedy przed Tobą twarz.
~*~
Wraz z rozwinięciem Waszej relacji, lęk przed jego stratą zaczął coraz bardziej z Ciebie uchodzić. Po prostu postanowiłaś starać się spędzać więcej czasu z nim niż na spaniu, żeby udowodnić mu istotność jego roli w Twoim życiu.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
AcakBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...