Self-ship ~ 81

634 31 3
                                    


~ ~ ~

Postać: Asahina Tsubaki

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Brothers Conflict

~ ~ ~



Uwielbia postacie takie jak młodsza siostra, dlatego jesteś dla niego spełnieniem marzeń, mimo że nie łączy Was rzeczywiste pokrewieństwo.

~*~

Nie potrafi powstrzymać się przed drażnieniem z Tobą, a Twoje urocze reakcje wynikające z zawstydzenia, tylko go dodatkowo nakręcają.

~*~

Macie słowną umowę o wspólnym oglądaniu anime oraz czytaniu mang, by żadne z Was nie było z fabułą do przodu. W końcu nie chcecie sobie nawzajem spojlerować swoich ulubionych tytułów! Co prawda Tsubaki czasem Cię podpuszcza, że w takcie pracy dowiedział się tego i owego, nierzadko strasząc Cię śmiercią ulubionego bohatera. Nigdy nie kończyło się to dla niego dobrze.

~*~

Czasem w bardzo natarczywy sposób domaga się Twojej uwagi, nawet gdy jesteś zajęta czymś ważnym.

~*~

Przygląda Ci się, kiedy śpisz i wykorzystuje chwilę Twojej nieświadomości do zrobienia Ci kilku zdjęć swoim telefonem. Póki co, jeszcze ani razu go na tym nie przyłapałaś, w przeciwieństwie do niektórych braci.

~*~

Pocieszanie nie jest Twoją mocną stroną, ale na szczęście wystarcza mu sama Twoja obecność, by poczuć się lepiej.

~*~

Bywa zaborczy w stosunku do Ciebie, zwłaszcza ilekroć widzi Cię w towarzystwie jednego ze swoich braci. Nie wynika to z braku zaufania, a po prostu sile uczucia, jakim Cię darzy.

~*~

Zdaje sobie sprawę z rzeczy wywołujących u Ciebie strach i panikę, lecz nie traktuje tego zbyt poważnie. Nierzadko wkręca Cię, że obok Ciebie jest pająk, albo że winda zaraz się zatrzyma. Wywołane w taki sposób reakcje zawsze go śmieszą.

~*~

Podobają mu się Twoje rysunki i przekaz w nich zawarty, przez co szanuje czas, jaki poświęcasz swojej pasji.

~*~

Jakikolwiek kontakt intymny jest inicjowany głównie przez niego, ale nie przymusza Cię do niczego. Nie chce Cię w żaden sposób skrzywdzić, dlatego powstrzymuje się ze względu na Ciebie.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz