Self-ship ~ 85

595 26 1
                                    


~ ~ ~

Postać: William Macbeth

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Kekkai Sensen

~ ~ ~



Wasz związek bardziej opiera się na słowach niż działaniu. Nic dziwnego, skoro potraficie przegadać cały dzień i wciąż mieć mnóstwo rzeczy do powiedzenia.

~*~

Często go podpuszczasz, chcąc nie tylko zwrócić na siebie jego uwagę, ale by móc z niego zażartować, gdy znów zrobi jakąś głupią minę w reakcji na Twoje słowa.

~*~

Zachowuje się wobec Ciebie bardzo troskliwie, z góry zapobiegając sytuacjom, w których mogłabyś zostać narażona na niebezpieczeństwo. Dotyczy to także rzeczy wywołujących w Tobie strach, dlatego nie musisz się martwić niespodziewanymi wakacjami nad morzem.

~*~

Większość kłótni wynika z Twoich kłamstw i prób manipulacji, których naprawienie wymaga czegoś więcej niż wybuchu płaczu. Zwłaszcza że widząc Twoje łzy, sam również zaczyna wypłakiwać oczy.

~*~

Gdybyś nie znała go zbyt dobrze, pomyślałabyś, że jego niefortunne wypadki są wynikiem oddziaływania Twojej lalki voodoo.

~*~

Jako że jest znacząco wyższy od Ciebie, wykorzystujesz jego wzrost na swoją korzyść i prosisz o ściąganie przedmiotów znajdujących się poza Twoim zasięgiem.

~*~

Na początku czytanie w jego obecności przychodziło Ci niełatwo, ale kiedy zaczęliście robić to wspólnie, dzieląc się wrażeniami i emocjami wynikającymi z owej czynności, szczerze polubiłaś wieczory literackie.

~*~

Nie potrafi powstrzymać się od uśmiechu, kiedy podczas spaceru jednocześnie grasz na ukulele i z nim rozmawiasz. Czasem jest tak rozbawiony, że umyka mu wątek Waszej konwersacji, a wtedy ganisz go w żartobliwy sposób.

~*~

W czasie burzy zawsze jest blisko Ciebie, odwracając Twoją uwagę od nawałnicy na wszelkie możliwe sposoby.

~*~

Pieszczoty w Waszym związku zdarzają się raczej rzadko, czego wynikiem jest jego zawstydzenie oraz Twoja niechęć do kąpieli.

~*~

Pewnego razu Twój gotycki parasol udał się w jednostronną podróż do nieba, pozostawiając Cię na pastwę okrutnego słońca. Wtedy Black kupił Ci całkowicie nową, z którą trudno Ci się rozstać na chociażby chwilę.

Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz