36.

954 46 1
                                    

Wat vooraf Begon :
"Saff Isgoed " antwoord Shakir haar en Shakir kijkt ons aan en wenkt dat we gaan , Ik sta op en pak mijn lipgloss en telefoon en stop de lipgloss in mijn tas mijn telefoon hou ik bij mij en app mijn moeder nog even . We lopen de mac uit ik loop achter met Dalal met Shakir en Youness voor ons En de rest daarvoor Shakir tikt Youness aan en Youness kijkt lachend naar achter , ik kijk Dalal aan en we lachen terug. Voor de mac praten we nog even en daarna lopen we onderweg naar station het is al best laat ik kijk op mijn horloge "HAY HAY MICHAEL KORS HORLOGE JE GAAT DIK HE " Roept Salah hard . Ik kijk hem lachend aan "AHAHAHAHA SALAH NIET SCHREEUWEN IEDEREEN KIJKT WE ZIJN OP STATION HE " Lach ik en geef hem een speelse klap en ga naast Youness lopen die me helemaal scannend aan kijkt . Ik kijk Ze3ma weg als of ik het niet door heb en ga op mijn telefoon "HC HE" 😳. Lacht Shakir ik kijk hem boos aan en hij blijft lachen "is mevrouwtje boos ?" Gaat hij verder ik kan mijn lach niet inhouden en ga helemaal stuk en probeer nog steeds hem boos aan te kijken "saf saf je ben niet hc " zegt hij en kijkt me lang aan "Hmmmm" antwoord ik hem "je moet alleen hc zijn voor andere jongens voor mij niet " zegt hij en kijkt me serieus aan . Ik knik maar wat en we lopen door

_____________________

Daar staan we dan , met ze alle op station Ik sta naast Dalal en naast mij staat Youness wat te praten met Shakir , En de rest van de boys behalve Amine jullie raden al bij wie hij staat ..... Amina . Ik en Dalal kijken elkaar met die blik we hoeden Niks te zeggen we snappen elkaar en we kijken naar de nietsvermoedende Amine en Amina die wat verderop staan "Hmmm" zeggen de boys en wijzen naar de twee tortelduifjes "Jaa wacht " zeg ik en loop met Dalal achter me naar de twee ze hebben nog niks door "Ik ga stuk " lacht Dalal ik kijk haar serieus aan en moet me echt inhouden niet stuk te gaan maar we houden ons aan het afgesproken plan . "YAAAA SHITANAAA, WAT SKIP JE ONS GA JE NOG BIJ ONS ZITTEN OF BEN JE ONS VERGETEN " schreeuwt Dalal tegen de twee met een sluw glimlachje en ik ik hou me lach in maar ik kan niet meer en ga gewoon stuk voor hun Amina kijk van ons naar Amine en weer terug Yupp we hebben haar goed voorschut gezet lach ik in mezelf . "uuuh Jaa ik kom zo " stottert Amina en wenkt naar ons .

-

We lopen lachend terug naar de boys en gaan naast hun staan "dus waar praten jullie over ?" Kom ik er tussen in staan "jongenszaken" lacht Salah "Hmmm" zeg ik en lach . "Okee Jaa waar praten jullie zo geheimzinnig over is hshoumaa hee " komt Dalal er ook bij "Ewaa julie snappen toch niet " zegt Soulaimane en kijkt Dalal aan "oh oh Isgoed zeg dan dat we weg moeten gaan " zegt Dalal Ze3ma boos en gekwetst .... "nee nee zo bedoelde ik het niet " zegt Soulaimane snel "nee Isgoed we gaan al " acteert Dalal verder en ze duwt me mee naar wat verder op voor de Etos die inmiddels al dicht is want het is al best laat ...

Amina komt aanlopen "HMMM YEKKK DAT DUURDE LANG KAN JE HEM NIET LOS LATEN " Zegt Dalal hard .... iets te hard denk ik en we gaan stuk "ewaaa ik leg later uit " zegt Amina blozend "Soo gaat goed he tussen jullie 😳. " zeg ik en kijk haar serieus aan . "Anders jij en Youness ook hoor " zegt Amina snel "Ewaa savi " zeg ik en probeer van onderwerp te veranderen "nee niks ik ken jou " zegt Amina lachend ....... we gaan allemaal stuk "kom Regedda dansen Wollah heb daar echt zin in nu ben in de mood " komt Dalal opeens "alleen jij he " zeggen ik en Amina tergelijk "ai Ewaa ik heb ook wel zin maar die boys dan ze gaan raar denken " zegt Amina "Ewaa skip hun denkt je bent in je kamer " zegt Dalal serieus Dalal he Wollah meh zij is honderd denk ik Soms 😂.

Maar ik pak mijn telefoon uit mijn zak en scrol door mijn playlist waar ook Marokkaanse muziek natuurlijk tussen zit . "Is deze goed ?" Vraag ik terwijl ik hem afspeel "JA JA PRECIES DEZE WOLLAH AMINA PAK JE SPEAKER" zegt Dalal en gaat al goed staan , Amina doet wat ze zegt ik zet me Bluetooth aan en zet hem op ze aller hardst en ik leg mijn tas op de grond en zet de speaker op mijn tas station is niet heel vol dus niet veel mensen alleen wat mensen die snel langs fietsen ..

Dalal begint met dansen en voelt de beat helemaal .... en schud heen en weer met haar schouder gevolgd door Amina en ik pak mijn telefoon erbij en begin met snappen , ik voel de blik van de jongens op ons branden maar negeer het "EL GRAA DOEE MEEE" zegt Dalal die al helemaal in de beat zit . Ik kijk om heen en zet mijn telefoon in mijn zak en begin met dansen ik klap eerst maar wat in mijn handen naar daarna voel ik de beat echt en schud wat heen en weer met mijn schouders en verplaats mijn voeten .

PP Youness
"Eey kijk deze gekken " hoor ik en voel dat iemand mij aantikt terwijl ik op mijn telefoon zit "watte?" En ik kijk om me heen tot dat ik Dalal helemaal los zie gaan en harde Regedda muziek hoor "Wollah meh hun zijn barkie " hoor ik Soulaimane zeggen .

Mijn ogen vallen gelijk op Youssra die aan het snappen is haar naam blijft hangen in mijn hoofd echt een pracht naam eigenlijk een pracht naam voor een pracht meisje Ma Sha Allah😍. Mijn youss....

"ZIED ZIED YALLAH " zingt Dalal hard mee en Amina danst gewoon not steeds ze gaat vol op los ik zie een Nederlandse oma en ops Langs het fietspad lopen en ze kijken ons lang aan ik negeer het en dans gewoon mee .

PP Shakir
Ik en Soulaimane worden gestoord in ons gesprek door harde Marokkaanse muziek die meteen mijn aandacht Trekt Ik kijk achter mij en mijn blik valt gelijk op de dames die flink tekeer gaan ze dansen en zingen vol op mee maar er is er maar een die er voor mij uitspringt Youssra ze danst gewoon zo precies mij op ritme en ze kan echt goed regedda dansen als of ze het dagelijks doet haar schouders gaan heen en weer maar dat is niet het enige haar kont ook me ogen vallen daar gelijk op ik schaam me en kijk weg ookal kijkt ze de andere kant op en ziet ze me niet het Voelt niet goed ze is gewoon perfect alles aan haar van haar lange dikke krullen tot aan haar mooie intense ogen maar dit kan niet .... ik moet haar vergeten dat is het beste zo snel mogelijk ook ...... ze is van Youness ......

...............

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu