53.

877 38 5
                                    

Wat vooraf begon:
Ik loop rustig de hal door en neem plaats naast Nisa "pssstt kwam je josylvio onderweg naar wc tegen ofzo ?" Zegt Nisa "nee nee geen josylvio wel iemand anders " zeg ik en beweeg met mijn wenkies "zeg bitch zeg" zegt ze gelijk "Jaa wacht " zeg ik en ga goed zitten we zitten op de grond tegen de muur aan en de lezing begint over enkele minuten , ze wachten nog op de laatste mensen .

__________

Nog 10 minuten en dan zijn we thuis we zijn nu nog even Langs West gegaan voor wat boodschappen voor thuis en brood etc .

Ik heb het hier best gemist gek genoeg Amsterdam blijft gewoon mijn stad niks gaat boven Amsterdam 020 ❌❌❌. Ook omdat ik hier opgegroeid ben en de meeste famillieleden hier in de buurt women van Zuid tot oost noord en West ik ken het allemaal Met de tram ben ik er zo .

We lopen de bakkerij uit en lopen naar de parkeerplaats we plaatsen de boodschappen achter en rijden weg naar ons huis .

We rijden onze straat in en ik zie de buren buiten zitten ik heb me bed echt gemist . Amsterdam is ook heeel anders dan Utrecht dat zeker maar beide heel mooi . Ik help me ma met de boodschappen naar binnen te brengen en onze handen zijn beide vol dus kleine Himran opent de deur voor ons "Youssra " zegt hij lief en knuffelt me stevig met ze kleine handen hij is niet zo lang dus hij knuffelt serieus mijn benen verder komt hij niet ahahahaa . "Hey schatje " zeg ik blij als ik hem zie staan "wacht even Himran ik help mama met boodschappen dan kom ik ja " zeg ik lief en ga met mijn handen door zijn haar , nadat hij mij los heeft gelaten plaats ik de tassen op de keukentafel en pak ze uit en leg alles alvast in de kasten zodat mijn moeder dit niet hoeft te doen.

"Is Anouar thuis ?" Vraag ik als ik terug loop naar de auto voor de andere spullen "iemand riep mij" hoor ik een bekende stem zeggen en zie Anouar de trap afkomen "Ewaa pispaal" zegt hij en groet mij ik lach "pispaal? Kon je niks beters verzinnen" zeg ik lachend en mijn moeder komt binnen en vraagt aan Anouar of hij nog wat uit de auto wil pakken en hem daarna te sluiten en overhandigt hem de sleutels hij knikt en loopt op zijn Adidas slippers weg . "Oost west thuis best " lach ik en trek mijn schoenen uit en pak mijn spullen om naar boven te brengen "mama Hoelang duurde het eigenlijk van Utrecht naar Amsterdam ?" Vraag ik haar voordat ik de trap wil oplopen "kleine driekwartier" antwoord ze "Ooh" zeg ik en loop de trap op naar mijn kamer .

Ik miste dit echt mijn bed en eigen spullen enzo , ik zie gelijk al dat iemand op mijn bed heeft gelegen aan de kussens mijn bed is echt gewoon mijn plekje na school lig ik gelijk in mijn bed ik zet de kleren van afgelopen dagen in de wasmachine en merk mijn vader op die druk bezig is met werk op zijn MacBook "salaam benti " zegt hij ik loop naar hem toe en geef hem een kus hij lacht en focust zich weer op zijn werk ik loop weer terug naar mijn kamer. Ik trek even een trainingspak aan van psg en ruim de overige spullen en tas uit . En plof daarna op mijn bed en check instagram , snap etc . Ook maak ik een snap van mijn bed met de Amsterdam filter die ik naar paar mensen stuur .

Totdat mijn broertje mijn kamer binnenstormt , dit heb ik dan wel weer niet gemist .. "kijk Youssra kijk" zegt hij en houd twee schoenen omhoog "oh mooi heb je die nieuw zeg ik " "jaa van papa " zegt hij lief "Bsahaa " zeg ik en geef hem een kusje "Allah y thik saha " zegt hij schattig en roept papa "Ojaa benti ik heb dezelfde ook voor jou" zegt hij en komt mijn kamer binnen met een Nike doos waar deze schoenen in zitten

"Aah die wou ik al halen Yess shoukran papa" zeg ik en geef hem twee kussen en ga ze gelijk passen "zelfde zelfde " lacht Himran en houd zijne ook omhoog "wacht ik ga ze aandoen" zegt hij lief met ze schattige stem , het is echt schattig aangezien...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Aah die wou ik al halen Yess shoukran papa" zeg ik en geef hem twee kussen en ga ze gelijk passen "zelfde zelfde " lacht Himran en houd zijne ook omhoog "wacht ik ga ze aandoen" zegt hij lief met ze schattige stem , het is echt schattig aangezien Himran een kleine maat heeft en dan het verschil tussen mijne ik heb gewoon maat 38 hoor maar het blijft schattig ook om te zien dat hij er echt blij mee is hij neemt plaats op mijn bed "zoo Himran heb he me een beetje gemist ?" Zeg ik en speel met zijn handen "Jaa heel erg zonder jou is het saai" zegt hij en omhelst mij "ik jou ook lieve Himran" zeg ik "zoo heb je nog wat leuke dingen gedaan met Anouar en papa toen ik er niet was ?" Zeg ik en ga goed liggen op mijn bed . "Jaa ik heb ijsje gegeten " zegt hij trots "lekker heb je niet voor mij gelaten " zeg ik Ze3ma gekwetst "uhhhmm Jaa nee " antwoord hij en raakt in de de stress Miskien " nee grapje ahahaaa" zo praat ik nog wat verder met mijn broertje .

Pp Youness
Ik wordt wakker door mijn telefoon en kijk het is precies 18:00 uur huhh ik heb blijkbaar middagdutje gedaan voor vandaag .

Ik voel mijn iPhone weer trillen en dat komt doordat ik in een HERRES groep zit met de buurt enzo ik skip de berichten en ga douchen .

Na een kleine halfuur gedoucht te hebben loop ik de badkamer uit ik ben nu ook gelijk wakker en Wollah die middagdutje was gataaar. Ik kleed mij om in een goede snelle outfit namelijk een Zwarte Nike tech fleece broek met daarboven een Witte Armani tshirt en mijn Royaums . Ik zet wat deo en parfum we moeten wel lekker ruiken tochh , ik bekijk mijzelf in de spiegel kapper is nodig wel ik ga om de week naar kapper dus het wordt tijd ..

Ik loop naar benden en pak een koud blikje red bull de onderla van de koelkast is helemaal vol met blikjes ik en Soulaimane zijn verslaafd je weet toch ik zie Soulaimane zitten achter zijn MacBook "wat is planning" zeg ik en open het blikje "ik weet niet Hamza komt zo " "oh ai rustig " zeg ik Waneer ik wil vertrekken ik pak nog snel de sleutels van mijn mat zwarte Vespa sprint en rij hard weg .


•••••••••••••••••

❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu