Дори не успя да премисли какво каза, устатата му съвсем сама взе това решение. Челси се отдръпна от него лего, все още с ръце на раменете му и го погледна в очите. Беше изненадана, учудена и истински щастлива. Тогава за първи път от много време усети онова добре описвано чувството на пеперудки в стомаха, които пърхаха навсякъде, докато пулса й се ускоряваше.
- Челс, трябва да те целуна, разбираш ли? Имам нужда от това - измърмори момчето, сякаш тази мисъл го измъчваше. Сякаш се бореше със себе си и преди да успее да я погледне дори, блондинката вече бе сляла устните им. Тя се притисна отново в него, заравяйки ръцете си в къдравата му коса. Кайл от своя страна я хвана за кръста, долепяйки я до гърдите си и я държеше. Държеше я толкова силно, сякаш щеше да му се изплъзне или избяга. Целувката им не можеше да се сравни с нищо - тя беше невинна и емоционална, груба, но пълна с най-чистата доза нежност. Огън, който успяваше да изгори всичко по пътя си без да ти навреди.
- Кайл.. - изшепя срещу устните му момичето, усмихвайки се преди да продължи целувката. Рижавият бързо я притегли към себе си, а тя седна в скута му.
- Мразя тъпата сделка. Мразя всичко свързано с нея, мразя факта, че ти не си моя. Мразя се, че се съгласих на нея - шепнеше срещу нея Кайл, докато я гледаше в очите. Отново пропадаше в тях, той бе тотално изгубен тези бездънни черни дупки, а тя в думите му.
- Кайл, нали се...
- Знам! - повиши тона той, все още държейки тялото й плътно до неговото - Не издържам вече.
- И двамата знаем, че няма да потръгне. Ами Кенет? Помисли ли за него и как той ще се почувства?
- Той просто обича да те чука, не го ли разбираш!? Аз те искам, но не само така. Аз наистина те желая, Андерсън, мамка му! - протестираше къдрокосото момче, взирайки се в нея. Сърцето й блъскаш в гърдите по-силно отвсякога, докато неговото забавяше ритъма си постепенно. Перфектната хармония на две полярности все пак не беше толкова далечна.
- Нали веднъж ме помоли да бъдем заедно само една нощ. Не помниш ли това? Защо ме попита, ако и ти не ме искаш - заинтересува се Кайл, целувайки ключицата й. Не отделяше поглед от нейния и следеше всяка нейна реакция. Искаше да я разгадае, да я хване в лъжа.
- Аз.. - опитваше се да отрече, но не можеше. Челси бе добра лъжкиня, но не и сега. Не и с него - Да.
YOU ARE READING
The Run
Teen FictionВместени в свят, където всичко е позволено и пристпъността е издигната на пиедестал, едно момиче и две момчета са напът към нещо голямо. Действието се развива в град Оушън, Ню Джърси, където секса, алкохола, наркотиците и оръжията са най-добрия пр...