Self-ship ~ 68

1K 75 30
                                    


~ ~ ~

Postać: Ryūnosuke Akutagawa

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Bungo Stray Dogs

~ ~ ~



Bez oporów pomaga Ci w zrealizowaniu Twoich celów. Musisz się jednak liczyć z tym, że metoda jaką do tego wybierze będzie dosyć drastyczna

~*~

Wbrew pozorom ceni Cię jako osobę oraz partnerkę. Potrafi wysłuchać Twoich rad i sugestii, choć rzadko się z nimi zgadza.

~*~

Bezlitośnie obchodzi się z osobami, które miały czelność powiedzieć o Tobie coś złego, nawet jeżeli jest to ktoś z mafii.

~*~

Jesteś jedyną osobą, jaką obdarzył bezgranicznym zaufaniem, mimo że Wasza relacja nie należy do najoczywistszych. Czasem bez powodu się od siebie dystansujecie, zrywając na jakiś czas kontakt, by w pewnym momencie do siebie wrócić, jak gdyby nigdy nic.

~*~

Zwykle zachowuje się chłodno i spokojnie, nawet w stosunku do Ciebie, zdarzają się jednak momenty, kiedy jest o Ciebie chorobliwie zazdrosny i nie kończy się to niczym dobrym.

~*~

Podświadomie pragnie usłyszeć od Ciebie słowa uznania, dlatego często jego działania wydają się sprzeczne z celem Waszych zadań.

~*~

Nienawidzi, gdy stawiasz inne rzeczy ponad nim, co bardzo dotkliwie Ci sygnalizuje.

~*~

Czasem zachowujesz się względem niego władczo, aby chociaż raz spełnił Twoją prośbę za pierwszym razem. Niestety, Twój ukochany ma tendencję do robienia rzeczy, które uważa za korzystne, a wynoszenie śmieci z pewnością takie nie jest.

~*~

Kiedyś razem trenowaliście, dopóki Twój ukochany  nie przesadził i nie posłał Cię do szpitala.  

~*~

Pewnego razu spotkaliście przed swoim domem bezdomnego psa, ale zgodnie postanowiliście przepędzić przybłędę, aniżeli zabrać ją pod swój dach.

~*~

Wbrew pozorom, Twój ukochany posiada oko artysty, więc kiedy wyrazi pozytywną opinię na temat Twojego rysunku jesteś przepełniona dumą.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



~ ~ ~

Postać: Shū Sakamaki

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Diabolik Lovers

~ ~ ~



Na początku oboje trzymaliście siebie na dystans, dopóki wspólnie spędzone chwile nie zaczęły Wam się podobać.

~*~

Najwięcej czasu spędzacie w ciszy, kiedy każde z Was poświęca się własnym zachciankom.

~*~

Jest zbyt leniwy, żeby gdziekolwiek wychodzić, więc Ty i Twoja introwertyczna natura możecie spać spokojnie.

~*~

Początkowo źle reagowałaś na jego narzekania, ale z czasem zaczęłaś dzięki nim lepiej rozumieć jego uczucia, więc zupełnie zmieniłaś swoje nastawienie do nich.

~*~

Twoim jedynym rywalem w miłości jest muzyka, co Cię ani trochę nie martwi. Nie masz problemu w słuchaniu jej razem ze swoim ukochanym.

~*~

Często drażni Cię twierdząc, że nosisz nieatrakcyjne majtki albo stanik. Próbuje w ten sposób wytrącić Cię z równowagi, aby pozbyć się Twojego poważnego wyrazu twarzy.

~*~

Brakuje mu chęci do życia, więc głównie w Twoich rękach leży motywowanie go do czegokolwiek.

~*~

Zdajesz sobie sprawę z jego słabości do psów, obawiając się, że kiedyś jakiegoś przygarnie.

~*~

Wbrew pozorom, nie pozwoliłby Cię nikomu skrzywdzić. Gotów byłby nawet zabić osobę zagrażającą Twojemu bezpieczeństwu.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz