Self-ship ~ 64

934 52 37
                                    


~ ~ ~

Postać: Claude Faustus

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Kuroshitsuji II

~ ~ ~



Przez wyrachowany styl bycia uchodzicie za naprawdę wysokiej klasy parę, z której wielu bierze przykład.

~*~

Znacie swoje słabości lepiej niż ktokolwiek inny, nie wahając się używać ich do manipulacji, aby tylko osiągnąć wyznaczone przez siebie cele.

~*~

Jest w stanie zrobić dla Ciebie wszystko, jednakże za pewną cenę.

~*~

Przez długi okres czasu nie był świadomy, że coś do Ciebie czuje. W Twoim przypadku wyglądało to tak samo, więc latami tkwiliście w strefie przyjaźni.

~*~

Wbrew zarzutom innych demonów, wobec Ciebie jest nader lojalny oraz wierny.

~*~

Mimo introwertycznej natury, towarzystwo Twojego ukochanego w żaden sposób Ci nie wadzi. Wręcz przeciwnie, jesteś przy nim rozluźniona bardziej niż zazwyczaj.

Trudno w to uwierzyć, ale praktycznie w ogóle się nie kłócicie.

~*~

Nie przeszkadza mu Twoje późne wstawanie, o ile nie doskwiera mu nuda. Wtedy pod byle pretekstem gwarantuje Ci nietuzinkową pobudkę.

~*~

Gdy odmawiasz posprzątania pozostawionego za sobą bałaganu, zaczyna tańczyć flamenco na najbliższym meblu, aby zrobić Ci na złość.

~*~

Musiał się sporo natrudzić, żebyś uwierzyła w jego demoniczne zdolności.

~*~

Chociaż nie prowadzicie długich i wylewnych konwersacji na każdy temat, potraficie się bez problemu zrozumieć.

~*~

Wbrew pozorom, bardzo często Ci się przygląda, czując niewytłumaczalną ekscytacje mogąc obserwować zachodzące w Tobie zmiany na wskutek jego towarzystwa.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz