Wat vooraf begon :
"Hoe vaak moet ik het nog zeggen ik heb alleen oog voor jou " Zegt hij rustig . Ik lach iedereen kijkt me sowieso scheef aan Ik lach tegen mijn beeldscherm "alleen jij Youssra Onthoud dat" Zegt hij in het arabisch en ik krijg gewoon kippenvel . "Aawh zo lief" is het enige wat uit mijn mond komt "Ik mis je stem" Zegt hij lief " En ik dan pff" zeg ik grijnzend . "Wacht wat heb je aan " Zegt hij en scant me Ik Laat hem via de camera mijn trainings pak zien "hoe kan jij zo mooi zijn nog steeds in een trainings pak " Zegt hij Met open mond en blijft kijken "zo lief maar nee Youness gewoon niet ik voel me een zwerver" zeg ik serieus "en wie zegt dat je in pak naar buiten mag" Zegt hij za3ma streng "altijd jaloers jij he" zeg ik lachend "Jaa tuurlijk ik wil jou voor mij alleen" zegt Youness die woorden ik heb kippenvel 😳.
_________________
8:40
Ik app ondertussen terwijl ik FaceTime met Youness . Oke Noor is onderweg naar school ik heb haar zo gemist mijn Habibtii . Ik praat met Youness "moet jij niet naar school" lach ik "vandaag geen school Youssra " zegt hij en kijkt me strak aan . "Hoe bedoel je?" "Ewaa Youssra " hoor ik achter me en word onderbroken , ik draai me om en zie Salim staan even sta ik stil Salim? De Salim ? Die niks van zich heeft laten horen al die tijd , al die dagen ... zit bij mij op school dat vertelde hij allemaal flashbacks komen naar boven vanaf het moment dat ik hem zag in de appie tot dat aan nachten wakker liggen met hem in mijn hoofd .
Ik schud al deze gedachtes weg 'Youness' zit nu in mijn hoofd Salim is verleden tijd .
Dat dacht je Youssra is hij straks nog steeds verleden tijd ?
"Wie is dat?" Hoor ik Youness wat boos zeggen ik lach ongemakkelijk en zie al gauw Salim achter mij staan "Ssalim" stotter ik wat , puur om het feit dat ik hem al vergeten was en hem al een hele tijd niet gezien heb . "Alles goed?" Zegt hij lief "wacht Youness ik bel je zo " zeg ik ik hoor het aan ze stem hij gaat flippen en dat bespaar ik liever . Ik draai me nu helemaal om naar Salim .. dus vanaf nu zie ik hem elke dag en zit hij bij mij op school dat word wat .
"Jaa hoor Allhamdulilah met jou?" Vraag ik hem en lach gemaakt . Ik vind het gewoon nog steeds een rare actie van hem zolang niks van je laten horen daar zit toch iets achter kan niet anders . "Ook goed allhamdulilah " lacht hij en hij lacht zijn kuiltjes bloot ze zijn goed te zien met mijn iPhone in mijn hand voel ik hem trillen en ik kijk Jaa mijn gedachtes zaten goed Youness ...
"Youssra?" "Hallo?" Appt Youness mij ik negeer het even ik reageer er zo wel op denk ik in mijzelf "tijdje niet gezien he" zegt Salim en lacht lief . Wacht wat? Jij was degene die zolang niks van zich liet horen niet ik ! Jij zit fout . Gedachtes die nu door mijn hoofd spelen , schud ik weg . "Jaa klopt " zeg ik ongemakkelijk . "Welke les heb je zo?" Vraag ik maar om van onderwerp te veranderen ik zie hem nadenken en ik scan hem snel van top tot teen hij is pas naar de kapper gegaan en ze haar zit goed moet ik zeggen .
"Wiskunde volgens mij" Zegt Salim "oh" komt er uit mijn mond en ik kijk de aula rond mijn ogen vallen op Noor die komt aanrennen , ik sta op en ren ook haar kant Op . Ze knuffelt me stevig "MIJN SEXY BFF" Zegt Noor terwijl ze me knuffelt "MIJN TIJGERR" lach ik en houd haar vast "wejoow ik heb jou zo gemist en ik moet echt veel zeggen" zeg ik en geef haar een snelle blik . Ze snapt me gelijk en lacht . Ze komt bij mij zitten en glimlacht naar Salim "ik ga maar weer ik spreek je nog"zegt hij en gebaart dat hij weg moet. Ik knik maar wat en Noor kijkt me gelijk aan "oke jij moet me zoveel zeggen of niet soms?" Vraagt ze "Jaa en nee" zeg ik lachend .
We beginnen gelijk Met praten gewoon bestfriendtalk , dat had ik echt gemist ..
"NOOOR " "YOUSSRAAAAA" hoor ik als we gestoord worden door ons gesprek.•••••••••••••••••
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...