Self-ship ~ 98

672 39 12
                                    


~ ~ ~

Postać: Sasori

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Naruto Shippūden

~ ~ ~



Chociaż nie określacie siebie mianem pary, łącząca Was więź jest niemożliwa do przeoczenia, co stawia Was na niebezpiecznej pozycji. Aczkolwiek ryzyko nie jest dla Was niczym nowym, toteż dodatkowe zagrożenie nie wywołuje w Was niepokoju.

~*~

Na pierwszy rzut oka tego nie widać, ale Twoja osoba uczyniła jego życie lepszym. Jako Twój ukochany wykazuje większą ilość ludzkich emocji, jak i częściej się uśmiecha.

~*~

Proponował Ci stworzenie kukiełki lepszej pod każdym względem od Twojej laleczki voodoo i chociaż jest to kusząca perspektywa, zważywszy na funkcje, jakie mógłby w niej umieścić, póki co wzbraniasz się przed dokonaniem takiej wymiany.

~*~

Zdarza się, że rozmyśla nad zrobieniem z Ciebie kukiełki, gdy zamęczasz go swoimi opowieściami i nazbyt dużą ilością energii.

~*~

Z pobłażaniem traktuje psikusy, jakimi nękasz pozostałych członków Akatsuki, radząc im, żeby przyjęli taką samą postawę jak on, a znudzi Ci się ich drażnienie. Niestety, dla niektórych było to niemożliwe, więc nie pozostawało mu nic innego, jak powstrzymanie Hidana przed złożeniem Cię w ofierze lub zabrania Deidarze wybuchowej gliny. W tym wypadku największe baty dostawał Tobi, jako że współtowarzyszył Ci w owych żartach, ale jego nie miał już kto obronić.

~*~

Otwierasz oczy tylko w wyjątkowych sytuacjach, głównie by poobserwować swojego ukochanego, gdy ten nie zdaje sobie sprawy z Twojej obecności.

~*~

Całe szczęście, że nic nie jest w stanie Was zawstydzić, w przeciwnym wypadku Wasz związek nie pociągnąłby zbyt długo, co idealnie widać na przykładzie Deidary, którego Wasz brak taktu i niewrażliwość potrafi rozsadzać od środka.

~*~

Podarowana przez Ciebie miłość i troska sprawiły, że nie pozwoliłby Ci odejść niezależnie od wszystkiego. Nie zniósłby straty jedynej ważnej osoby w jego życiu.

~*~

Wbrew pozorom, odpowiada mu Twoje głupkowate zachowanie i nieustanne zamęczanie go irracjonalnymi pytaniami. Natomiast jego partner ma z tego powodu do Ciebie pewien uraz, ponieważ jemu obrywa się za takie numery, gdy Tobie uchodzą one na sucho.

~*~

Pomimo szczerych uczuć, jakie względem niego posiadałaś, nie potrafiłaś się przemóc i zdradzić mu swoich najskrytszych sekretów. Bałaś się, że z powodu tych tajemnic Twój ukochany Cię porzucić, ale on zdołał zaakceptował Twoją wolę.

Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz