Az ölelést ülve folytattuk. Egymás karjaiba borulva ültünk... Az utóbbi 10 percben kattogásokat hallottam. Nem zavartattam magam, nem törődtem vele mind addig, míg Sam szitkozódó hangját meg nem hallottam.
-Azta kurva!-kiáltott fel. Kérdőn néztünk a földön ülő, telefont nyomkodó Samre aki észrevette, hogy megzavart valamit.
-Oh, bocsi srácok. Nem akartam megzavarni semmit,csak ez kurva jó lett és csak kicsúszott a számon.-mentegetőzött.
-Mi lett jó?-kérdeztük egyszerre.
-Hát, csináltam pár képet, mert unatkoztam. Észrevettétek, hogy már lassan 1 órája csak ölelgetitek egymást?-kérdezte mosolyogva.
-Nem vettem észre, és te?-kérdeztem Blacket akinek a válasza szintén ugyan ez volt.
-Jó, mindegy. Ez lett kurva jó kép.-mondta majd a telefonját felén mutatta, hogy megmutassa a rólunk készült képet.
-Tényleg jó.-mondtam mosolyogva és Black mellkasának dőltem.
-Lassan mennünk kéne. Késő van.-mondta Black, miközben feltápászkodott a földről engem felsegítve. Ha Black nem mondja, hogy késő van, akkor észre se veszem, hogy fáradt vagyok. Most, hogy kijelentette, ásítottam is egyet.
-Hány óra van?-kérdeztem.
-Hamarosan éjfél.-felelte Sam.-Majd átküldöm a képet.-mondta mosolyogva, mire csak bólintottam jókedvűen.
/Blacknél/
-Adok ruhát, hogy el tudj menni fürödni. Éhes vagy?-kérdezte miközben végig a szemembe nézett.
-Köszi. Nem, nem vagyok éhes, inkább álmos.-mondtam nevetve.
-Rendben.-mondta mosolyogva és átnyújtott egy hozzám mérve hatalmas pólót és egy alsót. A ruhákat megfogva elmentem fürödni.
Miután végeztem, a ruhákat magamra kaptam és kiléptem a fürdőből. A ruháknak tipikus Black illatuk volt. Miután ezt megállapítottam, befeküdtem Black ágyába és telefonozni kezdtem, hogy elüssem az időt, míg Black végez.
A percek lassan teltek, de Black gyors volt. Gyorsan lefürdött majd ő is befeküdt az ágyba, mellém.
-Jó éjt.-mondta és egy puszit nyomott az arcomra.
-Neked is.-mondtam és viszonoztam tettét. Ez után karával átkarolt, arcát hajamba temette, majd hallottam halk szuszogását.
/Reggel a suliban/
Mivel sikeresen elaludtunk, nem volt időnk sétálni a suliig, ezért Black motorjával indultunk el. Mindketten fáradtak voltunk, mert reggel 7-kor már kezdődött a 0. óra.
Mikor odaértünk, néhány diák volt az kapunál akik rendesen meg is bámultak minket. Nem törődtünk velük, kéz a kézben sétáltunk a bejárat felé, miután leszálltunk a motorról.
YOU ARE READING
Függőség 1-2✅
RomanceÁTÍRÁS ALATT „De tudhattam volna, hogy egy olyan erős kapcsolat, ami köztünk van, nem múlik el fájdalom nélkül. És jelenleg mindketten küzdöttünk a fájdalom ellen, mert nem akartuk elveszíteni egymást." #1 in barátság 2019.12.22. #6 in ifjúságiiroda...