65.

735 32 3
                                    

Wat Vooraf Begon:
"Salim er uit nu ben je helemaal gek meld je maar om 4 uur" Roept Mr Langen ." U hoeft niet te schreeuwen bespaar de moeite ben je gek ? Mij ga je niet zien challas" zeg ik en gooi de deur achter mij dicht ik hoor nog wat kinderen uit mijn klas roepen en schreeuwen maar negeer het en loop de gang door .

______________

15:30

Perspectief Salim
Ik loop de trappen af naar beneden en loop wat gehaast school uit veel mensen die de school binnen en uit lopen . Ik app wat met een vriend van me en kijk even niet op tot ik een meisje voor me zie staan "Hey Salim " zegt ze . Ik bekijk haar , en zie Aylin staan wacht nee... Aylin? Is zij hier ? Wtf doet zij hier ? Alles lijkt even gestopt te zijn en ik weet niks uit te brengen . Herinneringen gaan er maar door mijn hoofd ..

"Ga je me niet groeten" zegt ze na een tijdje . "Groeten? Wat doe je hier? " is het enige wat ik weet uit te brengen en voor dat ik weet bespringt ze me en knuffelt ze me stevig . Het schiet me nog niet te binnen maar huh wat? Serieus Aylin . Aylin , Aylin . Ze zou dit nooit kunnen doen , maar toch staat ze hier .

Aylin was een meisje bij mij uit de buurt maar ze was helemaal doorgeslagen en stalkte me . Ze was geobsedeerd , helemaal gek op me . Maar ik wou en hoefde niks van haar en nu staat ze hier ?

Ik heb Aylin jaren niet gezien , ze was overgeplaatst in een tehuis ze was onhandelbaar tja ze was niet honderd dat was een ding wat zeker was. En nu haar weer zien geeft me rillingen . Ik duw haar op zij en loop weg " Wachtttt ik wil iets zeggen" hoor ik haar nog zeggen . Maar heb hier geen zin in . Het besef is er nog niet het dringt nog niet tot me door dat zei hier gewoon is alleen de rare gedachtes al van vroeger , nu dit .

Ik zie veel bekenden en groet ze ik bel Soufiane en loop richting appie . Op station staan een paar boys uit de buurt , ik lach naar ze en loop er naar toe.

Ik pak wat ik nodig heb , croissants , twee red bull en verschillende zakken Doritos chips . Terwijl ik bel met soufiane voor de planning van vandaag loop ik naar de kassa en betaal . Ik zie wat meisjes aan de andere kassa flirterig naar mij kijken . Ik lach ze uit "Tazz scan deze Soufiane " lach ik . Nadat ik heb gepint loop ik richting de uitgang , waar ik een van de vriendinnen van mijn moeder zie en ze me gelijk ook opmerkt . "A Salam wouldi Salim koulchi Labas groot geworden Ma sha allah he" zegt ze lief en bekijkt me van top teen ( hallo mijn jongen Salim alles goed ?) "Salam gelti Naima " lach ik en groet haar . Ik raak wat aan de praat met haar "groetjes aan je moeder he" lacht ze ik groet haar en loop de winkel uit .

Perspectief Youssra
Ik loop het lokaal uit onderweg naar de wc met mijn telefoon in mijn hand . Ik loop de wc binnen bekijk mezelf alleen in de spiegel ( daarvoor wou ik alleen naar de wc en gewoon de klas uit hhh.) Ik loop verdieping A af en blijf even kijken voor het raam om te zien wie er allemaal buiten is . Ik vergrendel mijn iPhone en zie dat mijn nicht mij heeft gesnapt ze is bij oma met Yousri ik reageer er onder en blijf kijken voor het raam . Het schoolplein is vol mensen die heen en weer lopen ik kijk naar de tijd tot ik een zwarte schaduw achter mij zie  uit schrik laat ik bijna mijn telefoon en lipgloss vallen "wow hekss jij bent het" zeg ik en draai me om , als ik een lachende Soumaya zie staan "wie anders ben Soumaya de leukste" zegt ze "ahaha" lach ik gemaakt en kijk weer naar buiten "wat doe je hier ? " vraag ik haar "uhhh schatje ik heb bio dit is mijn afdeling wat doe jij hier lieffie" zegt ze en lacht nog steeds gekke soumaya ook..

"Naar wie kijk je eigenlijk?" Zegt ze en komt naast me staan "Naar wie zou ik moeten kijken? " zeg ik lachend en kijk haar aan in haar mooie groenige ogen . Soumaya is echt een prachtmeisje van binnen en van buiten en snapt me ook gelijk en vertrouw haar ook na alles wat we mee hebben gemaakt .

"Uhhmmm ik weet niet naar boys " zegt ze en kijkt mee "Is dat niet ...... je weet wel" zegt ze en tikt op het glas ik volg haar ogen en zie Salim hij was me helemaal niet opgevallen.... ik kijk letterlijk door hem heen .

"Met wie is hij??" Zegt Salim gelijk en zie het ook , ik zie een wat kort meisje staan met lang stijlen haren en heb haar nog nooit eerder gezien hier "hmmm dus ze komt voor Salim" zegt Soumaya en kijkt haar vies aan . Salim.... laat het ook maar hij is totaal niet geloofwaardig meer .. wat voor smoes zou hij nu weer hebben? ...

De gedachtes door mijn hoofd.

"Ik ga ik ben al te lang weg" zeg ik Soumaya en vestig mijn ogen nog steeds op het meisje die plakt bij Salim. Ookal is hij niks van mij het is raar ..
" ja isgoed ik ga met Salim praten echt een homo wat is dit?" Zegt Soumaya en loopt terug naar de gang?

Het maakt me niet uit meer . Ik voel mijn telefoon trillen en zie dat Noor belt en me bericht "waar blijf je? " "wat laat je met deze heks we gaan samen weg😂 kom aub" "misschien waren ze gwn vrienden of familie niet verkeerd denken " zegt Soumaya via snap . Ik spreek een spraakmemo in "ja het maakt me niet meer uit " hij moet doen wat hij wilt.

Ik zucht en loop het lokaal binnen "Youssra zo lang weg ga gauw zitten" zegt Mijn docent . En ga rustig weer zitten en kijk voor mij uit "wat is er met jou?" zegt Noor gelijk. "Het is gewoon raar hoe mensen zijn" zeg ik en kijk haar aan "A.K.A Salim bedoel je" zegt ze en ze weet gelijk genoeg en waar ik het over heb . "Ga je nog met hem afspreken kijken wat hij te zeggen heeft" zegt Noor "ik hoef niet eens meer te horen wat hij te zeggen heeft hij zou het me echt moeten laten zien " zeg ik zacht.

- actions speaks louder than Words .

Heyy lieverds !Sorry ,sorry en nog eens Sorry dat ik een tijdje niks online heb gezet maar ben weer back🙋🏻‍♀️. Ik had totaal geen inspiratie en zat elke dag op wattpad delen te schrijven maar verwijderde het daarna omdat ik het niet goed genoeg vond . Ik ben weeerrrrr actief en de volgende delen zullen spannend zijn dit was gewoon een snelle hoofdstuk omdat ik het weer moet oppakken.

Wacht maar op de volgende delen......

Wat komt Aylin eigenlijk doen ??? En wat wilt ze van Salim???

Gaat Youssra toch praten met Salim???

••••••••••••••

Xx schrijfster Amal❤️!

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu