69.

731 31 15
                                    

Wat vooraf begon:
"Gaan we wat eten Bollie" vraag ik haar "ahaha heb je honger?" Lach ik hij knikt ja en we lopen door "waar wil je eten wok nigh?" Vraag ik ze lacht en knikt maar wat "wat jij wilt" zegt ze en loop dicht naast mij "als het jou niet uitmaakt kom burger and fries dan" zeg ik en loop door . Ik zie toevallig de Lucardi en wil hier naar binnen "gaan we hier even snel kijken" zeg ik "isgoed " zegt ze lief en met Youssra achter me loop ik de Lucardi binnen

_____________

PP Youness
Ik wil een ring voor Youssra halen of een armband met iets er in onze namen iets bijzonders ik denk er al een tijdje over na zij verdient niet iets gewoons ze is zo speciaal in mijn ogen het mooiste meisje ooit innerlijk en uiterlijk.

Na we gegeten hebben , lopen we nog wat door de stad . En Amsterdam bevalt me best goed het is druk net zoals Utrecht maar me vrouwtje woont hier en ze hebben letterlijk alles hier.

"Doe normaal Youness je gaat niet betalen" gaat er nog steeds door mijn hoofd van net toen we gingen eten haar stem maakt me gewoon rustig echt ik heb dit nooit😳.

Samen met Youness loop ik de burger and Fries uit na een hele ruzie net ben ik nog steeds boos deze jongen laat me gewoon niks betalen ughh ik hou er zo niet van als jongens alles voor mij betalen zelfs me drinken niet hij gooit met geld gewoon ik loop zogenaamd boos weg van hem en loop de drukke straat snel door ik zie dat Youness wat op zijn telefoon zit en nog niet door heb dat ik niet meer naast hem loopt ahaha . Ik zie veel bekenden en glimlach naar ze ik kijk nog even snel naar achter en zie Youness druk om zich heen kijken ik houd mijn lach in en zie dat hij me ook ziet shit. In 2 stappen staat hij naast me en komt dicht naast me lopen hij zegt niks deze jongen he . Ik zie een groep jongens aan het einde van de straat en kijk Youness aan , het zouden toch geen jongens van mijn school zijn . Ik zie een lange jongen met krullen uitsteken in een olijfgroene Nike tech pak hij kijkt me lang aan en zoekt oogcontact van vijf meter afstand ik kijk naar de grond en we lopen er langs . Ik zie dat iedereen zich omdraait en ons aankijkt Youness pakt precies op de goede timing me hand stevig vast en kijkt ze lang aan "ken je hun?" Vraagt hij me ik knik van nee zullen wel jongens van oost zijn.

Ik vind het oprecht echt leuk om te winkelen met Youness met mijn mannetje hij is lekker rustig en eerlijk , Ik trek hem mee de Zara in en hij gaat gelijk naar boven de mannenafdeling "volgende keer Als je Utrecht bent wow Youssra word abnormaal" zegt hij terwijl hij kijkt bij de broeken . "Ahah hoe bedoel je?" Vraag ik en kijk hem in zijn ogen aan "zul je wel zien zine" zegt hij ik rol met mijn ogen dit doet hij alijd en kan er niet tegen .

Het lijkt me zo leuk om iets hetzelfde een pak ofzo met Youness te hebben we hebben al dezelfde schoenen . Ik ga kijken bij de tassen en me ogen vallen gelijk op een rode tas met gouden details van de nieuwe collectie hij staat helemaal boven de hangers en kan er niet bij opeens hoor ik iemand ademen in me nek en zie dat Youness achter me staat "je kan er niet bij he kleine" zegt hij en pakt de tas voor me .Youness is 1,93 lang vergeleken met mij is dat gewoon 30 centimeter bijna ahaha "ik ben niet klein stil is" zeg ik boos hij pest me altijd maar stiekem moet ik gewoon lachen . Ik bekijk de tas en neem hem toch maar niet ik kan hem altijd nog halen of bestellen ik draai me om en zie dat Youness wil gaan betalen bij de kassa met twee broeken in ze hand en de tas wacht wat heb ik gemist? Ik geef hem een blik dat als blikken konden doden hij gelijk neerviel , "je gaat hem niet betalen klaar anders praat ik echt niet met je gewoon" zeg ik boos en kan hem niet aankijken "Ewa rustig rustig alles voor jou toch" zegt hij met een glimlach . Hij is nu aan de beurt en rekent af met zijn pinpas ik begin hem nu al te negeren want ik wou gewoon niet dat hij die tas betaalde het is teveel pff Youness .

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu