Част 9

117 7 2
                                    


Кайл впи зелените си очи в нейните, а устните му потрепнаха леко в знак, че искаше да каже нещо, но се спря. Той постави ръка на стената, близо до лицето на момичето и въздъхна тежко, сещайки се за малката сделка, която бяха сключили. Кайл поклати глава, усмихна й се и каза, опитвайки се да звучи безразлично, но беше лош актьор:

- Както и да е. Права си.

- Това не значи, че не можем да се целуваме. Целувките са невинни - заговори тя. Къдрокоското й се усмихна, прокара дългите си тънки пръсти по устните й и отвърна:

- Целувките никога не са невинни.

- Знам, че и ти го искаш - прошепна Челси, срещу него. Само този лек, почти неусетен допир до кожата на момчето, изпращаше електрически импулси по цялото й тяло. Косъмчетата по ръцете й настръхваха при мисълта за докосването на Кайл. Той, от своя страна, напрягаше всеки един мускул, за да не й се нахвърли. 'Да ти еба тъпата уговорка, защо се съгласи, глупако!?' - обвиняваше се мислено къдрокоското, взирайки се в очите й, които в момента издаха повече похот, отколкото топлина, както преди. Всеки път, когато я погледнеше, Кайл имаше чувството, че потъва в тях. Не. Не потъва, твърде красиво звучи. По-скоро пропада в тях. Очите на Чели бяха толкова кафеви, че зеницата и ириса й бяха почти един цвят. Фатално черни.

- Челс... Моля те, не искам да нарушавам условията - отвърна Кайл. Блондинката наклони главата си наляво, погледна го тъжно и въздъхна:

- Жалко.

- Това няма да се получи. И двамата го знаем, затова се съгласихме на само секс... Е, и съвместна работа, но главно секс - констатира рижавия, отдръпвайки се мъчително бавно. А тя го желаеше, той нея също. Челси прехапа устните, погледна към краката си, които бяха толкова омекнали в момента, че усещаше как може да се разпадне.

- Само веднъж. Да го направим само един път, моля те Кайл - промълви блондинката, гледайки го в очите. Тези големи, фатални черни очи. Къдрокоското въздъхна, приближи се до нея и сля устните им. Точно от това имаха нужда и двамата. Пламъкът, който моментално се разпали след тзи допир, щеше да прерастне в един опожарителен пожар, ако не го контролираха. Но сърце, глава не слуша. Желанието беше по-силно от всякога, а това бе първия път, в който Кайл и Челси бяха действително сами. За първи път.

- Къде? - попита я запъхтяно той, целувайки я яростно. Тя се отлепи от него за секунди, за да си поеме въздух и отвърна:

- Тази нощ... Казах на нашите, че ще спя в Каролайн.

- Стая ли да наемем? Като любовници, едва ли не? - засмя се рижавото момче и се отдръпна от нея. Челси беше освирепяла от страст, не мислеше трезво, просто искаше това момче и нищо повече.

- Ако трябва и това ще направим. Моля те, Кайл - умоляваше го тя, гледайки го с очи, пълни с желание.

- Ще помислим... - отвърна той, преди в залата да влязат две внушителни личности - Анабел и Стивън. Треньорите в АВКЛ бяха в изключително добра форма, в сравнение с обучаващите се. Не че бяха мързеливи, просто нямаха физическото време да изглеждат толкова здрави и мускулести. Както Анабел, която бе висока почти метър и деветдесет, така и Стивън бяха много здрави и отдадени на тренировките си, безкрайните режими и неприятно миришещи добавки. Двамата застанаха пред Кайл и Челси и ги погледнаха мълчаливо. Нещо се беше случило.

- Какво става? Къде ви е приповдигнатия атлетизъм? - пошегува се къдрокосото момче. Блондинката се усмихна, опитвайки се да разчупи ледовете, но нещата изобщо не опираха до там. Ситуацията беше много по-неприятна. Травмиращо ужасна.

- Ти ли ще...

- Да, аз... - заговори Стивън. Кайл и Челси се спогледаха сериозно и изведнъж интимната атмосфера от преди малко, бе история. Сега напрежението, витаещо във въздуха, можеше да се разцепи с нож.

- Кайл, трябва да поговорим насаме - заяви мъжа, поставяйки ръка на рамото му. Рижавото момче го погледна объркано, което накара тялото му да се напрегне и бързо сви ръката си в юмрук. Когато атлетът започна да говори, през вратата влязоха Анджела и Кени, чиито лица не бяха по-малко ведри. Напротив, тревога и мъка бяха изписани по тях. Дори съжаление.

- Кайл, би ли излязъл за секунда - помоли го брюнетката. Момчето вече започваше да се изнервя, престъпи към жената, погледна я и заговори на висок тон:

- Не, не бих. Кажете ми какво се е случило!? Челси и Кенет са ми партньори и имат право да знаят, щом нещо засяга мен!

- Мисля, че ще е по-добре, ако я послушаш - подкрепи колежката си Анабел. Кайл се обърна към нея и изсъска:

- Не взимайте решения вместо мен! Какво е станало?

- Да, защо се държите така? - обади се Челси по-скоро объркана от колкото притеснена. Анджела въздъхна тежко, пристъпи в салона и в момента, в който отвори устата си, Кени погледна надолу. Сякаш се опитваше да скрие нещо.

- Кайл, няма лесен начин да го кажем. Чък е намерен мъртъв в стаята си, във Ванкувър. Предполага се, че е бил елиминиран от друг двоен агент, имайки на предвид раната от курума в челото му. Искрени съболезнования, господин Брофолвски - изплющяха думите на жената. 

The RunWo Geschichten leben. Entdecke jetzt