Wat vooraf begon:
Ik breng wat doorzichtige lipgloss aan en open mijn Snapchat om te zien of mijn haar nog goed zit , ik ga met mijn handen door mijn haar heen en eet de rest van mijn snoep op "wil je?" Vraag ik aan Dalal en wenk naar haar en zet de zak voor haar "nee hoeft niet" glimlacht ze "Wollah wel" zeg ik "nee hoeft niet Wollah" "wil jij wel Amina" en geef de zak aan haar ze pakt er wat snoepjes uit en geeft hem terug "wil een van jullie?" En doe de zak met snoep omhoog . Kijk ik ben gewoon in een goede bui omdat volgende week ramadan is en omdat ik nog paar dagen vrij heb en omdat ik dit nooit op krijg normaal deel ik met niemand bijna snoep😂. Ze knikken van nee "weten jullie zeker Wollah krijg dit niet op" lach ik "nee ik heb zelf " zegt een van de jongens en laat allemaal zakken snoep zijn . "Ewaaa safi"lach ik en leg de zak snoep op mijn schoot .
________________
Whatsappgesprek Youness en Soulaimane
-
Ik- fakka broertje
Youness haalt zijn telefoon uit zijn zak .
Youness- Ewaa bro rustig ?
Ik- Jaa Hmdl
Ik- gaat alles goed?
Younes- Jaa hoezo je ziet toch
Ik- ik zie toch hoe je kijkt naar Youssra
Youness- hoe kijk ik dan?
Ik- als hongerige Hyena
Youness- hjb a luchtballon
Ik- jij bent mijn kleine broertje ik scan alles👀.-
Einde WhatsappgesprekIk kijk mijn broertje Youness serieus aan en dan naar Youssra. Youness en Youssra😈😏.
PP Soulaimane
Yekkk mijn broertje vindt iemand leuk hay hay laatste keer was zijn ex Loubna maar Ewa ja die Loubna was op andere dingen uit.PP Youness
Tfoeeee hoezo kent mijn broer mij zo goed hij ziet ook letterlijk alles? Keek ik haar dan zo lang aan? Ewaja kan niks aan doen als je zo mooi bent Ma Sha Allah dan zoek je gewoon dat ogen naar je kijken .Ik kijk haar snel aan ze kijkt ook mijn kant op en glimlacht haar kuiltjes bloot Wollah zij maakt mij gek😍. Ze heeft gekke kledingstijl ze heeft een blauwe gescheurde broek aan die precies voor haar gemaakt is hij staat haar echt goed gewoon daarboven heeft ze een Tshirt en een jas die de outfit gewoon afmaakt weetje ik heb ook gewoon goeie kledingstijl dus dat zou matchen😏😏😏.
Ik app even mijn beste Mattie hij is geen Mattie , hij is gewoon fam mijn beards sinds day 1 maar even serieus ik ken hem al echt zo lang dus ik app ff shakir want hij zit paar stoelen van mij vandaan en niet ieder een hoeft te weten wat ik tegen hem ga zeggen . Eigenlijk iedreen hele squad die nu bij ons zit vertrouw ik gewoon maar Shakir en Salah meest! Salah is trouwens mijn Neef dus dat is gewoon fam. Soulaimane zit naast Youssra eigenlijk hoor ik daar te zitten.
Ik app Shakir.
Whatsappgesprek Youness en Shakir
Ik- ewaaa Drerieeeee
Shakir- Fakka Bro rustig?
Ik- jaa man met jou?
Shakir - jaa goed man Hmdl
Ik- ik moet die ene Youssra fixen
Shakir- Fixer ze3ma ahahaaa
Ik- ik ben serieus.
Shakir- o ai ai Gladde jongen
Ik-😅
Shakir- komt goedEinde whatsappgesprek
-
PP Youssra
Ik Begin alvast net mijn spullen op te ruimen aangezien de film bijna afgelopen is. Ik pak mijn tas en stop hier mijn lipgloss etc weer in ik drink nog wat icetea tot hij op is en hou hem in mijn Handen mijn popcorn is al op dus die ga ik ook zo weggooien.Ondanks dat ik er een slecht gevoel over had was het gewoon best gezellig en grappig , zouden zo gewoon mijn vrienden kunnen zijn.
............
❤️
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...