Self-ship ~ 48

1.1K 51 11
                                    


~ ~ ~

Postać: Fumikage Tokoyami

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Boku no Hero Academia

~ ~ ~



Często chodzicie na wspólne spacery, chociaż ze względów bezpieczeństwa nigdy o zbyt późnej porze.

~*~

Czasami specjalnie się z nim drażnisz, aby się trochę wyluzował. Z żartowaniem dałaś sobie spokój, gdyż nawet on nie rozumiał Twoich kawałów.

~*~

Lubisz mu przypominać, że ma w Tobie całkowite wsparcie.

~*~

Nie przeszkadzają mu Twoje odchylenia w wyglądzie, akceptuje Cię w pełni taką jaka jesteś.

~*~

Kiedy jesteś z nim sama odwala Ci optymistycznie, przez co proponujesz mu wiele irracjonalnych pomysłów.

~*~

Zdajecie sobie sprawę z własnych ograniczeń, wspierając się w każdej trudnej sytuacji.

~*~

Jest osobą, do której zawsze się zwracasz, jeżeli masz  jakieś zmartwienie.

~*~

Nie daje tego po sobie poznać, ale jest pod sporym podziwem Twoich umiejętności konsumowania jedzenia. 

~*~

Na bieżąco informujesz go o pogodzie ze względu na jego indywidualność.

~*~

Ma tendencje do mówienia ,,mrocznych'' rzeczy, ale przy Twoim podejściu realista-pesymista raczej nie potrafi Cię on niczym zaskoczyć. 

~*~

Twoje rady zawsze traktuje poważnie, gdyż ma do Ciebie ogromne zaufanie. 


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz