Wat vooraf begon :
We rijden onderweg naar me tante's huis en me tante zet hard muziek op " YAA CHEKEMAAA CHEKEM CHEKEM " zingen we hard mee en me tante gaat helemaal los "mamaaa let op de weg dit doe je altijd " lacht Dalal we maken nog wat snaps en rijden richting huis .
______________
00:30
We hebben net een pizza besteld die ondertussen al op is dus ik en Dalal lopen met de lege kartonnen dozen naar de keuken , waar we ze weggooien "dus vertel is Utrecht heeft mooie jongens he" lacht Dalal ik lach geforceerd en loop terug naar de bank waar We een film opstarten. Amina is druk bezig op haar telefoon ik kijk vanaf mijn oog hoeken mee en ze appt met Amine "Hmmm" zeg ik tegen Amina "watte " antwoord ze ik probeer een lach te onderdrukken en zeg "Amine enz je vindt hem echt leuk he" lach ik "jij Youness dan " antwoord ze serieus "Ewaa start normaal die film" zeg ik op van antwoord te veranderen ze doet wat ik zeg en legt haar telefoon weg , Dalal stormt de keuken in en ik en Amina kijken elkaar gelijk aan "sowieso eten" fluister ik na zo'n tien minuten komt ze de woonkamer binnen met alles wat je je maar kan bedenken m&ms , zakken chips 10 milka repen 5 red band zakken en 6 goed gevulde snoepzakken . Ik kijk haar aan "serieus is hayekk veel" antwoord ik "Ewaa girlsnight" antwoord ze serieus en neemt plaats op de bank en opent een zak chips "geef a shitana" antwoord Amina waarna ze de zak uit Dalal's hand trekt "Ewaa rustig a koe " lacht Dalal . Even later hoor ik de magnetron "yousss kan je de popcorn uit de magnetron pakken helemaal vergeten" zegt Dalal en kijkt me lief aan "Isgoed schat " zeg ik en loop naar de keuken en haal de popcorn uit de magnetron , ik pak mijn telefoon uit mijn zak en stop hem in de stekker ik loop terug en gooi de popcorn op tafel waarna ik op de bank spring "YAAA boizannn" lacht Amina "Ewaa wat" lach ik . "Ee geef is een zak red band " zeg ik terwijl ik niet opkijk en mij richt op de film "yaaa gefocust" lacht Amina en gooit een zak naar mijn hoofd ik negeer het en maak de zak open en focus me weer op de film .
-
We ruimen de troep op die we van de woonkamer hebben gemaakt legen zakken snoep , chips blikjes van alles en Amina zet muziek op "eee zet je kontje rustig mama slaapt " zegt Dalal geïrriteerd en legt de kussens goed "ohjaaaaa shit" zegt Amina en zet snel de luidde Marokkaanse muziek uit , we ruimen verder op en lopen dan naar boven .
Boven aangekomen plof ik op Dalal haar bed ook ga ik wat op insta en reageer op gewoonlijke snaps na dat ik op iedereen gereageerd heb en nog wat met me moeder heb geappt leg ik mijn telefoon weg en loop ik naar mijn tas in de hoek van de kamer om even wat comfortabele kleding aan te trekken "AWILLIEEE DALAL , AMINA KOM NUUUU" Schreeuw ik . Ze komen snel aanlopen en zien het ook "eey 3andek kijk uit pak je tas , Aminaaaa pak bezem nuuu nu nuuuu" gilt Dalal "tazz is maar een spin " zegt Amina rustig "wat maar een spin hij is abnormaal groot a sahabti " zeg ik nu wat rustiger maar nog steeds bang , ik weet niet ik haat die beesten gewoon ze zijn nergens goed voor ...... "hier kijk " zegt Amina en trapt hem gewoon dood als of het normaalste zaak van de wereld is "ieeeuw" zegt Dalal en springt op haar bed .
PP Shakir
Het is inmiddels half 2 s'nachts ... ik lig in bed denkend aan Youssra weetje zij heeft iets .... gewoon alles wat ik zoek ..... zij doet gewoon iets met me due mooie witte rechte tanden tot aan ..... tot aan alles gewoon wat doet deze zina met mij ?Ik stap mijn bed voorzichtig uit want me zusje slaapt in de kamer naast me , ik loop haar kamer binnen Miskiena ze heeft griep en heeft alles onder gekotst ik aai haar over haar haar en geef haar een kus en loop haar kamer weer uit .
