Част 4

174 12 5
                                    


Кайл от своя страна въздъхна и се огледа наоколо. 'Какво да правя още два часа?' питаше се рижавото момче. Той тръгна отново към Каролайн, която говореше разпалено с някого по телефона и забави крачка. Определено не искаше да става свидетел на тази нейна страна, защото почти всички в университета я познаваха. Избухлива, импулсивна и много, много груба.

- Това са глупости! Беше само веднъж и нищо повече.... Но..! Хубаво! - извика финално тя и прибра Айфона си в чантата. Чернокожата красавица се обърна към Кайл и каза:

- Прави ми компания за кафе.

- Ще ми се наложи ли да ставам психолог?

- Да! - отвърна мацката и го поведе към едно малко кафене, докато момчето се подхилкваше. Умираше си да я гледа вбесена, защото намираше изявата на гнева в хората като показност на ограничен мозъчен капацитет. 'Интелигентните мълчат, докато глупавите крещят' беше една от многото му максими и я следваше стриктно, тъй като нямаше особен проблем с яростта. Всъщност и той би имал, ако се занимаваше с конфликтни личности, но за щастие приятелите му не си падаха по скандалите и разправиите.

- Капучино без захар и - обърна се към Кайл момичето.

- И нормално кафе без захар - довърши момчето, подавайки парите, при което Каролайн запротестира, но вече бе късно. Рижкото й се изплези и заговори:

- За какво ще е днешния сеанс? Тройка?

- Млъквай. Типът, с който спах от работата на баща ми...

- Спала си с колега на баща ти? Той не е ли...

- Да на 49, а онзи беше на 30, сега слушай! - прекъсна го момичето и продължи припряно - Правихме секс веднъж! Само един шибан път и баща ми го уволнил. Сега тоя тип си измисля тъпи истории и ме изкарва негова любовница!

- Ама ти си се превърнала в такава след като си спала с него веднъж. Благодаря - отвърна Кайл, взимайки двете напитки. Каролайн го поведе между масите, от които се носеше прекрасния аромат на кафе и изпечени кроасани. В момента, точно в този момент, Кайл се изяждаше отвътре, че е диабетик.

- Напротив! Не съм му разбила семейството, защото е достатъчно умен, за да не разкаже на жена си за подобна глупост, което значи, че не съм му любовница. Проблемът е, че баща ми вече хич не ми вярва, разбираш ли? Постоянно ме пита къде съм и с кого излизам, даже ми беше преглеждал чатовете! Как е успял, не знам - обясняваше разпалено брюнетката, сядайки на една маса в ъгъла. Идеално се връзваше с емоционалното й състояние в момента. Чувстваше се точно по този начин - в ъгъла на една тъмна стая, а всички около нея я упрекваха за нещо, което имаше половин вина. Изневерите са субективни! Без да го иска едната страна, другата остава на сухо, нали?

- Баща ти се занимава със софтуери и антивирусни програми. Със сигурност знае как да ти разбие паролата - засмя се Кайл, оставяйки горещите кафета на масата, след което продължи малко по-сериозно - Виж. Трябва да знаеш кога да спреш. Това което си направила, е адски тъпо и недообмислено. Изобщо ли не ти дойде на акъла, че ще има последствия? А после запита ли се дали си струва да нагазваш в калта, заради единия тип?

- Не мислех...

- Там ти е проблема. Мисли с главата си, не с това между краката - констатира момчето, отпивайки от силното черно кафе. Той се облегна на стола, пъхайки ръце в джобовете и продължи с назидателната си лекция:

- Не ти липсва разум, далеч не си грозна, мисли преди да действаш. Баща ти има право, и аз да бях, и а щях да съм вбесен. Говори с него и му обясни защо си го направила, така е най-зряло.

- Той дори не иска да си спомня за това. Едвам ме гледа вкъщи, а брат ми... Брат ми като разбра, щеше да ме убие - заобяснява Каролайн, играейки си с чашата. Въртеше я ту на едната страна, ту на другата. Вземе лъжичката, извади я, после пък почне нещо да човърка по дъното с нея. Изобщо все признаци на тревога и срам.

- Ти поеми инициативата и не се отказвай. Разбира се, че няма да иска да говори за курвенските изпълнения на дъщеря си, ти луда ли си!? Бъди настоятелна и всичко ще се оправи - посъветва я момчето, отпивайки отново от кафето. Тя кимна с глава тихо и му се усмихна топло. По-топло от недокоснатото й капучино със сигурност.

- Кой те излъга да запишеш инженерство? Страшен психолог щеше да излезе от теб - пошегува се момичето. Кайл се засмя, протегна си ръката и я потупа по рамото.

The RunWo Geschichten leben. Entdecke jetzt