46.

902 45 0
                                    

Wat Vooraf begon :

We stellen Yara gerust en willen gaan oma zal vast denken "benti heel erg bedankt voor alles groetjes aan je oma" zegt ze lief "Isgoed zal ik doen" zeg ik en loop de voortuin uit , ik praat met Kenza en ze vraagt mij alles over mij en Youness "ik leg je zo alles uit wacht " gebaar ik waarna we beide stuk gaan "hmm ik zag alles wel hoe hij knipoogte zo schattig!" "Hoe ken je hem" Kenza stelt allemaal vragen .

______________

"Youssra " "wacht " hoor ik zacht achter me ik zie Kenza haar gelijk omdraaien Ik blijf staan en draai me om ik zie Youness staan hij pakt me bij me arm en glimlacht "wacht je gaat niet zonder mij weg ik breng jullie" zegt hij . Ik kijk hem met een lach op mijn gezicht aan en scan hem hij draagt serieus een Adidas broek maar je ziet ze spieren er zo mooi door echt als jongens trainingspakken dragen ... daarboven draagt hij een Canada goose jas en serieus Adidas slippers met sokken ik ga stuk .. "Youness wat moeten ze denken " lach ik en hij houd me nog steeds bij mijn arm vast ik heb kippenvel dat is zeker bij elke aanraking gewoon

Ben ik verliefd ?

Ik weet zeker dat ik nu rood ben wat rood gewoon tomaat ...

PP Youness
Ik zie Youssra opstaan en ze groet mijn moeder en de rest bij mij aangekomen staat ze stil ik heb een grijns op mijn gezicht en om niet opvallend te doen geeft ze me een snelle hand ik geef haar knipoog ze kijkt weg ik zie dat ze een lach onderdrukt. Mijn Youssra ..

Nog niet mine maar wel heel snel 😳.

Ze praat nog wat met mijn moeder en vertrekt Mijn zusje moet huilen Yara het verbaast me gewoon nog steeds hoe Youssra met Yara om gaat mijn zusje is over het algemeen erg druk alleen ze wordt zo rustig bij Youssra gewoon .

Ik kan Youssra nog net zien ik bekijk haar van top tot teen , ik hoor de deur dicht gaan en ze vertrekt weer naar haar oma ..

"Mama ik ga even naar Shakir heb je iets nodig van appie ?" Vraag ik "nee wouldi ga maar " antwoord ze en kamt mijn zusje haar haar . Soulaimane is naar boven gegaan , ik trek mijn slippers aan want ik ga gewoon even snel naar buiten . Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en sluit de deur aan het einde van de straat zie ik Youssra en Kenza druk praten ik loop er zachtjes heen "Youssra wacht " zeg ik . Kenza draait zich gelijk om ..

Ik glimlach naar mijn Youssra , ze kijkt me verbaasd aan en kijkt lachend naar mijn slippers .

"Jullie moeten iets uitleggen" lacht Kenza en kijkt van Youssra naar mij "hmmm" lacht ze . Ik zeg niks ik span mijn kaaklijn aan en pak zonder iets te zegen Youssra haar hand en breng haar naar een steegje "Youness" fluistert ze "ik moet gaan" zegt ze kill en kijkt me rustig aan ik speel wat Met haar hand die ik nog steeds vast hebt , ze kijkt rood naar beneden ik zet haar krullen goed achter haar oor en til haar kin omhoog "ik hou van je" zegt ik enkel ik Zie een Klein glimlachje verschijnen en zonder op een antwoord te wachten loop ik weg richting Shakir Met Youssra in mijn gedachten

Ik kijk snel om en zie Youssra rood uit het steegje lopen , Ik draai me om en loop naar Shakir die wat straten verder woont ..

Pp Shakir
Ik start de PlayStation op en Laat me vallen op me bed Met warme noodles in mijn hand , Ik denk even Nergens aan zo lig ik een paar minuten daarna pak ik mijn iPhone en open WhatsApp ik ga naar de gropes app van de jongens en Amina die Youness heeft aangemaakt , Ik kijk naar alle deelnemers en bij Youssra ben ik even stil ik Klik erop en kijk naar haar achtergrond een mooie foto in een clique restaurant Met een mooie achtergrond ze lacht en haar mooie witte tanden en kuiltjes zijn goed te zien op de foto , In Spanje Gemaakt gok ik .

Youssra ....

Ik moet iets doen , ik ga iets doen ...

Dat denk jij Shakir ..

Aangekomen bij Shakir ..

Ik bel aan Met een red bull in mijn hand ik Kom net van de appie , Ik zie Imanee staan de oudere zus van Shakir "salaam " zegt ze vriendelijk . Ik groet haar en wil mijn schoenen uitdoen "nee hoeft niet loop maar door Shakir is boven " zegt ze lachend ik Dow wat ze zegt en loop naar boven naar Shakir zijn kamer . Ik loop door de gang en doe gelijk de deur in een rum open "geen vieze dingen doen he" lach ik en sta in de deur opening ik zie hem op de PlayStation "ewaa" lacht hij ik geef hem een boks en loop naar de kast waar ik nog een controller pak "FIFA Wella?" Vraag ik "je gaat niet halen " lacht hij gelijk "okeoke we zullen zien " lach ik .

Ik vertel alles Vanaf het begin aan Kenza tot het eind ze is helemaal stil en luistert enkel . Na dat ik klaar Ben schreeuwt ze "EWAA MABROUKKK" "ssst" lach ik en geef haar een klap uit reflectie en Ik zeg je hij was best hard we lachen en ze duwt me "waneer bruiloft " zegt ze opeens "Kenza " lach ik "Laat me niet beginnen over Brahim" zeg ik serieus . Ze is gelijk stil en loopt door .

"Salam oma je krijgt groetjes " zeg ik terwijl ik mijn schoenen uitrek en de woonkamer in loop Met Kenza achter mij . "Was het gezellig" lacht mijn tante als of ze er bij was "was normaal" lach ik "je straalt Youssra ik zie alles" lacht ze terwijl ze wat atay inschenkt . Ik trek Kenza mee naar keuken "straal ik ?" Vraag ik serieus "Jaa jongen als of je lotterij hebt gewonnen "

Wat doet Youness toch Met me ...

"Maar hay hay s7ab Utrecht jongens hebben ze geen Knappe in Damsco" zegt ze opeens

Kenza he altijd jongensgek 😂..

"Jaa wel maar je kent me toch ik ben daar niet mee bezig " sis ik en pak een koekje "blijkbaar wel " lacht ze en speelt met mijn haar "Jaa maar Youness is anders " zeg ik en loop de woonkamer in .


••••••••••••••••


❤️

Youssra El A.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu