16.

1.2K 56 5
                                    

Wat vooraf begon:
Ik ga samen met mijn nicht Dalal ook nog live op insta , na ongeveer een halfuur boven hebben gezeten voel ik mijn telefoon trillen het is Anouar mijn oudere broer die mij facetimed ik klik op het groene knopje en hij zegt dat we gaan eten bruhhh daaarvooor FaceTimet hij me helemaal hij trekt nog wat gekke gezichten waarna in helemaal stuk ga daarna hangt hij op en lopen we de trap af naar beneden om te eten ik heb hongerrrr( Waneer niet eigenlijk) maaaarjaaa Ramadan is Coming In Sha Allah😍!


__________________

Na de heerlijke Bastilla😍! Help ik mee met afruimen vervolgens lopen ik Dalal en Amina weer hun kamer binnen "EEEE" zegt Dalal "Jaa schat ?" Zeg ik en kijk haar aan, "pak die mand is " zegt ze en wenkt me dat ik het moet pakken ik pak de mand op en zie allemaal verschillende snack's er in zitten mm's oreo milka , Tony's Chocolonely repen, zakken van Haribo , skittels moehim noem maar op en dat verstopt in zo'n kleine mand .

Ik geen dalal de maand ze pakt een pak Oreo en Wenkt me dat ik ook iets moet pakken .
Aangezien ik net een heerlijke vis bastilla naar binnen heb gewerkt en ik niet echt nog honger heb allhamdulilah pak ik een Zak skittels uit de mane Amina pakt een milka Oreo reel uit de mand en leg de mand op zijn plek.

Zo maken ik en Dalal en Amina nog heel wat selfies en filmpjes op snap een Paar vestuur ik naar mijn reeks en zet het ook op mijn verhaal.

Ik Facetime nog wat net Noor en praat wat bij Amina en Dalal Kennan Noor aangezien zij Vaak bij mij zijn geweest en we ook vaak gechild hebben met Noor erbij.

We lachen altijd met Noor ze trekt rare gezichten "aminaa geef die zak snoep is" zeg ik ze gooit het letterlijk op me gezicht "oepss sorry" zegt ze terwijl ze lachend naar haar telefoon kijkt .

Ik en Dalal kijken elkaar aan met die blik heeft Amina een vriendje? Gaat er door mijn hoofd . Ik app wat met Dalal terwijl ze naast me zit om te praten over of ze een vriendje heeft we besluiten haar vanachter te bespioneren aangezien ze aan haar make up tafel zit, we besluiten om te kijken we houden onze lach in en zien Het niet goed maar ze is blijkbaar met iemand aan het appen ene Taoufik we lachen en besluiten om het even voor onszelf te houden en haar hier later mee confronteren .

Na een lange gezellige avond besluiten we om een nachtje te logeren je weet hoe het goed met Marokkaanse Familie😂.

Aangezien we blijven slapen en het wat later wordt trek ik een Marokkaanse Huisjurk aan en spuit nog even mijn lekkere Kenzo parfum op . (Wie spuit ook altijd nog even parfum op in de avond ?)

We lopen de trap af naar beneden en kletsen nog wat met familie , Ik leg koekjes neer en Amina brengt Na3 Na3 thee 😍.

We zetten nog wat Marokkaanse muziek op en maken er een gezellige Familie avond van Mijn tante zet op de tv YouTube op en ze zet Regedda op.

Mijn tante wenkt me dat ik moet opstaan en we dansen en algauw komen Dalal en Amina mijn broer en broertje bij we dansen Regedda op een Marokkaanse bruiloft remix.

Mij broertje danst ook en we gaan allemaal stuk hij heeft zijn eigen soort Regedda bedacht.

Na nog zeker een halfuur druk doorgedanst te hebben ploffen we op de bank "genoeg voor vandaag" zeg ik buitenadem . "Youssra waarom gaan jij Amina en Dalal morgen niet iets leuk doen in de stad naar bioscoop ofzo dan kan je ook Utrecht beter zien " zegt mijn tante . Mijn Tante woont Namelijk in Amersfoort.

Ik stem er mee in en knik en geef Mijn nichten die ene blik .

............

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu