Wat vooraf begon :
Amine ? Amine is echt mijn schatje hij heeft echt een groot hart maar daar is niet alles mee gezegd ik moet nog echt vaak met hem afspreken en goed leren kennen maar aan zijn uiterlijk ligt het niet ik zeg jullie misschien is dit mijn makteb ik voel iets speciaals , ik heb wel twee eerdere exen gehad maar die laat hij mij helemaal vergeten gewoon ik zie alleen hem zijn naam blijft alleen maar in mijn hoofd hangen gewoon wat doet deze knappe jongen toch met mij ........
Met Amine in mijn gedachten val ik in slaap .
______________
11:30
Aangezien we laat gingen slapen , zijn we alledrie al klaar wakker . Ik draai me nog even om ik lig trouwens naast Dalal ze heeft een twee persoons bed zo'n uitklapbare en Amina is aan het bellen met iemand denk ik ..... tenminste ze is in gesprek met iemand .
Na dat ik me veel omgedraaid heb , maar niet kan uitslapen omdat Amina zo druk in gesprek is ik hoor niet precies waar over ik pak een kussen en gooi deze naar haar hoofd ze draait zich gelijk om en gebaart ssst Oehh ze belt sowieso met Amine hun kunnen nu al niet zonder elkaar ahahahaaa ik heb trouwens niet echt goed kunnen slapen mijn gedachtes liggen bij Salim ondanks dat hij niks van zich laat horen en ik hem een tijdje niet heb gesproken , voel ik me slecht tegenover hem ookal hebben/hadden we niks behalve dat we het goed met elkaar kunnen vinden voel ik me slecht bij het idee met Youness ookal hebben wij ook niks maar ik moest me niet zo snel openstellen omdat ik hem niet goed ken maar Nog steeds ik zie Youness wel zitten , als Salim echt nog contact wou had hij me wel geappt of gewoon geconnect denk ik nu ach misschien heeft hij het druk ....... ik pak mijn telefoon erbij en open Whatsapp wat berichtjes van mijn moeder die ik beantwoord en een van een onbekend nummer ...
Onbekend- GoodMorning Zina❤️
Ik- wie is dit ?Ik heb geen idee omdat ik pas een nieuw nummer heb misschien een van mijn nichten of een vriendin ik kijk even wanneer Salim voor het laatst online was want heb ze nummer natuurlijk nog ik weet niet maar sinds dag 1 blijft hij al in mijn achterhoofd zijn naam gewoon waar ik ook ben zou hij aan mij denken ? Of zal hij mij al gewoon vergeten zijn ? .... wie weet heb eerlijk gezegd wel zin in school mijn vriendinnen weer zien en Salim als het goed is zijn lach gewoon maakt heel mijn dag goed maar weet je we zien het wel alles met de tijd en tijd onthult alles .....
Mijn telefoon haalt mij uit mijn gedachten over Salim , ik pak hem erbij een berichtje van onbekend
Onbekend- Youness ben je me zo snel vergeten😂
Ik- oh nee ahahaa had je nummer niet dus stond je niet tussen mijn contactenToen ik de naam Youness las ik zeg je eerlijk die big smile verscheen op mijn gezicht😳😳.
Ik sla hem gelijk op en app nog wat met Noor ik leg haar alles uit en Ft haar "Heey schat" zegt Noor ik kijk haar boos aan "wat is er schat?" Vraagt ze bezorgd "ik mis jou bitchhh" antwoord ik en ga daarna stuk "ik jou oook" zegt Noor. Zodra Dalal Noor haar stem hoor want ze kennen elkaar schreeuwt Dalal "heeeeeeey Noor" en ik wed dat ze het zelfs beneden hoorden "wat schreeuw je is ochtend " antwoord ik Geïrriteerd "boeien " antwoord ze "Heey Babee" zegt Noor via FaceTime ik geef mijn telefoon door aan Dalal en ze praat even met Noor "okee is genoeg bitch ze is mijn best friend en ik moet haar nog veel zeggen over Y" antwoord ik kattig na die 10 minuten dat Noor en Dalal in gesprek waren ze overhandigt me mijn telefoon en ik leg haar alles tot in de details uit ze zegt gelijk "en Salim dan?" Jaa dat dus ik weet niet wat en hoe zeg ik ik vind Youness ook echt een Cutie maar ik weet niet hoe ik me voel tegen over Salim antwoord ik dan "Jaa snap ik schat wij gaan nog goed goed praten" antwoord Noor "ik moet gaan je weet het ze roepen me" lacht ze en geeft me een luchtkus "Beslema Habiba " antwoord ik en vang haar luchtkus echt een gekkerd is het ook😂.
JE LEEST
Youssra El A.
RomansLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...