1.

3.8K 132 6
                                    

Dinsdag 08:30
"YOUSSRAA! YOUSSRAA! WAKKER WORDEN YALLAH BENTI!! "riep mijn moeder. Ik word wakker door het licht van mijn telefoon ik ga rechtop zitten en pak mijn telefoon check even mijn berichten tot dat mijn moeder de kamer Binnenkomt om te kijken of ik al wakker ben "sbah El ghair oh je bent al wakker eindelijk werd tijd zegt mijn moeder".                                                                                

-                                                                                            
Sbah El ghair mama en geef haar een kus op haar     Voorhoofd. Ze glimlacht naar me en loopt weg. Oke tijd om op te staan ik loop naar de badkamer op mij op te frissen ik ga mijn gezicht wassen ik leg mijn handdoek alvast klaar ik hoef niet te haasten want ik begin op de dinsdag altijd om 10:10 ik check nog een keer mijn rooster ,voor de zekerheid en ja ik begin pas om 10:10 dus ik kan nog tranquileee doen zie je daarom hou ik van de dinsdag. Ik heb mijn gezicht gewassen en loop terug naar de badkamer de badkamer is naast mijn kamer😏. Ik loop nog langs mijn broertje ze kamer om te kijken of hij al wakker is en Jaa hij was al wakker eerste keer normaal slaapt hij nog. Sbah El ghair Himran roep ik hij lacht naar me en ik loop terug naar mijn kamer en doe mijn Marokkaanse slaapjurk uit en ga mijn kleren aan doen die ik dag van te voren al heb klaargezet normaal vergeet ik het maar gister toevallig wel beter want normaal sta ik twee uur voor de kast om te kijken of alles matcht. Ik doe mijn kleren aan zie foto voor outfit.

Ik heb vandaag een grijze broek aan en een suède achtige trui beide van de zara en mijn vans

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik heb vandaag een grijze broek aan en een suède achtige trui beide van de zara en mijn vans. Het is nu mei maar ik kijk altijd op mijn app die ene die altijd gewoon standaard op elke iPhone zit en het wordt 11 graden niet heel warm vorige week was het wel echt warm maar ja Nederland he! Het weer kan zo omslaan.                                                                                                                                                                                        Maar mohim ik maak mijn bed nog op en vouw mijn pyjama op , ik pak ook mijn tas die ik gister al heb ingepakt en loop de trap af naar beneden. Ik schenk wat drinken voor mijzelf in en pak een kom voor cornflakes ik ontbijt meestal met cornflakes en had er wel zin in ik pak de melk uit de koelkast en schenk dit in de kom ook pak ik de cornflakes uit de kast, Ik pak mijn eten en ga aan tafel zitten om te ontbijten en pak mijn telefoon ik beantwoord wat snaps en maak een foto voor reeks als ik dat heb gedaan ga ik even naar whatsapp en ga mijn beste vriendin bellen.

-

Ik- Hewaa Noor
Noor- Fakka alles goed vandaag?
Ik- jaaawel alleen ik heb wel gedoucht vandaag
Noor- ahahaa nooit serieus wij
Ik- ahahaaa Jaa
Noor - Wdj
Ik- ontbijten jij?
Noor- ik ben mijn haar aan t doen
..........

Inmiddels ben ik klaar met ontbijten en zet de gebruikte spullen in de vaatwas, Ik had nog over van alles en nog wat gebeld met Noor . Ik pak alvast eten voor school en zet dat in mijn tas en dan loop ik weer naar mijn kamer . Himran is al naar school merkte niet eens dat hij weg was , ik kijk op mijn telefoon over ander half uur moet ik ook vertrekken dus begin ik snel met mijn haar wat eigenlijk altijd ook het Meeste werk is ik pak alles wat ik ga gebruik now en loop naar de badkamer. Ik maak mijn Krullen los en maak ze nat met zo'n plantenspuit maar hey mijn haar is ook een plant of een plant ? Eigenlijk gewoon een bos😂.

09:30

Na heel lang met mijn haar bezig te zijn geweest Ben ik eindelijk Klaar Finally! Ik heb mijn haar vandaag gewoon los, Ik ga nu beginnen aan mijn gezicht ik doe niet zoveel makeup eigenlijk alleen mascara en lipgloss maar oke ik ga aan mijn bureau zitten en pak mijn spiegel en makeup erbij en ga beginnen.

Over een halfuur moet ik op school zijn dus spuit ik wat parfum op, Vandaag doe ik mijn lievelings luchtje op namelijk die van Burberry. Na die opgedaan te hebben look ik naar beneden doe ik mijn moncler zomerjas aan en mijn vans ik pak mijn oortjes alvast uit mijn tas want ik diets naar school ongeveer twaalf minuten niet Zolang dus maar ik hou gewoon van Muziek en zet Niska- Salé op , ik groet mijn moeder en pak mijn fiets uit de schuur en ik fiets naar school.

.........

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu