Около тридесет минути по-късно, тримата вече бяха пред хотела на престъплението. Летището се намираше учудващо близо до мястото, затова дори не им се наложи да викат такси, а само спряха няколко коли, за да питат за посока.
- Погледнете колко полиция има - измърмори Челси, пъхайки ръце в джобовете на якето си. Канада и климата й силно напомняха на себе си - Ню Джърси беше като тропически остров, в сравнение с условията тук. Нощта беше студена, мокра и много изтощителна.
- Ще ни пуснат - повтори Кени и се запъти към униформените. Те, разбира се, застанаха на пътя му, а единия каза:
- Хотелът е затворен, намерете друго място.
- Тук сме заради убийството. Момчето е брат на приятеля ни - обясни спокойно русото момче, подавайки документите си от агенцията, баджа и личната карта. Челси и Стан последваха действията му, а полицаите се спогледаха.
- Е? - нетърпеливо ги пришпори Челси, която замръзваше от студ. В случая, просто искаше да влезе вътре, нищо повече.
- Трупът не е вътре нито екипа, но влезте - отвърна мъжа, подавайки документите им обратно. Стан кимна и попита:
- А да сте виждали един висок, с рижава коса и бледо лице мъж? На нашите години е, той е брата на убитото момче.
- Кайл Брофловски? - отвърна полицая. Челси изтръпна, но вече не заради студа. Само името му я накара да потръпне.
- Да, същия - потвърди Кенет.
- Видяхме го да влиза. Не беше изобщо на себе си, викаше, блъскаше ни... Едва не го заведохме в районното. Един от колегите ви тук го пусна - заговори по-младия униформен, потривайки ръцете си, заради вятъра.
- После къде отиде? - попита нетърпеливо Челси.
- Не знаем. Вероятно към щаба ви или нещо такова.
- Чакайте... А трупът? Кога беше изнесен? - обади се Стан. Мъжът го погледна и вдигна рамене, след което обясни спокойно:
- Няколко минути преди да се появи Брофловски.
- Къде е най-близката морга? - намеси се Кени. Мъжете спокойно обясниха, че болницата, от която е дошъл екипа лекари е на двадесет минути път, а срещу нея се намирала и моргата. Агентите се сбогуваха с полицаите и по най-бързия начин хванаха първото такси, което видяха.
VOUS LISEZ
The Run
Roman pour AdolescentsВместени в свят, където всичко е позволено и пристпъността е издигната на пиедестал, едно момиче и две момчета са напът към нещо голямо. Действието се развива в град Оушън, Ню Джърси, където секса, алкохола, наркотиците и оръжията са най-добрия пр...