Köszönetnyilvánítás

1.4K 62 22
                                    

Nem is tudom, hol kezdjem. Talán az lenne a legcélravezetőbb, ha az elejétől kezdem.

2018. január. 1-jén hajnalban publikáltam az első fejezetet és az első évadot 2019. január 1-jén szintén hajnalban fejeztem be, ami 58 fejezetet foglal magába. Egy évig tartott megírnom és mikor végeztem vele még nem volt tervben a második része, azonban augusztusban (igen, 8 hónap kellett) rájöttem, hogy még van mit írnom hozzá így kezdetét vette a második évada a történetnek. Most egésznek érzem a történetet és végleg befejeztem.

Hihetetlenül hálás vagyok minden kedves olvasónak, akik végig kísértek engem a történet megírása alatt és a karaktereimet is. Sokszor elbizonytalanodtam a történetemmel kapcsolatban, de ti mindig itt voltatok nekem! Rengeteg szeretet kaptam tőletek és mindig újult erővel álltam neki az új rész megírásának, mert tudtam, hogy várjátok és nem akartam csalódást okozni.

Túlzás nélkül rengeteg éjszaka forgolódtam az ágyamban azon gondolkodva, hogy mi legyen a folytatásban, hogy elég jó lehessen.

Voltak rosszabb napjaim mikor a ti kommenteitek vidított fel.

Hatalmas köszönettel tartozom nektek, mert nélkületek ez a történet nem juthatott volna el idáig. Sokszor mondtátok kommentben, hogy ne én köszönjem nektek, mégis kötelességemnek érzem.

Nehéz összefoglalnom a gondoltaimat.

Rengeteg kedves olvasóval sikerült az évek alatt beszélnem, akik egy-egy kedves szóval biztattak, voltak, akik megkértek, hogy olvassam el a történetüket, amit mindig szívesen megtettem, mert minimumnak éreztem ezt azok után, hogy ti is elolvastátok az anno kevés nézettséggel rendelkező könyvemet. Ugyan onnan indultam, mint ők és most ők is ugyan oda tartanak, mint én! Mindig is fontosnak éreztem, hogy másokat is támogassak.

Ha ti nem lettetek volna ez a történet a profilom alatt „porosodna" és várná, hogy valaki belelapozzon.

Szerencsésnek érzem magam, amiért ilyen sok emberhez eljutott a könyvem és, hogy ennyien szerették/szeretik.

Mindig mosolyt csaltatok az arcomra, sokszor gondolkodtam el azon, hogy hogyan sikerült ezt megvalósítanom. Sokak számára, akiknek több nézettség van a könyvükön, biztos kevésnek találja azt, ami nálam megtalálható, én mégis hatalmas sikernek élem meg ezt. Nem érdekel, hogy több százesres megtekintésű könyvek vagy ezres követőtáborral rendelkező írok mit gondolnak az én kisebb sikeről. Ezt én veletek értem el és hatalmasabbnál is hatalmasabb köszönetet szeretnék mondani nektek.

El tudjátok képzelni, milyen jó érzés, mikor azt kérdezitek tőlem, hogy szeretném-e majd kiadatni? Hogy szeretnétek a kezetekben fogni majd fizikális formában is a történetet?

Sok minden kavarog bennem, viszont nem akarom elhúzni ezt az egészet. A lényeget szerintentem átadtam.


Nagyon köszönöm mindenkinek, aki szerette Blacket a makacs, maga módján romantikus és túlféltő személyiségével.


Hogy szerettétek Evet, amiért annyi mindenen átment mégsem adta fel egyszer sem.


Hogy szerettétek Samet, mint legjobb barátot, aki bármit feláldozott volna a barátaiért.


És hogy Hunter és Luke is rendelkezik egy kisebb rajongótáborral, amiért annyira örültek.


És köszönöm, hogy megszerettétek Shawnt is annak ellenére, hogy mennyi galibát okozott az  elején a többieknek.


Nagyon nagyon hálás vagyok, amiért szerettétek ezt a történetet és nagyon remélem, hogy sok, értékes olvasóhoz eljut még a történetem!

Nehéz búcsúznom ettől a történettől, mégis most megteszem. Több mint két évig volt szerves része az életemnek és hiányzni fog nekem is ez a történet. Nagyon nagyon szerettem írni.

Nem tudom, hogyan kellene lezárnom így ezzel itt le is zárnám véglegesen a történetet.

Mindenkinek köszönöm, aki elolvasta!

Nagyon szeretlek titeket!
Viki

2020.04.24.


Függőség  1-2✅Where stories live. Discover now