Част 39

55 2 0
                                    


- Да, Челси ми спомена. Изпратили са профилите? - заговори тъмнокосото момче, опитвайки се да разведри напрегнатата обстановка. Кени си пое въздух и се отпусна на леглото, заявявайки:

- Да, сега чакам детайлите по имейла.

Стан кимна мълчаливо, когато на вратата се почука. Той се запъти натам и отвори, виждайки подрото лице на Дарил.

- Готови ли сте? - попита ги мъжа.

- Идвам - каза Кени, ставайки от леглото, като не пропусна да вземе и лаптопа със себе си.

Не след дълго, Дарил избра някаква малка закусвалня в ретро стил, близо до крайбрежието. Насядали около кръглата червена маса, агентите се ровеха из всевъзможни папки и документи, които по един или друг начин, бяха следа към Октопода.

- Тук пише, че Майкъл е бил залавян няколко пъти за побой и веднъж за кражба - заговори Кайл, отмятайки няколко непокорни къдрици от очите си. Беше му време да се подстриже.

- От край време са работели заедно, Тъкър има същите обвинения плюс това, че се е занимавал с проститутки. Само че никъде не виждам наркотици - допълни Дарил, който съсредоточено четеше всеки един ред от досиетата на мъжете.

- Ето го - обяви Кенет и заговори тихо. - От 2014 до миналата година са работели с Октопода, после са изгубили пряка връзка, но приятели на нашите хора са продължили да се занимават с познати на Браян.

- Тоест те все още са замесени с него? По косвен начин - констатира Челси, отпивайки от силното си кафе. Точно такова й трябваше в момента.

- Да, нещо такова - поклати глава насам-натам Кенет. Стан кимна няколко пъти, отхапа от сандвича си с кашкавал и заговори оптимистично:

- Ами чудесно, тогава чрез тия типове ще се свържем с Октопода.

- Твърде лесно ми изглежда - заяви Кайл, повдигайки една вежда. Дарил кимна в знак на съгласие и добави:

- Кайл е прав.

- Да, но така е най-сигурно. Както казахте в конферетната зала, Браян ни познава лицата, но тия хора нямат идея как изглеждаме. Ако се внедрим до него чрез тях, ще е най-бързо - заговори убедително Кени и погледна към приятелите си. Челси и Кайл неволно се спогледаха и бързо отместиха поглед един от друг, карайки искриците между тях да изчезнат.

- А как ще се запознаем с тях? - попита Челси. Стан повдигна рамене и отвърна:

- Ами ще следваме плана на агенцията - аз и Кайл сме твоите сводници, ще поговорим с тях и ще видим как ще се развият нещата.

- Ами аз? - сякаш ги упрекна Кени, посочвайки с ръце към гърдите си - Няма да стоя отстрани. Става дума за сестра ми!

- Пич, ти си резервния план, ако ние не успеем и обратното - успокои го тъмнокосото момче, удряйки го леко под масата. Русият беше повишил тон без да се усети, което накара няколко души да обърнат поглед към тях.

- А ако успеете? - продължи той.

- Тогава, за да се подсигурим напълно, ти влизаш като нашия човек, който ни снабдява с дрога.

Асимилирайки информацията, Кени овладя гнева си и кимна кротко с глава. Челси забеляза напрегнатата му физиономия и постави ръката си на коляното му, усмивайки се тъжно:

- Хей, успокой се. Всичко ще бъде наред.

- Надявам се, Челс - промърмори момчето, хващайки ръката й. Обикновено в този момент момичето би потрепнала за секунда, но сега, когато не се чувстваше вече гузна и виновна, се наслади на допира на Кени. Той я погледна мило и сякаш за секунди се успокои и отново се върна към реалността. Кайл от своя страна пък наблюдаваше ситуацията, разиграла се пред него и ги съдеше наум. Това неволно доведе до смяна на изражнието му, което първо направи впечатление на Дарил:

- Добре ли си, Брофловски?

Кайл бързо се окопити и отпусна моментално челюстта си, усещайки как погледите на всички се насочват срещу него. Той кимна бързо и отвърна заплашително:

- Да и за протокола, името ми е Кайл.

- Добре, Кайл - повтори заядливо русия мъж, което накара кръвта на рижавото момче да закипи. 'Мамицата ти, добре, че сме в заведение' помисли си Кайл и извърна поглед към Кени, който затваряше лаптопа си. Останалите трима също започнаха да събират документите, разпръснати на масата и не след дълго решиха да се отправят отново към хотела.

- Ще говоря с екипа в Ню Джърси, за да им обясня нашата идея. Някой, който иска да се присъедини? - попита Дарил, разглеждайки папките в ръката си. Челси смърщи вежди и отвърна объркано:

- До колкото знам, всички ние сме екип. Така че заедно ще присъстваме на разговора.

- Челси - изшептя Стан, усещайки напрежението, създало се между двамата. Той постави ръка на рамото й и леко го стисна.

- Съжалявам, само питах - защити се мъжа и седна на леглото, пускайки лаптопа. Стан се настани до него, а от другата страна седнаха Челси и Кайл. 'Боже, Кени моля те, ела тук, моля те' мислеше си наум момичето, чувствайки краката на Кайл, опрени в нейните. Дори през дънковия плат се усещаха искрите, прихвърчащи между двамата.

The RunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin