Self-ship ~ 88

551 28 3
                                    


~ ~ ~

Postać: Natsuki Shinomiya

Relacja: Przyjaciele

Pochodzenie: Uta no☆Prince-sama♪

~ ~ ~



Znacie się od czasów dzieciństwa, kiedy to zaczął nagabywać Cię do wspólnej zabawy, ilekroć widział Cię siedzącą z nosem w książkach.

~*~

Zaciąga Cię na wszystkie nagrania i koncerty, chcąc poznać Twoją opinie o usłyszanych utworach w pierwszej kolejności. Poza tym uwielbia Twoje towarzystwo, więc w pewien sposób pełnisz rolę zespołowej maskotki.

~*~

Niejednokrotnie próbowałaś zrozumieć przyczynę powstania jego drugiego oblicza, ale jeszcze nie udało Ci się dojść do zadowalających wniosków. Niemniej nie masz zamiaru się poddawać, co uważa za urocze.

~*~

Wymyśla dla Ciebie mnóstwo różnych i osobliwych ksywek, za które czasem masz ochotę go ukatrupić. Zwłaszcza gdy pozostali znajomi także zaczynają ich używać.

~*~

Widziałaś go w akcji podczas tak wielu absurdalnych sytuacji, że przestałaś wierzyć w istnienie rzeczy dziwnych.

~*~

Czasami zapomina o Twoim analitycznym i dokładnym podejściu do problemu, przez co wysłuchuje filozoficznych referatów, gdy najzwyczajniej w świecie chciał wiedzieć, czy lepszym dodatkiem do jego stroju będzie spinka czy kokardka.

~*~

Od kiedy poznał Twoje fobie i powody ich powstania, stały się one także jego lękami.

~*~

Nie przejmuje się Twoim brakiem umiejętnego pocieszania innych. Według niego jesteś świetna, nawet bez tej zdolności.

~*~

Gdy tylko może zaprasza Cię na treningi taneczne, proponując Ci na chwilę dołączyć do zespołu. Chociaż uważasz to za miłe, wolisz nie sprowadzać na nich zagłady swoim brakiem koordynacji ruchowej.

~*~

Podczas Twojej nieobecności, kiedy znudzony czeka w Twoim pokoju aż wrócisz, myszkuje po szufladach i szafkach z zaciekawieniem przeglądając wykonane przez Ciebie prace. Zawsze go na tym przyłapujesz, ale niezrażony powtarza to przy kolejnej najbliższej okazji.

~*~

Zdarza się Wam oglądać razem anime, a przynajmniej do momentu, dopóki nie skończy Ci się cierpliwość. W końcu wystarcza Ci towarzystwo idoli w prawdziwym życiu, nie potrzebujesz jeszcze obserwować losów tych fikcyjnych.

~*~

Stałaś się jego ulubionym testerem, od kiedy dowiedział się o Twojej wybredności odnośnie jedzenia. Wszyscy znajomi Ci z tego powodu współczują i zapewniają, że zadbają o godny dla Ciebie pochówek.    


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz