Gúnyos mosoly terült el az arcán. Ott állt velem szemben és gúnyosan nevetett rajtam!
Azonnal felé indultam majd megálltam előtte.
-Add vissza!-szűrtem fogaim között.
-Mégis mit Aranyom?-kérdezte tettetett értetlenséggel Shawn. -Csodálkozom, hogy nem azon vagy kiakadva, hogy itt vagyok.-mondta.
-Mit keresel itt?-kérdeztem megforgatva a szemeimet.
-Apád és anyám elgondolkodtak a tegnap történteken és úgy döntöttek, hogy ide költözünk. Anyámék visszarepültek, majd jönnek. Addig is elintézték, hogy ide járjak suliba és szeretnék, hogy mire hazaérnek, te is otthon lennél.-mesélte.
-Nálad van?-kérdeztem úgy, mintha meg se hallottam volna az előbbi mondatait.
-Nálam.-mondta majd előhúzta zsebéből mosolyogva.
-Tudod, mindennek az elején szimpatikus voltál de most undorodom tőled! Most vagy visszaadod ami nem a tied vagy olyat teszek ami nem lesz kellemes neked.-fenyegettem.
-Mégis mit tudna csinálni egy magadfajta lány?-nevetett.
-Tudni szeretnéd? Rendben.-mondtam majd sípcsonton rúgtam majd fellöktem. A cigis doboz kiesett a kezéből amire azonnal rávetettem magam.
-Na ki nevet a végén?-kérdeztem nevetve majd otthagytam.
Az egész udvar engem figyelt. A cigimet olyan gyorsasággal raktam el, mint még soha. A fiúk ott voltak és néztek, majd elindultak felém.
-Ez meg mi volt?-kérdezte Hunter.
-Visszaszereztem.-húztam ki a zsebemből annyira, hogy lássák.
-Ő a bátyád?-kérdezte Sam.
-Mostoha, és igen. Ő Shawn akiről meséltem.
-De nem azt mondtad, hogy visszamentek Kanadába?-kérdezte Luke.
-De, én is úgy tudtam. Most mondta, hogy a tegnapi események után megbeszélték, hogy ide költöznek és azt akarják, hogy visszamenjek haza.-mondtam elgondolkodva.
-Ha akarsz maradhatsz nálunk.-mondta Black.
-Még át kell gondolnom.-mondtam a cipőmet figyelve.- Black, bocs, hogy olyan voltam reggel, csak...-mondtam felnézve de félbeszakított.
-Csak kiakadtál. Elhiszem, szerintem Luke, Hunter vagy Sam is így reagált volna, ha megtiltom tőlük a füvet. Pontosítva annyi lenne a kérésem, ha szívtok, kínálgatjátok egymást, mondjátok meg nekem, tapasztaltabb vagyok ezekben az ügyekben. Ha azt mondom, hogy ne, azt azért mondom, mert előfordulhat hasonló baleset, mint este Ev-vel. Nem rosszat akarok egyikőtöknek sem. Ev, rád meg azért figyelek ennyire, mert ha apád rájön ezekre, akkor baj lesz. Nem csak te leszel a szarban, hanem mi is. Ezt nem akarjuk ugye? Már majdnem 2 éve tartjuk ezt titokban, nem most kéne lebukni, mert valamelyikőtök engedetlen faszfej, és igen, ezt most rátok értem fiúk. Belegondoltál abba Luke, hogyha Ev nem vesz össze az apjával akkor otthon történt volna meg?-kérdezte.
-Nem, és sajnálom. Sajnálom Ev. Máskor nem fordul elő.-mondta nekem.
-Nem haragszom.-mondtam egy halvány mosolyt küldve neki.
-Maradsz vagy haza mész akkor?-kérdezte Black.
-Nem tudom.-mondtam.- Nem akarok nálatok zavarni de még annyira visszamenni se akarok.-húztam el a számat.-Nem tudok dönteni.-mondtam.
-Rendben.-mondta.-Viszont most már menjünk órára.-elindultunk ötös csapatban az iskola bejárata felé. Az aulában elváltak útjaink, én elindultam a magyar terem felé, míg Luke, Sam és Hunter a föci teremhez mentek, Black pedig infóra ment.
Az órák után a fiúkkal elmentünk a pályára. Hideg szél járta a pályát, rajtam pedig egy pulcsi és egy sapi volt. Mit ne mondjak, nem vagyok normális, hogy mínusz fokokban itt flangálok egy szál pulcsiban.
A zsebemből elővettem a cigis dobozomat, majd felpillantottam és egy másodpercre találkozott a tekintetem Blackével.
-Elszívhatom vagy nem?-kérdeztem.
-El.-bólintott mosolyogva.
Elmosolyodtam majd meggyújtottam és megkönnyebbülve fújtam ki a szürke füstöt. A nikotin átjárta az egész testemet. Néhány pillanatra lehunytam a szememet míg a falnak dőltem utána pedig kifújtam ismét a levegőbe, mitől szürke köd lett a szemem előtt. Hiányzott már ez az íz. Mivel ez a kedvenc cigim és ezt kaptam Blacktől születésnapomra csak akkor szívok belőle mikor nagyon nagy szükségem van rá.
-Srácok, elmegyek a boltba Pepsi-ért. Mindjárt jövök.-mondtam majd elindultam a közeli boltba.
Bementem majd meg is vettem volna, ha nem akad meg a szemem valakin. Bassza meg az isten a szememet ha nem Shawn bújt el a polc mögé.
-Te követsz engem?-mentem oda hozzá.
-Mi közöd hozzá? Amúgy meg csak a boltba jöttem.-mondta.
-Aha.-mondtam majd ott hagytam.
Visszamentem a pályára, majd körbe kínáltam az italomat. Lehet nem kellett volna, mert az üveg háromnegyed részét megitták.
-Nem így gondoltam fiúk!-nevettem.
-Majd kapsz másikat mondta Hunter miközben deszkázott.
-Kösz.-mondtam nevetve.
-Black, Shawn követett engem, bent volt a boltban.-mondtam.
-Csinált valamit?-kérdezte.
-Igen, hazudott. De ezen kívül semmit.-mondtam megrántva a vállamat.
-Akkor ne törődj vele.-mondta.
-Oké...
YOU ARE READING
Függőség 1-2✅
RomanceÁTÍRÁS ALATT „De tudhattam volna, hogy egy olyan erős kapcsolat, ami köztünk van, nem múlik el fájdalom nélkül. És jelenleg mindketten küzdöttünk a fájdalom ellen, mert nem akartuk elveszíteni egymást." #1 in barátság 2019.12.22. #6 in ifjúságiiroda...