Wat vooraf begon :
Het is het meisje van daarnet in de Primark ze is
helemaal rood je ziet aan haar dat ze zich schaamd. "Ik wou jullie nog heel erg bedanken voor der net" zegt ze en kijkt naar de grond. "Ohhh uh geen dank hoor" zeggen we stotterend te gelijk . "Wie was dat eigenlijk ?" Vraagt Amina. Altijd zij hee nieuwsgierige bitch😂._________________
We lopen de zaal binnen en zien gelijk al veel drukke
Marokkaanse jongens achter zitten, we besluiten om daar ver weg van te zitten en gaan beetje in het midden zitten we leggen het eten even op het grond en pakken onze telefoon erbij we maken nog wat snaps en ik app ook nog met mijn moeder."Dames mag ik julie kaartjes zien" zegt een Nederlandse man . "Uhhh Jaa " zeg ik en pak mijn kaartje uit mijn jas niet verwacht dat ze kwamen checken wou hem nog weg gooien . We geven de kaartjes aan. "Jaa jullie horen hier niet te zitten " zegt de man "ja maar anders zit hier toch niemand" zegt Dalal en kijkt me aan "Jaa maar het moet volgens de kaartjes he" zegt de man en probeert nog Ze3ma met ons te lachen tfoeee. "Waar moeten we dan zitten?" Zegt Amina die hele tijd stil was en kijkt hem gapend aan ."uhhh Jaa een rij voor de achterste nummer 96 heb jij " zegt de man . Hij geeft ons de kaartjes terug en ik heb nummer 97 en Dalal 98 . "Tazzz " zegt Amina .
-
En Jaa hoor we zitten voor de rij met de drukke jongens , het is een grote groep met jongens met verschillende leeftijden . "Ughh" fluistert Amina in mijn oor , terwijl we naar onze plek lopen precies de rij voor de drukke jongens die wij wouden vermijden.
We willen net gaan zitten op de aangewezen plek tot dat iets gebeurd waar ik juist niet op Hoopte een van de jongens begint tegen ons te praten......
"Hallo Dames" zegt een jongen van ongeveer 15 jaar met zwart krullend haar en lichtbruine ogen. Ik kijk mijn twee nichten aan en schenk hem een glimlach waarna we "hallo" zeggen. En Julie Raaden het al........... de hele groep net jongens keek ons aan ongemakkelijk . Ik voelde mijn wangen rood kleuren en keek snel naar de grond. En ging snel zitten .
-
Ik maak nog een foto voor Snapchat , en zie dat veel mensen me hebben toegevoegd ook een paar via telefoonnummer terwijl bijna niemand mijn nummer heeft vreemd...... De film begint en Amina haar popcorn is al bijna op ahahaaa vreetzak ! De jongens achter ons praten hevig en we horen letterlijk alles van wat ze zeggen en kijk Dalal aan. "Jaa man Hij deed echt biggie " "Jaa billah op pleintje ook kwam hij met neppe Nike vest" horen we achter ons . Ik en Dalal houden letterlijk onze lach in.
.............
❤️
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...