Wat vooraf begon:
Had ik mij al voorgesteld? Nou drerries ik ben Tarik , Tarik Boussoufa om precies te zijn en geloof mij ik ben verpest ..________
"Het was echt gezellig mama om even goed goed met je gesproken te hebben" zeg ik lachend en knuffel haar terwijl ons eten opgeruimd wordt , " ik ga afrekenen ja schatje heb je nog iets nodig ? Zal ik eten voor onderweg meenemen?" Vraagt mijn mama "Jaa doe maar twee chocolate chip cookies" grijns ik "Ojaa bijna vergeten ik neem ook voor Himran mee is zijn favoriet" lacht ze en ze rekent af . Ik loop alvast naar de auto en zet mijn favoriete liedje van dit moment op Souff - habibti 😍
En ik begin met snappen voor mijn nichten , en vriendinnen ik zet wat doorzichtige lipgloss op en mijn zwarte Chloé zonnebril op die ik vorig jaar van mijn moeder heb gekregen , mijn outfit helemaal vergeten ik draag vandaag een zwarte Kenzo shirtje aan die ik mee had met roze en geel en een grijze broek met daar onder mijn balenciaga runners die het afmaken . Ik pak wat parfum uit mijn tas die ik mee had die achter zit en ik spuit Lancôme la vie Est Belle op dit is echt een top geur voor alle dames! Ik zing luid mee "HABIBTII HABIBTII JIJJ HOORT BIJ MIJ HABIBTII HABIBTII HET MOEST ALANG ZO ZIJN" en mijn moeder start de auto "heb jij een Habibtii dan voor jou is Het habibi" lacht ze en ik kijk gelijk weg en maak nog wat leuke filmpjes en ga live op insta , ik maak mijn haar uit mijn slordige knot los en zet het los en het zit echt goed vandaag veel volume en weinig pluis .
Ik praat wat met mijn kijkers en ik zie dat Youness ook kijkt ik zet gelijk mijn haar goed en zing mee met het volgende liedje samen met mijn moeder die haar Gucci zonnebril op heeft . Het volgende liedje is Dystinct -Que pasa en hij is pas uit maar hij zit gelijk in mijn Spotify lijst ik hou gewoon echt van Dystinct ik en Noor mijn beste vriendin zijn gewoon gek van ze muziek we kennen ze serieus allemaal ik zie dat ze ook naar me live kijkt en lach "SOO NAAR JOUUU NOOR" ze antwoord lach emoji's Youness kijkt nog steeds naar mij live en antwoord met 😍😍 echt een lieverddd mis hem nu al doe rustig he zegt hij ahahahaa altijd toch .
Hij appt me , Youness - app me als je in dammie aangekomen bent .
Youssra- Isgoed x wat doe je?
Youness- aan het typen...
Youness- niks ik ga zo loungeIk schrik en laat mijn telefoon vallen Wollah meh hij gaat ..
Youness -?
Youssra- ...
Youness- sike ik blijf thuis ja
Youssra- 😌
Youness- ahagaa nee misschien ga ik zo buiten maar je weet het ik heb alleen oog voor jou BabeyIk glimlach en straal helemaal dit heeft mijn dag gemaakt , Ohmygodd Youness ik moet nu denken aan zijn schattige lach en kijk naar mijn achtergrond waar hij op staat echt een Mooierdd , mijn mooierd.
"Oke zet nu Karima op" lacht mijn moeder ik die wat ze zegt en pak de kabel ik weet niet waarom maar me moeder heeft echt wat met dat liedje ze begint luid te zingen en ik maak nog wat grappige snaps "KARIMAA KARIMAA KARIMAA " lacht mijn moeder en zet de volume op ze aller hardst zelfs mensen van buiten horen en we pakken de afslag via Almere onderweg naar Amsterdam . "Ewaa mama ik zet hem voor je op maar ik hoor hun niet eens zingen alleen jou stem" lach ik "Ewaa ik zing beter" zegt ze en beweegt met haar schouders waarna ik moest denken die keer Regedda met Youness en de andere dat was echt een leuke dag , leuke herinneringen hoop dat ik er meer met hem kan hebben maar wie weet , de tijd leert .
Alles met de tijd
PP Kenza
Youssra , mijn lieve nichtje is weg ik ga haar echt missen maar ik ga haar zeker nog snel opzoeken in Amsterdam.Ik app nog wat met haar over van alles ook over Youness hehe.. en begin me dan met klaarmaken voor jummah gebed hier bij ons in de moskee . Ik kam mijn haar uit en doe er wat argan in in de punten van mijn lange haar en me haar ruikt echt lekker . Ik doe wat lippenbalsem op en zet mijn haar vast in een lage knot en pak een zwarte sjaal die ik gebruik voor hoofddoek als ik aankom in de moskee , voorderest draag ik een wijde jurk uit maghreb (Marokko).
Ik app met mijn vriendin Nisa ze is daar al ik meet haar daar . Ik spuit wat parfum van Victoria secret en ben klaar om te gaan ik kijk nog in de spiegel en pak de hoofddoek mee die ik daar in de wc opdoe . Ik trek daar over mijn zwarte parajumper zomerjas aan omdat het nog koud kan zijn en ik vetrek .
Aangekomen bij de moskee '
Ik loop snel naar binnen en zet mijn hoofddoek los op mijn haar , waar je me haar nog wel kan zien want het is Een gewone sjaal maar Nisa zet het zo wel goed voor mij Wollah zij is expert ze heeft mij al een snap gestuurd dat ze aan het wachten is op mij en ze heeft zelf een bruine lange wijde jurk aan en daarbij een bijpassende hoofddoek in dezelfde kleur . Er is ook een lezing die ik zeker niet wil missen en ik zie al veel jongens van de buurt staan , het is natuurlijk gescheiden mannen en vrouwen maar ze staan in de hal bij de wc . Ik kijk omlaag en loop snel door ik zie ook wat vriendinnen van school die ik knuffel. "Eindelijk " zegt Nisa en staat op waarna ze me stevig knuffelt "je ruikt lekker" zegt ze lief "Jaa weet ik" lach ik Ze3ma hc "yekk hc bitch" lacht ze ik kijk haar droog aan waarna ik in de lach schiet ik kan haar niet serieus nemen zeker niet wat ik allemaal met deze chikie heb meegemaakt , gekke dingen gewoon teveel om op te noemen . "Ewaa ik moet naar wc " "Saff " zegt ze en bestudeert zichzelf via haar Snapchat camera ik ga stukk . Ik loop wat loop ik ren bijna naar buiten voordat de lezing begint er lopen nog veel mensen naar binnen en buiten en ik zie ook veel vrouwen nog binnen komen wandelen en kletsen er is gewoon een gezellige sfeer in mijn buurt. Ik heb enkel mijn telefoon in mijn hand en ik loop de gangen door ik ben de mannen kant al langs geweest .
Ik ben even ergens anders met mijn gedachten en voel dat iemand hard tegen mij aankomt en mijn telefoon kan ik nog net niet vasthouden waardoor deze valt . Ik wil hem net pakken maar kijk eerst wie er zo hard tegen mij aan kwam , en ik kijk recht in twee mooie wat mooie prachtige bruin groenige ogen en lange wimpers die mij strak aankijken. "Sorry" zegt de jongen vriendelijk en ik kan niks uitbrengen hij pakt mijn telefoon en ik kijk hem vriendelijk aan "gaat het?" Vraagt hij . Ik knik en neem mijn telefoon aan waarna ik snel sprint naar de Wc .
Wowowowowow , wie was dat? Noooittt gezien en ik ken heel 030 a mattie . Hij was sowieso op zoek naar Mannen kant of hij kwam van wc maar anyway hij was wel mooi Ma Sha Allah ik kijk naar mij zelf in de spiegel en bestuur mijn hoofddoek die ik goed zet en knipoog naar me zelf hhhh. Maar nu ga ik terug naar Nisa cause she got to know What happend .
Ik loop rustig de hal door en neem plaats naast Nisa "pssstt kwam je josylvio onderweg naar wc tegen ofzo ?" Zegt Nisa "nee nee geen josylvio wel iemand anders " zeg ik en beweeg met mijn wenkies "zeg bitch zeg" zegt ze gelijk "Jaa wacht " zeg ik en ga goed zitten we zitten op de grond tegen de muur aan en de lezing begint over enkele minuten , ze wachten nog op de laatste mensen .
"Je hoofddoek zit eerste keer wel goedd mainn" zegt Nisa en kijkt me lang aan "Tjaa kwestie van tutorials kijken" antwoord ik slim "AHAHAHAHA dat doe je dus als je niet opneemt " Zegt Nisa .
................
❤️
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...