Self-ship ~ 95

624 39 11
                                    


~ ~ ~

Postać: Naruto Uzumaki

Relacja: Friendzone

Pochodzenie: Naruto

~ ~ ~



Spotkaliście się po raz pierwszy w Akademii Konohagakure, gdzie uczęszczaliście razem do klasy. Zdziwiło Cię, że nie wyglądał jak potwór z posłyszanych plotek. W takim wypadku postanowiłaś go lepiej poznać, wbrew wszelkiej maści ostrzeżeniom.

~*~

Nierzadko upomina się o rzeczy, jakich nie miałabyś odwagi się domagać. Jednym z pierwszych takich przykładów była sytuacja, kiedy nauczyciel pominął Cię przy rozdawaniu formularzy niezbędnych do uczestnictwa w pierwszej wspólnej misji, co bez wahania zgłosił zamiast Ciebie.

~*~

Zawsze bierze Twoją stronę we wszelkiego rodzaju konfliktach i sporach, nieświadomie przyczyniając się do coraz większego rozwinięcia Twoich romantycznych uczuć względem jego osoby.

~*~

Niejednokrotnie używa dzielącej Was różnicy wzrostu do droczenia się z Tobą. Zdaje sobie sprawę, że jest to Twój czuły punkt, który zawsze wytrąca Cię z równowagi.

~*~

W większości przypadków inicjuje Wasze spotkania, co niezmiernie by Cię cieszyło, gdyby nie opierały się głównie na wspólnych treningach i próbach namówienia Cię, żebyś szepnęła o nim kilka dobrych słów w towarzystwie Sakury.

~*~

Czasem nie rozumiesz podejmowanych przez niego działań ani kierujących nim motywów, niemniej zawsze oferujesz mu swoją pomoc, gdy tylko owej potrzebuje.

~*~

Rola jego osobistego budzika zbytnio Ci nie przeszkadza, jako że umożliwia Ci to obserwowanie go w trakcie snu. Pomijając fakt, że przyjmowane przez niego pozycje są niesłychanie śmieszne, przez co czasem szkoda Ci go budzić.

~*~

Kiedy zrozumiałaś rodzaj uczucia, jaki względem niego rozwinęłaś, zaczęłaś usilnie się starać zachowywać się przy nim jak najbardziej naturalnie. Wolałabyś utrzymać swoją miłość w tajemnicy do czasu, zanim nie upewniłabyś się, że jest ona możliwa do odwzajemnienia.

~*~

Datę jego urodzin uważasz za jedną z najważniejszych, toteż odpowiedni prezent przygotowujesz z dużym wyprzedzeniem. Przeważnie wynikają z tego skomplikowane sytuacje, kiedy zaaferowana czekasz na najlepszy moment przekazania mu starannie wybranego podarunku.

~*~

Często dwoisz się i troisz (technika klonowania jest w tym przypadku niezbędna), żeby uchronić go przed wpadnięcia w niemałe kłopoty. W ostatecznym rozrachunku są to bezowocne starania, które tylko czynią Cię współwinną spowodowanych przez niego komplikacji.

~*~

Towarzyszysz mu we wszystkich wypadach na ramen, przez co dostajesz takie same przywileje i zniżki jak on. Czasem nawet Teuchi oferuje Ci specjalne promocje dla dwojga, gdyż domyśla się natury Twoich prawdziwych uczuć.

~*~

Członkowie Twojej rodziny przez długi czas nie wiedzieli o Waszej przyjaźni, jednak ten złoty okres musiał się kiedyś skończyć. Krótko mówiąc, nie byli z tego faktu zbytnio zadowoleni. Wolałaś nie wyobrażać sobie, jak zareagowaliby na wieść, że Ci się podoba.

~*~

Uwielbiasz snuć nierealne plany dotyczącej Waszej wspólnej przyszłości, licząc potajemnie, że chociaż niektóre z nich będą miały szansę się ziścić.

~*~

Niemalże wszystkie Twoje przyjaciółki próbują zrobić z Was parę, mimo że kompletnie nie rozumieją, co takiego niezwykłego w nim widzisz. W każdym razie ich starania doprowadzają do zawstydzających sytuacji, z których później ciężko Ci się wytłumaczyć. Całe szczęście, Twój ukochany nie jest zbyt domyślny.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz