"Noor wat doe jij hier?" Hoor ik achter me en krijg gelijk rillingen van de stem van deze persoon , want die stem ken ik al te goed en voel me gelijk misselijk zonder iets te zeggen pak ik me tas en loop ik naar de wc ik hoor de jongens nog wat zeggen maar negeer het volkomen ik negeer zelfs Yousra die ik achter me nog hoor schreeuwen .
Perspectief Yousra
Ik kijk wat op me telefoon en ben ondertussen in gesprek met Noor , mijn cheesecake die ik al op heb . Eet Noor haar cake nog op . Ik scrol wat op Instagram en vind een tas van Valentino die ik en Noor al een tijdje willen hebben 'Noor kijk deze jij wou hem toch in rood ' zeg ik en laat haar de tas zien . Zonder op te kijken hoor ik een stem achter me , een stem die ik goed herken en kijk hierbij Noor gelijk aan ik zie haar wegkijken ze pakt daarna haar tas en is weg . Het is Sabir , ughh bij het zeggen van die naam word ik al boos gewoon ik begrijp Noor heel goed Sabir is een jongen die Noor heel vies heeft bespeelt en vervolgens allemaal leugens over haar heeft verzonnen en haar zwart heeft gemaakt door heel Amsterdam . "En wat kom jij doen?" Zeg ik gelijk bot en geef hem een vieze blik qaa deze jongen ik weet niet wat het is maar hij schaamt zich echt niet dat hij ze gezicht nog durft te laten zien . "Gewoon beetje shisha waarom zo boos mop" zegt hij en kijkt me grijzend van top tot teen aan "je word steeds knapper he pff" zegt hij er achter aan ik wil gewoon spugen in ze gezicht ."Sabir hoe wil je geklapt worden Hmm?" Zeg ik en kijk hem lang aan en bekijk hem , hij ziet er slecht uit hij lijkt wel stoned hij is gewoon een junk geworden na dit alles en we hebben ons gewoon vergist in hem . We ik bedoel ik vooral ik regelde nog dingen tussen hem en Noor wat heb ik een spijt daarvan ...
Flashback
Yousra Sabir komt er zo aan ik ga nog ff me haar snel föhnen 'is dit pakje leuk? ' 'of zal ik wat anders aan trekken' ik kijk Noor aan "Lookinggggg good sisss Hmm' ze ziet er echt mooi uit mijn knappe vriendin . Na 20 minuten word Noor gebeld ik pak haar telefoon van mijn bed en zie mannetje❤️ staan ik kijk vanuit mijn raam en zie de witte range van Sabir al voor de deur .Ze vond hem leuk , echt leuk ..
Alleen er is gewoon teveel gebeurd tussen die twee ..
( willen jullie dat ik meer deel over Noor en Saber ? Dan kan ik dit apart nog in volgende delen schrijven ❤️) let me knowwww xEn het feit hoe hij haar blind heeft gemaakt , gespeeld gewoon echt heeft gek gemaakt mag ik hem gewoon uit het diepste punt van mijn hart niet . Heb alleen haat ook hoe hij deed naar mij toe gewoon geen respect . "Sabir ga je weg of wat" sis ik en richt mijn blik op de wcs waar Noor is . Dit kan nog een probleem worden Als Noor met hem oog in oog komt te staan loopt het niet goed af.. "als ik wil blijf ik dame" zegt Sabir en knipoogt hij wenkt met zijn hand naar de ober en hij schijnt hem te kennen ze begroeten elkaar en praten in het berbers ik begrijp er niet veel van aangezien ik Arabisch ben . "Wat wil jij hebben schatje" zegt Sabir en legt zijn hand op de mijne . Deze jongen is gek helemaal psychisch later in sha allah als ik psycholoog ben ga ik hem als eerste helpen , ik schop hem zo hard ik kan onder de tafel en glimlach hij grijnst en knipoogt naar me . Hij heeft sowieso pijn beter voor hem "als jij niet weg wil gaan ga ik wel dag Sabirrr" zeg ik en zwaai hem uit als een klein kind ik pak me spullen en loop direct naar de wc. Waar ik Noor aan tref miskiena , "was dat echt sabir yousss? Zegt ze zachtjes "uhm ja" zeg ik en kijk haar aan in haar mooie ogen . "Schat hoofd omhoog stress niet om hem hij is verleden tijd kijk naar jezelf tbarkellah" "en kijk naar hem " ze moet lachen . "Is echt zo schat ik zou precies langs hem lopen laat hem zien wat hij nooit gaat krijgen" lach ik en ze pakt gelijk haar lipgloss werkt haar lippen wat bij en ik pak mijn Mac highliter uit mijn tas die ik voor haar op doe en nog extra bij mezelf.
Ik spuit ons onder met black opium en we lopen de wc uit , voor die extra jnoen lopen we langzaam langs Sabir en zie hem uit mijn ooghoek alleen maar kijken "beslema Sab" zeg ik zonder om te kijken en we lopen meram uit . "Gaan we mij place" lacht Noor "isgoed schat we gaan eerst langs mijn huis " .
Hoevaak uploaden?
❤️
JE LEEST
Youssra El A.
RomanceLees alles over het leven van de Marokkaanse Youssra El Amrani. Youssra is een normaal meisje wat van alles mee maakt Haat , jaloezie , liefde , pijn veel stress. Ze woont in Amsterdam samen met haar beide ouders, en met een broer en een broertje...