Self-ship ~ 14

1.7K 87 69
                                    


~ ~ ~

Postać: Komaeda Nagito

Relacja: Rodzeństwo (starsza siostra)

Pochodzenie: Danganronpa 2: Goodbye Despair

~ ~ ~



Jesteście nadzwyczajnym rodzeństwem, które mogłoby doprowadzić do upadku całego świata. Rzecz jasna, nie byłoby to celowe działanie.

~*~

Uśmiecha się zadziwiająco często, jednak szczerość tego gestu zależy od Twojej obecności.

~*~

Potrafisz rozszyfrowywać jego prawdziwe uczucia i intencje jak nikt inny, przez co nie jest w stanie niczego przed Tobą ukryć, nawet pomimo chęci trzymania Cię z daleka od wszelkich trosk.

~*~

W chwilach słabości i zwątpienia zawsze możesz liczyć na jego wsparcie pełne ogromnej ilości nadziei i optymizmu.

~*~

Niejednokrotnie przyznał, że jesteś jedynym dowodem na istnienie szczęścia w jego życiu. Ilekroć to słyszysz, Twoje serce zalewa fala przyjemnego ciepła.

~*~

Jako że posiada spore doświadczenie w dezynfekcji wszelkich ran i skaleczeń, otacza Cię szczególną opieką za każdym razem, gdy się zranisz.

~*~

Szanuje Twoją prywatność, dlatego nie czyta żadnych Twoich tekstów, dopóki sama nie zdecydujesz się mu ich pokazać. Czasem jednak owe prace mimowolnie lądują mu przed nosem, gdy do akcji wkracza jego talent.

~*~

Co wieczór urządzacie książkową sesję, podczas której czytacie razem najróżniejsze dzieła literackie na bieżąco dzieląc się przeżytymi wydarzeniami.

~*~

Zdajesz sobie sprawę, że jego talent to wielkie utrudnienie codziennego życia, mimo to zazdrościsz mu odwiedzenia wszystkich tych niepowtarzalnych i ciekawych miejsca, do jakich trafił za sprawą szczęśliwego zrządzenia losu.

~*~

W specjalnym folderze ukrywasz mnóstwo zdjęć z najróżniejszych momentów jego życia, o których istnieniu nie ma najmniejszego pojęcia. 

~*~

Nieustannie się zastanawia, czy lubisz spędzać z nim czas ze względu na jego osobowość, czy przez czyhające w jego towarzystwie niebezpieczeństwo. Zauważył, że do tego drugiego masz szczególną słabość, co dało mu do myślenia.

~*~

Doświadczona licznymi wypadkami zaczęłaś nosić wszędzie ze sobą apteczkę pierwszej pomocy, z której bardzo często oboje korzystacie.

Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz