Wat vooraf begon:
"Wiskunde volgens mij" Zegt Salim "oh" komt er uit mijn mond en ik kijk de aula rond mijn ogen vallen op Noor die komt aanrennen , ik sta op en ren ook haar kant Op . Ze knuffelt me stevig "MIJN SEXY BFF" Zegt Noor terwijl ze me knuffelt "MIJN TIJGERR" lach ik en houd haar vast "wejoow ik heb jou zo gemist en ik moet echt veel zeggen" zeg ik en geef haar een snelle blik . Ze snapt me gelijk en lacht . Ze komt bij mij zitten en glimlacht naar Salim "ik ga maar weer ik spreek je nog"zegt hij en gebaart dat hij weg moet. Ik knik maar wat en Noor kijkt me gelijk aan "oke jij moet me zoveel zeggen of niet soms?" Vraagt ze "Jaa en nee" zeg ik lachend .__________________
"NOOR " "YOUSSRA" is wat we beiden achter ons horen , waarna we direct omdraaien. En we zien een blije Soumaya met prachtige lange gestijlde haren staan . "Ohmygodd Soumaya babe" lach ik en knuffel haar stevig "nu zijn we compleet " lacht Noor . Ik glimlach en gebaar dat ze moet komen zitten , ze doet wat ik zeg en neemt plaats naast Noor "wauw je haar werkelijk prachtig ma Sha Allah " zeg ik lief . "Ahahaa dankjewel schat heb ook de punten geknipt " zegt ze en zet haar haar naar voren zodat het goed te zien is .
"Habibtii ik heb jou gemisttt" zegt Noor en knuffelt haar en het ziet er naar uit dat Noor haar niet gaat loslaten ik lach en ga wat op Snapchat 4 gemiste gesprekken van Youness ..
Youness , Youness , Youness gaat er door mijn hoofd Ookal probeer ik mij op iets anders te focussen dat gaat niet . Ik moet gelijk denken aan hoe ik hem heb ontmoet en de leuke tijden in Utrecht , damnn ik mis het al was het maar slechts een paar dagen terug . Ik mis alles , alles gewoon mijn nichten , vakantie , Youness .. ik slik en moet opeens weer denken aan Salim ? Salim ..
Ik sta op , zonder iets te zeggen en loop naar de wc . Ik zie Soumaya en Noor verbaasd kijken en ze lopen direct achter me aan . Ik sluit me op in de wc en denk even Nergens aan geen Youness geen Salim niemand . Het word teveel veel te veel ook alles in 1 keer .
"Youssra?" Hoor ik Soumaya zachtjes zeggen , Ik reageer er niet op en pak een stukje papier , Ik moet sterk blijven . Ik lach naar mezelf in de spiegel "gaat het?" Vraagt Noor en ze springt op me af waar door ik alleen maar kan lachen , Ik lach en knuffel Noor terug . "Hallo les is al drie minuten begonnen " lacht Soumaya en pakt haar tas . "Wat was er nou ? " vraagt Noor nu serieus . Sshit tegen haar kan ik nou echt gewoon niet liegen ze leest het gewoon direct van mijn gezicht af , zo goed kent ze mij en zo goed ken ik haar ook . Ik Ben letterlijk Met Noor opgegroeid sinds baby , zij is letterlijk en figuurlijk My nr 1 & my day 1 en ik zou haar nooit willen vervangen . "Ik leg je later uit " zeg ik snel en kijk weg .
"Youss je bent serieus mijn bloed , mijn alles denk je echt dat ik niets door heb? Als jii pijn hebt heb ik dat ook . Tegen mij hoef je niet te liegen ik ben niet zomaar iemand hoor " zegt Noor en ze geeft me een hele preek , echt lief iets wat ik nodig had ik lach en denk aan dingen van het verleden Pff teveel meegemaakt met haar .
Was ik als een van de eersten op school , ben ik nog steeds laat maar maakt niet uit ik groet Soumaya die naar haar les gaat en loop naar de les met Noor naast mij . "Dag Youssra en Noor 4 minuten te laat maar omdat het de eerste dag is na de vakantie zie ik het door de vingers " zegt Mr Eyck. Ik rol maar wat met mijn ogen en neem plaats , Noor gaat gewoon naast mij zitten . Ik pak mijn boeken voor maatschappij en leun naar achter "Hey schat " zegt Ayoub een jongen die al sinds de 1e een oogje op mij heeft , ik kijk hem vies aan en moet tegelijkertijd lachen en tik Noor aan .
Na de lange uitleg van Mr Eyck , snap ik er nog steeds niks van zoals gewoonlijk .. op dit moment snap ik even niks zelfs niks van mij zelf . Niks van mijn gedachtes en mij zelf ik raak mezelf zat als ik zo doe maar ik had dit allemaal niet verwacht of zien aankomen , ook zo snel en alles in een keer .
Youness .. Salim.....
Ik weet echt niet wat ik moet doen en wil er het liefst niet eens over praten met niemand niet . Pff ik kijk naar het bord en probeer me echt te focussen op de uitleg , maar het is ook allemaal zolang ughh.
"Youssra hmm" fluistert Noor zachtjes en tikt me aan en haar crush komt het schoolplein net op lopen "zo hij is Fresh voor jou naar de kapper gegaan yek" lach ik ze geeft me een speelse klap en blijft kijken ze kan haar ogen gewoon niet weg houden .
" nu mogen jullie jullie oortjes erbij pakken" is wat mij gelijk uit mijn gedachtes haalt en pak ze erbij ik zet gelijk wat muziek op en zet Jul- J'oublie tout op .
Ik kijk maar wat voor me uit en moet alles even laten bezinken gewoon het feit dat Salim nu echt bij mij op
School zit , ik was hem eerlijk gezegd echt vergeten😅 . Samen met hem op school , hem zien in de pauze's gewoon elke dag . Pff Salim dat gaat er nu door mijn hoofd ik ga met mijn hand door mijn haar en probeer hem te vergeten , dat heeft hij tenslotte toch ook bij mij gedaan al die tijd ...Denk je dat Youssra?
"Huiswerk voor woensdag 35 tot 50 af " hoor ik Mr Eyck nog voor de bel zeggen . "35 tot 50 af bent u ziek het is geen feest eerste school dag " schreeuwt Yassir door de klas en probeert nog snel weg te komen "Jaa Yassir dat hoorde ik kom maar terug " zegt de docent "hoezo meneer u bent de enige bij wie we huiswerk krijgen" hoor ik Yassir nog zeggen .
Ik moet lachen om dit alles om Yassir en loop de gang op , totdat ik iemand zie die ik niet wou zien waarom precies nu ? ...
Ben weer actief💋.
XX
•••••••••••••••••••••
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...