A fiúkkal már egy órája a pályán szórakozunk. Néhány cigit elszívtunk, deszkáztunk.
Most éppen a pálya szélénél támasztjuk a falat és beszélgetünk. Ami igazából annyiból áll, hogy Hunter betegebbél betegebb vicceit hallgatjuk. Én a telefonom kijelzőjét bámulom és nézem ahogy telik az idő...hogy egyre kevesebb időm van dönteni. Hisz nem akarok az apámmal megint összeveszni, hogy nem mentem haza, de semmi kedvem nincs az idegesítő Shawnnal egy fedél alatt levegőt venni.
-Ne nézegesd a telódat már.-mondta Sam.
-Miért ne?-kérdeztem fel se nézve.
-Mert, most itt vagy, velünk.-mondta.
-Jó, igaz, bocs csak...csak gondolkodtam.-ismertem be.
-Te olyat is tudsz?-röhögte Hunter. Hát igen, eléggé beszívott, mindenen röhög és mindenből viccet csinál.
-Ha ha ha. Nagyon vicces vagy.-mondtam kicsit unott hangnemben.
-Na, nehogy besértődj itt, csak vicc volt.-mondta Hunter majd beleütött egy haveri öklöst a karomba ami zsibbadni kezdett.
-Aucs! Most zsibbad a karom.-nevettem.
-Szakadt volna le.-Hunter igen jó kedvében van, mert újra sikerült egy viccet elsütnie ebben a tíz másodpercben.
-Fasz vagy, mondtam már?-kérdeztem tettetett mosollyal az arcomon.
-Nem fasz, csak beszívott.-mondta Luke nevetve.
Még egy jó ideig ez ment, mondtam valamit Hunter viccet gyártott belőle, majd kezdődött elölről.
Hirtelen csipogott a telefonom, erre a hangra mindenki felém fordult, mintha rosszat sejtenének.
Elővettem majd beléptem az SMS-ekhez és rányomtam a frissen küldött üzenetre.
Ez állt benne:
"Vagy megszoksz, vagy megszöksz. A te választásod Hugi." És ehhez hozzá volt csatolva egy videó. Rányomtam majd megláttam saját magamat, cigivel a kezében, a fiúk társaságában.Egy pillanatra megfagyott bennem a vér is. A szó szoros értelmében megdermedtem. Próbáltam felfogni a szavak értelmét.
-Ev. Mi van?-kérdezte Sam.
Nem mondtam semmit, odanyújtottam eléjük a telefonomat, hogy megnézhessék.-Most fenyeget?-akadt ki Luke.
-Igen, azt hiszem.-mondtam.-Mi van ha már megmutatta apámnak a videót?-akadtam ki.
-Beszélj vele.-mondta Black.
-Remek ötlet, és mégis, hogy kérdezzem meg tőle, hogy mutatott-e neki Shawn egy videót?!-kérdeztem.
-Ne az apáddal, Shawnnal beszélj.-mondta Black.
-Jaa, oké.-mondtam majd kivettem a fiúk kezéből a telefonomat majd írtam neki.Evelyn: Megmutattad már apámnak a videót?
Shawn: Nem, de ha nem jössz ma haza, akkor nem csak te de én is ki fogok kapni. Ha nem jössz ma és később bukkansz fel akkor apád már rég tudni foglya, hogy cigizel és pasizol.
Evelyn: Először is! Nem pasizom, ők a barátaim. Másodszor, te miért is kapnál ki?
Shawn: Azért, mert részben miattam is történt ez. Én mondtam, hogy anyád hagyta ott apádat, jogtalanul. Ezért bocsánatot is kérek.
Evelyn: Ha hazamegyek a szemem láttára akarom, hogy kitöröld a videót! És nem mentheted le! Ok?
Shawn: Rendben, de akkor gyere még ma. A szülők 20:00 körül érnek haza. Addigra érj haza!!!
Evelyn: Rendben.
-Fiúk, haza kell mennem. Akkor nem mutatja meg apámnak a videót.-mondtam lehangoltan.
YOU ARE READING
Függőség 1-2✅
RomanceÁTÍRÁS ALATT „De tudhattam volna, hogy egy olyan erős kapcsolat, ami köztünk van, nem múlik el fájdalom nélkül. És jelenleg mindketten küzdöttünk a fájdalom ellen, mert nem akartuk elveszíteni egymást." #1 in barátság 2019.12.22. #6 in ifjúságiiroda...