- Баща ти не е ли малко стар? - попита Скот, вървейки назадна. 'Ох, как ми се иска да се пребиеш' помисли си Челси, кикотейки се на тактично зададения въпрос. Беше си съсвем на място, защото звучеше нелепо.
- На 49 е, а онзи пич беше нещо като обучаващ се. На около 30 - оправда се чернокожата красавица и бързо прибра косата си на дълга и права конска опашка. На нея й бяха добре известни пороците на големия град, защото не веднъж се е увличала по тях. Не само по-възрастни мъже я привличаха. Особено примамливи й се струваха марихуаната и алкохола.
- Аз се оплаквам от моето положение, а ти въртиш батковци. Браво Кари - заяви саркастично Челси и излезе от голяма сграда. Тя вдиша уж чистия въздух от града, но на всички ни е ясно що за контрадикция е това.
- Че на теб пък какво ти е? - попита я брюнетката, запалвайки си цигара. А да, и тютюна влизаше в списъка с нещата, които бяха кофти.
- Знаеш Кайл нали? Оня с къдравата червеникава коса - заговори момичето, повтаряйки същото действие като това на Каролайн.
- Нали се занимавахте, какво стана?
- Стана проблема, че има и един друг - Кенет. И той ми хвана окото. Напрайха ме разногледа копелетата, бе - заяви Челси, дръпвайки си от горчивия дим. Приятелката й се засмя тихо и седна на циментовия бордюр, след което побърза да я посъветва:
- Що не си направите тройка? Никое момче не би ти отказало подобно нещо, освен ако не е гей.
- Дори не се познавам с Кенет, а и да ми беше известен, не бих. Не ми е комфортно така - оправда се блондинката и се загледа в улицата и минувачите. Един бял Мерцедес щеше да отнесе някаква група тийнейджъри, ако не беше набил спирачките, които изсвистяха навреме.
- Е, само го предложих. При положение, че и двамата те кефят, не си с гадже, какво ти пречи?
- Абе Кари - обърна се Челси към нея и я погледна изненадано, чак леко ядосано - аз съм малко по-сантиментална. Не си отварям краката наляво-надясно.
"Ей, тая голяма уста ще ме съсипе един ден" мислеше си момичето, съзнавайки какво каза и как прозвуча. И двете останаха напълно безмълвни след тези думи, докато най-накрая Челси реши да развали тишината:
- Извинявай, не исках да го кажа по този начин.
- Знам, спокойно. Права си отчасти. Просто на мен не ми пука, аз приемам секса за забавление, не за емоция.
- В двадесет и първи век е така. Може би аз трябва да си променя концепцията за нещата - констатира замислено Челси и се загледа в огромните сгради, издигащи се над по-малките. Каролайн я плесна леко по бедрото с усмивка и заяви:
- Недей се меши в масата. Все трябва да има някой моралист.
- Аз? Моралист? Пуша, захласвам се по няколко мъже на веднъж, арогантна съм и развивам апатия към една втора от хората около мен. Да ти имам морално-ценностната система, Джеймс - отвърна с раздразнение момичето и бързо изгаси фаса си до едно кошче. Тя го хвърли със замах и намести чантата си на рамото по-добре.
- Това не е липса на морал, а поддаване на пороци. Секса, цигарите и омразата са си точно това. Опияняващи и адски опасни, ако не ги консумираш с мярка - обади се мъжки глас зад момичетата. Двете бързо се обърнаха по посока на човека и съзряха Кайл. 'По дяволите ти пък откъде се взе' помисли си русокоската, разтривайки слепоочията си.
YOU ARE READING
The Run
Teen FictionВместени в свят, където всичко е позволено и пристпъността е издигната на пиедестал, едно момиче и две момчета са напът към нещо голямо. Действието се развива в град Оушън, Ню Джърси, където секса, алкохола, наркотиците и оръжията са най-добрия пр...