Ik loop de badkamer in en spoel mijn gezicht met koud water , ik kijk naar mezelf in de spiegel en fix mijn krullen een beetje ik moet echt kappertje pakken me krullen komen tot mijn neus als ik ze uit rek . Ik neem even een snelle douche want ik voel mij vies en zweterig .
"Youss kan je snel snel me haar stylen jij kan het zo goed" vraagt Amina en gaat achter haar kaptafel zitten en haalt de stijltang uit de la .
Amina heeft net zoals Dalal lang golvend haar maar ze stijlen het meestal want dat vinden ze mooier en makkelijker , ik kam haar haar goed door en begin met stylen .
02:30
"Klaar" zeg ik opgelucht en haal de stijltang uit het stopcontact "Ma Sha Allah je haar is werkelijk prachtig Amina😍" zeg ik "aah dankjewel schat joune dan heb veel liever jou krullen " antwoord ze lief "is echt veel werk he " lach ik je zou moeten weten denk ik in mijn hoofd .....Ik maak een foto van het eindresultaat van Amina haar haar .
Eindresultaat👇
"Aah Chokran Habiba zo stijl krijg ik het nooit zelf " zegt ze en geeft me een kus "is niks schatje " zeg ik terwijl ik achter haar kaptafel plaats neem en mijn borstel uit mijn toilettas pak ik kam mijn krullen uit en ik lijk letterlijk op een leeuw ik draai me om "Amina je wou toch krullen Ewa hier" lach ik "wodehhhhhh" lacht ze en we gaan nu alledrie stuk .
Na het worstelen met mijn krullen en alle klitten zijn eruit pak ik wat arganolie en vet ik mijn haar in vooral in de punten en doe het vervolgens in een knot ik doe een Marokkaanse huisjurk aan die ik mee had en ga nog even wat op snap .
We kletsen nog wat gezellig echt een meidenavondje "maar dus Dalal vond je niemand van die boys leuk???" Vraagt Amina opeens nieuwsgierig . "Uhhh" antwoord Dalal "zeg zeg zeg" antwoord ik
"Kijk Shakir was wel mooi die krullen " antwoord Dalal "zooooozooo" antwoord ik ze moet blozen en gaat snel op haar telefoon .
Ik leg mijn twee nichten ook alles uit over Salim en ook wat ik voel van Youness wat het is ? ..... Youness is cute en ik voel wel een klik maar Salim is gewoon anders ik voel meer voor Salim denk ik me nichten kijken me bedenkelijk aan maar snappen me "ik zou gewoon voor Salim gaan maar hmmm wel raar dat hij niks meer van zich laat horen dat kan ook iets betekenen kies zorgvuldig " antwoord Amina "Jaa maar hij komt ook bij mij op school is wat hij laatst zij" antwoord ik . "Jaa kijk uit trouwens he ik zeg niet dat Youness dat is maar ik zou sowieso voor Salim gaan hij woont ook bij jou in de buurt en jongens van Utrecht je weet niet wat hij doet maar dan heb je wel excuus om vaak in Utrecht te zijn " antwoord Dalal en beweegt met haar wenkbrauwen waardoor ik moet lachen "Jaa ik denk het niet maar je moet hem ook nog goed goed leren kennen misschien is Hij fuckboy dat zijn de meeste boys hiero daarom zijn wij ook single " antwoord Amina "en jij en Amine dan" antwoord ik "jaaa leg uit" antwoord Dalal "kijk Amine is anders ik voel dat en hij ik weet niet hij doet wat met me " antwoord ze verlegen en kijkt met een rood hoofd weg .
PP Amina
Amine ? Amine is echt mijn schatje hij heeft echt een groot hart maar daar is niet alles mee gezegd ik moet nog echt vaak met hem afspreken en goed leren kennen maar aan zijn uiterlijk ligt het niet ik zeg jullie misschien is dit mijn makteb ik voel iets speciaals , ik heb wel twee eerdere exen gehad maar die laat hij mij helemaal vergeten gewoon ik zie alleen hem zijn naam blijft alleen maar in mijn hoofd hangen gewoon wat doet deze knappe jongen toch met mij ........Met Amine in mijn gedachten val ik in slaap .
•••••••••••••••••
❤️
JE LEEST
Youssra El A.
RomansaLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...