35. fejezet

4.3K 183 10
                                    

Lényegében Samnek sikerült megnyugtatni, mint mindig. Abban is segített, hogy ne Black miatt idegeskedjek, mert azt mondta, hogy átugrik, de még mindig nem ért ide... Sam felajánlotta, hogy nézhetünk azt amit én szeretnék.

A filmezést egy üzenet és egy videó szakította meg. Hunter üzent...

HUNTER: EV! Hallod geci xd van egy gyerek aki ki akarta probalni a cigit én pedig adtam neki egyet, geci hogy ez milyen arcot vágott xd Luke eljátszotta, hogy te is el tudd képzeli, nézd meg, szakadni fogsz ember xddd

Ezt írta a videó előtt. Előre felkészültem, ugyanis tudom, hogy Luke és Hunter a szórakozásból él. Imádnak röhögni és hülyébbnél hülyébb dolgokat csinálni. Ezért nem lepődtem meg, amikor elküldte az a videót ahol Luke eljátssza, hogy fuldoklik a cigitől. Nyilván el tudtam képzelni, hogy az első cigi milyen lehetett a gyereknek...

 Nyilván el tudtam képzelni, hogy az első cigi milyen lehetett a gyereknek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután megmutattam Samnek együtt kapott el minket a röhögő görcs. Szabályosan úgy nézhettünk ki mint egy fuldokló reumás fóka aki szívott valami földöntúli anyagot. A nevetéstől a földön kötöttem ki ami miatt még jobban röhögtünk.

A röhögés végett néhány perccel később betoppant Black is.

-Sziasztok.-köszönt majd leült a kanapéra mellém és egy csókkal üdvözölt engem.

-Mi tartott eddig?-kérdeztem kedvesen.

-Az a ribanc egy utolsó féreg.-itt fújtatott egyet idegesen.-Megígérte, hogy nem mondja el senki másnak, ha szakítok veled Ev.-mondta szomorúan ám mosolyogva. Furcsálltam, hogy ezt annyira viccesnek találja ezért rákérdeztem.

-És ez neked annyira vicces?-kérdeztem enyhe dühvel és csalódottsággal vegyítve a hangomat.

-Itt vagyok nem? Szakítottam veled? Nekem nem úgy tűnik. Szerintem szépen köszöntem neked, de szólj ha esetleg nem így történt és szerinted végeztünk...-mondta idegesen.

-Haver állj le.-mondta Sam rosszalló tekintettel. Black ez után rám nézett és leesett neki, hogy mit is mondott.

-Sajnálom, nem úgy értettem, csak felbaszott, mert minden félét mondogatott aztán ennél maradt...-sóhajtott Black.

-Semmi baj. És most mi lesz?-kérdeztem félve. Szinte rettegtem, hogy a titkom kitudódik az miatt, hogy Black nem szakít velem.

-Mondjuk úgy, hogy visszafenyegettem. Én okos, részegen is volt annyi eszem, hogy ha már egy csaj szobájában vagyok, akkor körülnézek egy kicsit, amíg nincs ott. Tudjátok mit találtam?-felelte egy mosollyal az arcán.

-Mit?-kérdeztük egyszerre Sammel.

-Szépen fogalmazva eléggé furcsa dolgokat. Egy halom olyan képet amin mindig mással csókolózik... Nem azért ilyen drága az egész gardróbja mert a szülei milliomosok, hanem mert akkora ribanc volt, hogy kihasznált mindenkit. Az összes régi pasiját megcsalta egy másikkal. Gondoltátok volna, hogy a kicsi, ártatlan Violet ilyen múlttal rendelkezik? Látnotok kellett volna az arcát, úgy megrémült, hogy én ezt megtudtam...rögtön el is felejtette a titkodat Ev. Szegény annyira megijedt, hogy intézkedni fogok ellene...  Ja igen, az elfelejtettem mondani, hogy 2 évvel idősebb, mint amit mond.-mesélte Black.

A hallottam alapján, igazából nem lepődtem meg. Violet minden egyes fiúra rámászott. Minden hónapban új pasija volt. Nem okozott csalódást.

-Akkor most...minden rendben?-kérdeztem egy mosollyal az arcomon.

-Persze. Nem hagyom, hogy valami baj legyen köztünk és bocsi, hogy ilyen későn jöttem.-mondta és nyomott egy puszit az arcomra.

-Rendben gerlicék, akkor most minden rendben, mehettek.-mosolygott kedvesen Sam miközben kitárta karjait.

-Kidobsz minket?-kérdeztem nevetve.

-Péntek este van. Komolyan nálam akartok tanyázni?-kérdezte már ő is nevetve.

-Jogos Sam. A péntek este pont megfelelő, hogy együtt lógjunk.-játszotta a diplomatikusat Black ami miatt mindenki nevetésbe tört ki.

-Rendben, felőlem maradhattok. Csak gondoltam esetleg el akartok menni moziba vagy valami...de ha nem akkor nyugodtan.-tete fel a kezét Sam.

Az időt indulásig filmezéssel töltöttük. Mikor úgy ítéltük, hogy késő van már, elköszöntünk Samtől, majd Black motorjával hazaindultunk. Ott a szokásos rutint elvégeztük, ami abból állt, hogy amíg Black a vacsit intézte engem elengedett fürödni. Mindezek után én befeküdtem Black ágyába és vártam, hogy ő is végezzen. Az időt a telefonom nézegetésével töltöttem. Letöltöttem egy pdf könyvet, megnéztem egy film előzetest és beszéltem a fiúkkal. Black mindez idő alatt vacsorázott és fürdött.

Mikor végre ő is végzett, elfoglalta az ágyon a saját térfelét, majd közelebb húzott magához, így néztük a TV-t beszélgetés közben.

-Haragszol rám amiért elmondtam a titkodat?-kérdezte halkan.

-Tudom, hogy nem szándékos volt, de akkor is elmondtad. És értékelem, hogy jóvátetted, szóval nem, nem haragszom. Csak egyet kérek.-mondtam felnézve rá.

-Mit?-kérdezte.

-Ne igyál többet.-mondtam egy jóízű nevetéssel társítva, hogy ne tűnjön túl szigorúnak.

-Megoldható.-mondta kedvesen és magára húzott, majd megcsókolt.

-Szeretlek Ev.

-Én is szeretlek Black.-mondtam miután belemosolyodtam a csókba.

Függőség  1-2✅Where stories live. Discover now