Wat vooraf begon:
Ik ruim wat spulletjes van de ochtend nog op ik hoor mijn telefoon en heb een bericht van ...... waarom stuurt hij mij een bericht? Ik zie een foto die vandaag gemaakt is ,niet verwacht lieve Youssra ik dacht dat je van mij was ....Youssra
Ik laat me vallen op me bed naar achter na al het lopen van vandaag was het een geslaagde dag alleen al om samen met Youness te zijn ,omdat ik hem natuurlijk niet elke dag zie hij maakt me gewoon zo blij als geen ander , ik voel me op me gemak bij hem gewoon mezelf , fijn en niks geforceerd. Ik scrol wat door Instagram en plaats een nieuwe foto die Youness vandaag onverwacht van mij in de Starbucks heeft gemaakt echt een schatje . Uhum mijn hele album is ook vol met fotos van Youness😳. Ik bekijk mijn berichten op snap en reageer op wat vriendinnen verder niks bijzondersss.. ik leg mijn telefoon naast me weg en ga op mijn zij liggen . Ik probeer net mijn ogen voor twee minuten dicht te doen en hoor mijn telefoon ik negeer dit eerst en daarna volgt de volgende melding .. zuchtend pak ik mijn telefoon en zie drie appjes van een persoon gewoon die ik helemaal niet wil spreken of zien en gewoon echt weg mag gaan. Salim.. keer op keer zoekt deze jongen weer contact snapt hij het niet , ik wil niks met hem te maken hebben en wil het hem goed duidelijk maken ook ughh.
Ik ben toch nieuwsgierig en klik op whatsapp . Ik zie dat hij online is en scrol naar boven ik zie de appjes van vroeger en ben even stil als ik denk aan de tijd toen ik Salim begon leuk te vinden ik glimlach als ik hier terug aan denk maar ik heb Youness en Salim is gewoon apart toch? Als hij me echt leuk zal vinden had hij wel wat gedaan of een stap gezet. Maar dat is geweest en hoeft helemaal niet meer ik ben al helemaal blij met Youness en wil niemand anders. Waneer gaat hij dat nou begrijpen..
Ik kijk maar wat voor me uit en ben er niet echt bij tot mijn telefoon trilt in mijn handen ik word gebeld en zie S❤️ staan ik zie nu pas dat ik dat echt nog moet veranderen en besef me nu waarom belt hij mij? Wat wil hij? Wollahila grappenmaker ik laat mijn telefoon trillen op mijn bed hoef hem niet eens te spreken. Als mijn telefoon stopt krijg ik weer appjes binnen ik open mijn telefoon en zie nu dat hij me een foto heeft gestuurd 'neem is op Youssra aubb' "doe niet zo" zijn de appjes die binnenstromen wat wil hij van mij hij verpest me hele mood gewoon. Ik verander gelijk die S❤️ in irritant en sla hem zo ook gewoon op schijt . Ik bekijk de foto die hij me heeft gestuurd en wtff?? Stalking? Of hoe moet ik dit noemen ik zie een foto van mij een Youness . Was Salim daar vandaag ? Wat is dit? Vragen en gedachtes spelen door mijn hoofd.
Na enkele minuten glimlach ik enkel , Youssra? Denk ik in mezelf waarom ben ik nog zo bezig met deze jongen ? En om wat hij zegt het hoort me niet eens te boeien maar tegelijkertijd hij bemoeit ook zoveel dat het me begint te boeien . Waarom is hij nog bezig met mij ik zucht hoofdschuddend. Hij heeft sowieso niks te doen dat hij me vandaag zag met Youness is alleen maar goed maar dat hij daar gewoon een foto van maakt blijft raar .. al helemaal wat hij er bij zegt ik dacht dat je van mij was.. 1 ik was dat nooit wat denkt hij , ik laat me niet gek maken ik probeer mijn gedachtes te veranderen en bel Noor die mij altijd wel blij maakt.
Bellende met Noor
Y- Hey girll
N- Salam zina
Y- alles goed schat ? Wat ben je aan het doen?
N- Goed goed hmdl niks mann verveel mij jij?
Y- ahaha ben net thuis
N- ohjaaa met Mr Youness he vertel me alles van A tot Z
Y- ahaha duhh isgoed Bébé en begin haar alles te vertellen terwijl ik wat speel met mijn haar.Ze wist al dat ik met Youness naar stad was en vertel haar alle details.
Na twee uurtjes gebeld te hebben met Noor heeft Salim mij nog 5 keer geprobeerd te bellen ik heb Noor alles uitgelegd en zij zegt dat ik gewoon met hem moet praten en kijken wat hij te zeggen heeft ik twijfel Noor geeft altijd het beste advies maar wil ik zelf nog wel contact toevallig belt hij me nu weer ik twijfel geen moment en neem zuchtend op 'ja salim' zeg ik zacht 'Youssra eindelijk' "en de reden dat je niet opnam is?' Zegt hij gelijk hierna ik kijk maar wat voor me uit en kan twee dingen doen of gewoon normaal praten met Salim of boos praten maar het tweede werkt gewoon niet bij Salim dus besloot ik om normaal te praten maar het wel duidelijk te maken. 'Luister Salim waarom bel je me laat me gewoon met rust ik vraag niet veel ik hoef geen contact ' zeg ik rustig en zacht . "Oke je hebt een ander he' zegt hij licht geïrriteerd ik weet hoe Salim is en hoor hem zijn stem verheffen "die jongen met wie ik je zag he ' zegt hij nu . Ik ben stil en wil het liefst gewoon ophangen dit gaat hem toch gewoon niks aan .
Perspectief Salim
Ik parkeer mijn Vespa op station en loop een Turkse zaak binnen 'Abi mag ik een dönerbox extra sambal ' ik haal mijn oortjes uit mijn oor en leg ze terug in het doosje . Ik kijk hoe het vlees warm word gemaakt en de friet gefrituurd word. Ik pak een redbull uit de koelkast achter me en wacht geduldig . Ik reken af en ga zitten in de zaak er komen twee meisjes binnen lopen ik kijk ze kort aan en eet verder , ik schat ze beide rond de 16,17 zoiets de een heeft lang bruin blond haar tot aan haar kont en de andere kleine zwarte krulletjes ze zijn druk in gesprek en zie ze al wel drie keer achterom mijn richting kijken . Ik keek ze scheef aan en de meisjes komen recht tegenover mij zitten ik richt me op mijn telefoon en hoor ze daarna helemaal lachen en druk doen.Niks te doen ofso ahaha .' Jongen' hoor ik een van de dames zeggen ik ben bezig op mijn telefoon en kijk daarna op "ja jij ik ken je volgens mij ergens van" zegt het meisje met de krullen . Ik glimlach en je ziet me kuiltjes goed te voorschijn komen "waarvan dan?" Vraag ik nieuwsgierig het meisje kijkt rood weg en zie het blonde meisje me lang aan staren . Ze stottert zelfs een beetje "uhh ijburg college zat je daar op?" Vraagt ze me "ahaha nee" zeg ik "oh" zegt ze kifesh met deze aandachtswijfen volgens mij vraagt ze me gewoon random dingen voor beetje aandacht tazz. "Hoe heet je dan" zegt het blonde meisje en kijkt me scannend aan "Salim " zeg ik en open mijn blikje Red bull "aah oke" '1 Turkse pizza' roept de Turkse man en het meisje met krullen staat op en neemt weer precies tegenover mij plaats ik bekijk haar nu even goed ze is best klein en zeker niet lelijk maar ze is ook nier bijzonder ofzo .
"Safae pak eens een cola voor me" zegt het blonde meisje . Ik kijk op van mijn telefoon hmm ze heet dus Safae . Ik sta op en gooi mijn dönerbox weg "jongen wacht" zegt het meisje met lange stijle haren ik keek er raar aan en sta stil voor de ingang "ja?" "Mag ik misschien je snap" zegt ze ik glimlach en denk in me hoofd kifesh wat is dit?? Jongens hun snap vragen Meiden van vandaag.... " ik heb een vriendin" antwoord ik en zie de meiden me aankijken ik pak mijn airpods uit mijn zak en rijd daarna hard weg op mijn Vespa sprint richting West. Ik heb op de een of andere manier de laatste paar dagen alleen maar Youssra in me hoofd en ik weet niet wat het is.. haar kleine handjes .perfecte krullen, volle lippen en lieve stem blijven me gewoon bij waar ik ook ben , pff was alles maar weer zoals eerst.
••••••••••••••
❤️
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...