12.

1.3K 63 4
                                    

Wat vooraf begon: 

Ik sluit mijn computer af , die rare jongen naast mij is na mijn reactie gelijk weggegaan gelukkig. Ik loop de trap af naar beneden en loop de bieb uit. Ik loop naar de plek waar ik mijn fiets had neergezet. Ik stop mijn sleutel in het fietsslot en zet nog snel mij playlist aan waarna ik weg fiets. Onderweg terug naar school zing ik zachtjes in mijn hoofd mee met het liedje Lartiste- Catchu ik wordt altijd vrolijk als ik dit lied hoor.

____________________

De volgende dag 08.10.
Aangekomen op school loop ik direct naar de wc om te zien hoe ik eruit zie en of mijn haar nog een beetje goed zit. Ik zet mijn haar nog een beetje goed , Ik pak mijn doorzichtige lipgloss uit mijn tas en doe dit op ook spuit ik nog wat Victoria secret - Love spell op deze heb ik sowieso altijd in mijn tas.

Dit is mijn outfit👇.

-

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

-

Ik heb een jogginbroek/ legging aan van adidas met bij passende T-shirt aangezien het dertien garden wordt maar er kans is op regen, mijn zwarte leren jas er boven en natuurlijk mijn vans omdat deze overal mee te combineren valt.

De bel gaat en ik heb nog vijf minuten om in de les te zitten . Ik heb het eerste uur , Drama wat beneden is maar aangezien ik niks nodig heb uit mijn tas voor drama sprint ik de trap op naar mijn kluis met mijn tas in mijn hand . Ik stop mijn tas in mijn kluis en doe mijn kluis dicht. Ik sprint de trap af naar beneden aangezien ik nog een Minuut heb om in de les te zijn. Precies op tijd kom ik de klas binnen ik geef mijn docent een hand en pak een klas achterin het lokaal . En ga zitten in de vaste opstelling ik zit naast een Nederlandse jongen genaamd Sem en een aardig Surinaamse meisje dat Aliyah heet . Ik zit zoals ik al zei elke les naast hun dus groet ik hun nog even.

Na de les Nederlands van mevrouw Bremer loop ik  naar de gang en wacht hier op Noor . Ik zie Noor al aanlopen en geef haar een knuffel. "Eeeey er komt een nieuwe jongen in me klas he hij komt vierde uur kennismaken" zegt ze . Ik ben even stil en lach daarna ik weet niet zo goed wat ik hier op moet antwoorden. In de pauze lopen we naar de kantine aangezien ik mijn eten thuis ben vergeten , Ik koop een broodje gezond en een Spa blauw flesje Ze3ma gezond
😂.
Ik reken af en ga zitten samen met Noor aan een tafel en eet mijn eten op . Verder klets ik nog over van alles en nog wat met haar tot dat de bel gaat en ik samen met haar naar boven loop omdat we les hebben op dezelfde verdieping. Ik heb maatschappij ik pak mijn boeken voor dit vak uit mijn kluis en verwissel de andere boeken. Noor heeft haar kluisje naast mij en zij verwisselt ook haar boeken ik geef haar een knuffel en loop naar mijn les .

Ik pak mijn Engels boeken uit mijn tas en leg ze op tafel , Yassir tikt me aan ik schrik en laat mijn etui vallen "AHAHAHA" lacht yassir . Yassir is een irritante jongen uit me klas hij hindert me altijd😴.
"Watttt jongeee" zeg ik . "Woow boos " zegt Yassir waarna hij lacht Yassir is een jaar ouder dan mij en ik moet zeggen lelijk is hij niet maar irritant zijn daar is hij de beste in hij is zelfs irritanter dan Himran beseffen Jullie die , iniedergeval hier een foto van Yassir 👇

 "Woow boos " zegt Yassir waarna hij lacht Yassir is een jaar ouder dan mij en ik moet zeggen lelijk is hij niet maar irritant zijn daar is hij de beste in hij is zelfs irritanter dan Himran beseffen Jullie die , iniedergeval hier een foto van Yas...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zoals ik al zei lelijk is hij niet , zeker niet maar ik hou mij niet echt bezig met jongens komt het op mijn pad dan komt het maar ik ben niet op zoek . Na de les loop ik naar de volgende les namelijk Gym.

15:10
Na een lange dag school loop ik met de fiets aan me hand het schoolplein af . Ik fiets langs de Bushalte hier rijd ik sowieso elke dag langs omdat dit de snelste weg is om naar huis te gaan . "YOUSSRA" ik kijk achterom na dat ik iemand mijn naam hoor roepen en zie Yassir staan die naar me glimlacht .
"Jaa wat is er" zeg ik en kijk hem geïrriteerd aan , "oh nee niks bijzonders ik wou alleen zeggen dat we over twee dagen meivakantie hebben" zegt Yassir . Bruhh denk ik in mezelf maar ik zeg "Ohjaa was vergeten" ik groet hem met een boks en fiets weg.

PP Yassir
Ik wou Youssra vandaag iets zeggen waar ik al een aantal jaren mee zit maar ik kon het niet...

...........

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu