WARNING: Mature content!
- Ти следиш ли ни бе, евреин? - попита чернокожото момиче, смеейки се. Рижавият седна до нея, побутна я леко и отвърна със същия спокоен и равен тон:
- Не, но се отличавате и нямаше как да не ви поздравя. Колкото се отнася до разговора ви, не ми пука, просто дочух думите и реших да се включа.
- Не си ли малко дързък? - прекъсна го Челси, сякаш в гласа й се долавяше досада. Кайл извъртя големите си зелени очи към нея и продължи да говори усмихнато:
- А ти груба?
- Част от апатията е - изрепчи му се блондинката и се настани до него. Той се засмя тихо, след което настъпи тишина. Тишина е силно казано, при положение, че непрестанно се чуваха, викове, ругатни и яростното бръмчене на нечии двигател, но между тримата се наблюдаваше спокойствие. Контрадикционно на заформящия се малък конфликт.
- Кайл би ли правил тройка? - изплющя гласа на Каролайн. Челси опули очи, извъртя светкавично глава към приятелката си и едва се сдържаше да не я прасне по голямата уста. 'Добре де, малко тактичност!' мислеше си блондинката, изпепелявайки Кари с поглед, а чернокожата красавица гледаше невинно момчето. Той се изкиска тихо, поклати глава и заговори:
- Предлагаш ли нещо?
- Просто отговори, гений.
- Разбира се. На гей ли ти приличам? - отвърна Кайл, обръщайки глава към Челси - Не питах теб, преди да си избълвала огън. Тя му се усмихна фалшиво и кимна.
- Да, но тройка с момиче и момче - задълбаваше все повече и повече Кари. Блондинката побесняваше, усещаше как кръвта й кипеше от глава до пети и наистина й беше трудно да се контролира. Но успяваше. Така я бяха научили...
- Стига да нямам нищо общо с пениса му, да защо не? Сериозно какво намекваш? - полюпотиства момчето, а чернокожата красавица се засмя. Челси врътна очи, въздъхна и заяви:
- Добре, стига.
- Не знаех, че си толкова хрисима, Бъни - подразни я Кайл. 'Това мръсно долно копеле' помисли си момичето. Защо се вбеси? Бъни беше прякора й в дванадесети клас, който бе измислен от Ерик Картмън, най-дразнещото дебело същество, което можеше да съществува. Та този въпросен Ерик, лепна прякора на блондинката след партито по случай Хелоуин. Всички от женски пол бяха облечени повече от провокативно, а репертоара от костюми се простираше от 'палавата класна' до 'доброто момиченце на тати'. Челси бе избрала зайче. Не какво да е зайче, ами като тези от Плейбой. Цялата мъжка аудитория се пръскаше по шевовете от потентност. Особено перверзниците като Кени МакКормик и Даниел Паркър, които вече бяха изчукали поне две момичета. По отделно.
- Нямаш си на представа колко мразя факта, че те познавам от преди университета - изсъска момичето и се врътна към колата си. Тоест, колата на майка си. Госпожа Андерсън си беше вкъщи днес, защото шефа й, който според Челси и половина рода, беше задник, реши да й даде два почивни дни. Жената работеше като медицинска сестра в Шор Медикъл Център.
- Извини ме за секунда - помоли учтиво Кайл, след което дотича с бавна крачка към блондинката, която тъкмо отключваше автомобила. Бяло Пежо.
- Слушам? - попита тя, опирайки се на вратата. Рижавото момче се приближи към нея, хвана я за кръста, така че никой да не види и заговори:
- Добре си играеш ролята.
- Млъквай Кайл и без това са ни набрали от предишния път. Не биваше да оставяш Стан да пие толкова. Можеха да ни убият - прошепна тя. Момчето я погледна с досада и намести раницата си на рамото по-добре. Челси мразеше когато някой не приемаше думите й на сериозно. Буквално я изкарваше от релси, точно като в момента. Тя го изгледа кръвнишки и ръката й бързо се спусна към чатала му, хващайки го здраво. Кайл подскочи леко, заби поглед в нейния и не можеше да скрие удоволствието, което тази нейна постъпка му доставяше.
- Не обичам да се дъня, Брофловски. Ако още веднъж се наложи на Анджела да ни вади от бакиите, ще ни е за последно - изсъска момичето, влизайки в колата. Кайл се надвеси над отворения прозорец и каза:
- И все пак, ще дойдеш ли довечера?
- Имам ли избор, задник? - отвърна Челси, запалвайки двигателя - Сега мръдни да не те прегазя. Въпреки че в момента ми се струва като примамлива идея.
Кайл се засмя и бързо отстъпи на безопасно разстояние от автомобила, който потегли по улицата.
DU LIEST GERADE
The Run
JugendliteraturВместени в свят, където всичко е позволено и пристпъността е издигната на пиедестал, едно момиче и две момчета са напът към нещо голямо. Действието се развива в град Оушън, Ню Джърси, където секса, алкохола, наркотиците и оръжията са най-добрия пр...