Wat Vooraf begon:
"KAAAA ZIJN JULLIE TWEE WEL HONDERD A PEDO'S GA GA SPELEN WELLOU SCHAAMTE JULLIE" roep ik . Ik zie dat Youness opstaat en de twee jongens dreigend aankijkt ik schrik want ik ken hem pas sinds een paar uur je weet niet waar hij tot in staat is ._____________________
"Soulaimaneee Soulaimaneeee " Roept Youness "laat mij los laat mij los ik ga hun lesje leren grote mond eerst maar als het er op aan komt!!!" Roept Youness en wilt weer klappen uitdelen maar Soulaimane houd hem stevig vast maar goed ook want de twee jongens zien er niet goed uit , de ene heeft een bloedneus en schrammen en de andere heeft rake klappen gekregen zijn oog ziet helemaal blauw .
De jongens liggen nog op de grond . "Auuuu" zegt de ene jongen .
"LEKKER LEKKER LEKKKERRRR" roept Youness en kijkt de jongens vies aan. "Laat het Youness " sis ik , de jongens krabbelen over reind en rennen hard weg hun eten laten ze gewoon staan . Soulaimane kalmeert Youness ik kijk Youness aan in zijn ogen en het voelt als of de wereld even stopt die mooie ogen en die volle lange wimpers wauw . Ik zie dat hij wat bloed op zijn wang en neus heeft van een van de jongens dat op zijn gezicht is gekomen "wacht" fluister ik en loop naar de dichtstbijzijnde wc en pak wat wc papier dat ik een beetje nat maak ik loop terug en maak zijn wang en neus schoon. "Dankje" zegt hij rustig hij is gelukkig al een stuk rustiger maar sterk dat is hij wel hoor want die andere jongens waren ook best gespierd maar die maken geen scheen van kans tegen Youness. Amina en Dalal kijken nog steeds met open mond van mij naar Younnes en weer terug. "Rustig broertje rustig " probeert Soulaimane hem te sussen "kaa zijn gewoon kleine kleine zielige aandachtjongetjes" zegt Salah.
"Fakka heb ik iets gemist?" Zegt Shakir die net van de wc komt . "Jaaa heel veel " zegt Amina "wat dan" vraagt Shakir beetje ma3seb en serieus en hij spant zijn kaaklijn waardoor hij nu nog beter en strakker te zien is. Amina kijkt Soulaimane aan en dan naar Younnes. "Ik zeg je zo broo" zegt Youness beetje boos. "Zeg nu Billah wie je weet is klaar met die gene" Zegt Shakir.
-
"Begin te vertellen" zegt Shakir en hij kijkt Youness steak aan . Ik zie dat Youness mij aan kijkt voor dat hij begint net vertellen , "nou ewa wij zaten zo rustig opeens twee Zemmels ik Weet niet uit welke hoek ze kwamen komen achter ons zitten komen ze vieze praatjes hebben over Youssra Tazzz kleine jongens , ik dacht zeg dat tegen Je ma je zus of zusje ofzo dus ik werd parra he want hoorde ze al steeds praten toen gegeven moment was klaar ik stond op en gaf ze gekke pakkies hoe hun pakkies hebben gegeten niet normaal" vertelt Youness . Shakir luistert aandachtig maar daarna zie je dat hij langzaam boos wordt en even weg kijkt , maar zich snel weer herstelt "broo dat zijn kleine jongens die weten niet maar fakka ze hebben geen respect dat wel wollah ik zou zelfde doen geef je gelijk " zegt Shakir "be3da ik wou je Steunen je weet toch goyaaa ben even wc gelijk rwina hieroooo moet ik ruiken jij hebt beef😂" lacht Shakir. "Billah ik ook" zegt Salah. "Broo je bent gataaaar he sterk" Zegt Amine "hou je gezicht is strak niet veel bewegen" zeg ik . "Jaa en wat als ik dat wel doe " zegt Youness met een dikke grijns op ze gezicht waarna hij me smooth aan kijkt. "Ewa dan ga je zelf doen" zeg ik en geef hem het doekje . "Neee nee sorry Dokter Youssra doe jij ik ga niet bewegen" Zegt Youness ik lach hem uit hij is zo grappig he .
Ik maak zijn gezicht verder schoon en wil het doekje gaan weggooien maar Youness houd mij tegen "ik Doe wel" zegt hij "nee nee geen probleem" zeg ik en pak het doekje "neee ik" zegt Youness
Soms he soms lijkt hij echt een kleuter ken hem nu pas en hij doet al zo kinderachtig discussies om de domste en kleinste ding Enzo.
Ik gooi het doekje weg Maar ik zie dat Youness achter me staat.
"Bedankt" zegt hij vriendelijk "Youness kan ik even met je praten ?" Zeg ik serieus "Jaa altijd" zegt hij en lacht zijn kuiltjes bloot waardoor zijn kuiltjes goed te zien zijn en die kuiltjes dan daar beginnen we gewoon niet over😳.
"Vertel?" Zegt Youness we staan serieus in de gang van de wc "jjaaa uhhhmm ik wil je echt bedanken van daar net had echt niet gehoeven wollah laat hun gewoon ze zijn gek sowieso niet barkie hun" zei ik ik stotterde de eerste paar zinnen maar herstelde me daarna snel ."Jaa Wollah maar ik kan er niet tegen je weet toch alleen ik mocht naar jou kijken" lacht Youness. "Ja echt pedo achtig die jongens eigenlijk" zeg ik serieus.
Zo praten we nog wat verder..........
We gaan weer terug zitten , iedereen heeft zijn McFlurry al op maar we blijven nog even zitten kletsen.
PP Youness
We discussiëren druk over de Ramadan die steeds dichterbij komt, Youssra gaat haar drinken weggooien en precies wanneer ze bij de prullenbak aankomt horen we de jongens weer ik weet eerlijk gezegdt niet of iedereen het hoorde , Dalal Amine en de anderen waren in een discussie en Shakir was even naar de wc ."Wauwwww kijk die techna dan" Horen we achter ons "wejoooow wejoooow die heupen maken me zeeziek" zeggen de twee jongens achter ons .
"PARDONNNN" hoor ik Youssra gelijk al zeggen .
"KAAAAA ZIJN JULIE TWEE WEL HONDERD A PEDO'S GA GA SPELEN WELLOU SCHAAMTE JULIE" Roept Youssra boos , ze ziet rood .Is genoeg geweest dacht ik in mezelf het is klaar....... het is echt klaar........ ik zag of hoorde niks meer niks..... alleen zwart .
Ik stond op en keek de jongens dreigend maar vooral boos en serieus aan, Ik zie dat Youssra gelijk opstaat en ze schrikt ze denkt toch serieus niet dat ik dit dit zo laat ze praten hier wel over het meisje die mij sinds het eerste uur dat ik haar nu ken al gemaakt en dan komen ze praten over haar lichaam haar lichaan zijn hun honderd yaaaa jongen dat hun zijn.
-
Ik blijf de jongens precies zo aankijken en leg mijn milkshake neer en doe mijn jas uit .
De angst is van de jongens hun gezicht af te lezen je ziet het gewoon ook op die van Youssra wat ik niet wil ik wordt snel boos deze Kant mag zij niet van mij zien , maar ik Doe het toch Ik kan er niet tegen........
..........................
❤️
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...