~ ~ ~
Postać: Noctis Lucis Caelum
Relacja: Przyjaciele
Pochodzenie: Brotherhood: Final Fantasy XV
~ ~ ~
Przybyłaś do Królestwa Insomnia we wczesnym dzieciństwie, trafiając pod opiekę króla Regisa, gdy udało Ci się przebłagać rodziców, by pozwolili Ci być bliżej Twojego ulubionego kuzyna, który od zawsze pełnił szczególną rolę w Twoim życiu. Po tym, jak wypełnił je ciepłem i poczuciem bezpieczeństwa wiedziałaś, że podążysz za nim wszędzie.
~*~
Próbował odciągać Cię od głupich pomysłów, jakie przychodziły Ci do głowy, gdy zbyt długo przebywałaś w obrębie zamkowych murów, ale z różnorakim skutkiem. Potajemne wyjścia na miasto były najczęstszym proponowanym przez Ciebie rozwiązaniem, na które przystawał, o ile nie wpakowałoby to Was w kłopoty.
~*~
Nieszczególnie przepadałaś za sprzątaniem, ale jeszcze bardziej nie trawiłaś bałaganu w swoim otoczeniu, a jako że spędzałaś większość wolnego czasu w jego mieszkaniu, które świeciło czystością tylko po wizycie Ignisa, Twoja pomoc w utrzymaniu porządku była wręcz niezbędna. W przeciwnym wypadku musiałabyś pływać w śmieciach, żeby zobaczyć się ze swoim przyjacielem, co skończyłoby się fatalnie dla Was obojga.
~*~
Z jakiegoś powodu Twoja obecność działa na niego kojąco, przez co trudno mu przy Tobie nie zasnąć. W takich sytuacjach starałaś się zachowywać jak najenergiczniej, by móc spędzić z nim czas w ciekawszy sposób. Wyjątkami były momenty, kiedy Ciebie także ogarniało zmęczenie. Wtedy opieraliście się o siebie nawzajem, pozwalając na chwilę wytchnienia i spokoju.
~*~
Wspierałaś jego związek z Luną szczerze i radośnie, potajemnie wymieniając z przyszłą panną młodą listy dotyczące spraw ślubu, jako że miałaś zostać jej pierwszą druhną.
~*~
Gdy wyruszył w podróż do Tenebrae, postanowiłaś do niego dołączyć, ignorując wszelkie oznaki sprzeciwu. Twoim priorytetem było wspieranie go w każdej sprawie, więc machnięciem ręki zbyłaś uprzedzenia dotyczące podróży z samymi mężczyznami.
~*~
Czasem stajesz się zazdrosna o jego pozostałych znajomych, kiedy poświęca im więcej czasu niż Tobie. Zdajesz sobie sprawę, że to normalne i że nie zawsze ma wpływ na ludzi znajdujących się w swoim otoczeniu, niemniej nie potrafisz ukryć niezadowolenia wywołanego takim stanem rzeczy.
~*~
Chociaż z wyglądu nie jesteście do siebie ani trochę podobni, zażyłość Waszej relacji sprawia, że wiele osób omylnie bierze Was za rodzeństwo.
~*~
Zdarza się, że wytykasz mu niewłaściwie podejście do swoich obowiązków, jednak nie ma to negatywnego wydźwięku, ponieważ podświadomie cieszysz się , że możesz mu zaoferować swoje wsparcie oraz pomoc.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
RandomBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...